داغ‌ترین‌ها

افشای راز تلخ زندگی ژیلا صادقی برای اولین بار تغییری تو بدنت که میگه مشکل تراکم استخوان داری شوخی بامزه علی صادقی با مسی تفریح جدید سارا نیکای پایتخت ادویه کباب تابه ای مجلسی؛ حتما امتحانش کن ماسکی جادویی برای لایه برداری کامل پوست صورت راز تلخ زندگی نیوشا ضیغمی فاش شد سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی چرا کوبیده مرغ به سیخ نمیچسبه و به دست میچسبه؟ تیره ترین لک صورت را با آب پیاز درمان کنید + ماسک عذرخواهی آقای بازیگر بخاطر توهین زشت به زنان اصل ماجرای پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان + عکس جنجالی جوجه کباب رستورانی با چه موادی مزه دار میشه؟ داروهایی که افسردتون میکنن!! رازی که آناهیتا همتی درباره همسرش فاش کرد پیام احساسی نرگس محمدی برای تولد فریبا نادری علت بوی زهم تخم مرغ در املت و نیمرو + راه حل خطر عمل تغییر رنگ چشم؛ حقیقتی که نمیدونی عکس دیده نشده پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان آموزش پیتزا فوری بدون نیاز به خمیر و فر

7

هدف قرار گرفتن اتوبوس حامل نظامیان اشغالگر با موشک هدایت‌شونده مقاومت

  • کد خبر : 10215
  • 03 خرداد 1400 - 12:51
هدف قرار گرفتن اتوبوس حامل نظامیان اشغالگر با موشک هدایت‌شونده مقاومت
هدف قرار گرفتن اتوبوس حامل نظامیان اشغالگر با موشک هدایت‌شونده مقاومت

هدف قرار گرفتن اتوبوس حامل نظامیان اشغالگر با موشک هدایت‌شونده مقاومت – اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، خبرنگار المیادین درباره آخرین وضعیت درگیری‌ها در فلسطین اشغالی گزارش داد که «گردان‌های عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس، یک اتوبوس در نزدیکی پایگاه «زیکیم» در شمال غزه که حامل نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی بود را با موشک هدایت‌شونده مورد هدف قرار داد.

به گزارش خبرنگار المیادین، ارتش رژیم اشغالگر اعتراف کرد که یکی از نظامیان آن در نتیجه اصابت ترکش‌های موشک که از نوار غزه به سمت این اتوبوس شلیک شده بود زخمی شده است.

المیادین همچنین گزارش داد که نظامیان رژیم صهیونیستی به شکل مکرر در اطراف منطقه عملیات گردان‌های قسام نارنجک‌های دودزا پرتاب می‌کنند.

رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) دهها بار مناطق مختلف نوار غزه را هدف گرفت و چندین نفر را شهید یا مجروح کرد. در حمله این رژیم به خانیونس که منزل خانواده «الخوالده» هدف گرفته شد، یک زن ۳۲ ساله فلسطینی به شهادت رسید و هشت نفر دیگر زخمی شدند.

برخی منابع فلسطینی اعلام کردند، چهار نفر از کودکان مجروح در این حمله فرزندان همین زن هستند.

فراخوان جهاد اسلامی برای روز خشم ملی فلسطین در برابر اشغالگران قدسفراخوان جوانان فلسطینی برای آماده‌باش همگانی جهت مبارزه با اشغالگرانهنیه: توانایی‌های مقاومت فلسطین بیشتر از چیزی است که دشمن فکر می‌کندلحظه‌به‌لحظه با تحولات فلسطین| حمله راکتی و موشکی قسام به ۲ پایگاه هوایی/ حمله موشکی به اتوبوس حامل نظامیان اسرائیلی

بر اثر حمله جنگنده‌های صهیونیستی به منزلی مسکونی در اردوگاه «جبالیا» در شمال غزه ، چهار فلسطینی زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید
عربستان از برگزاری مراسم حج خبر داد

رژیم صهیونیستی همچنین تقاطع «صافی» در اردوگاه مذکور را نیز هدف گرفت که طی آن نه نفر دیگر زخمی شدند.

روز گذشته «موسی ابومرزوق» عضو دفتر سیاسی حماس در خارج از فلسطین گفت که احتمال دست‌یابی به توافق آتش‌بس و توقف درگیری‌های غزه، طی یکی دو روز آینده وجود دارد.

نایب‌رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج خطاب به دشمن صهیونیست گفت: «اگر حملات خود را شدت بخشید ما نیز حملاتمان را شدت می‌بخشیم، اما اگر حملات علیه غزه را متوقف کنید ما هم حملات علیه تل‌آویو را متوقف می‌کنیم».

پس از اظهارات موسی ابومرزوق مبنی بر احتمال توقف درگیری‌ها ظرف یکی دو روز آینده، رسانه‌های اسرائیلی تأکید کردند که برآوردها از احتمال توقف درگیری‌ها از ظهر روز جمعه حکایت دارد.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین از توافق سیاسی ـ نظامی در اسرائیل خبر داد و اعلام کرد که آتش‌بس تا قبل از روز جمعه برقرار نخواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=10215

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها