5

ماهی که قصد خفه کردن ماهیگیر را داشت !

  • کد خبر : 11151
  • 07 خرداد 1400 - 23:38
ماهی که قصد خفه کردن ماهیگیر را داشت !
گیر کردن ماهی 17 سانتی متری در گلوی مرد ماهیگیر

گیر کردن ماهی ۱۷ سانتی متری در گلوی مرد ماهیگیر

اخیرا رسانه های کلمبیایی خبری را در مورد یک مرد جوان مخابره کرده اند که مشکل عجیبی با یک ماهی ۱۷ سانتی متری پیدا کرده بود. البته نام این مرد هنوز مشخص نیست و تنها اطلاعات منتشر شده مربوط به نحوه ی اتفاق و درمان او بوده است که در این بخش از سرگرمی رویش خواهید خواند.

از قرار معلوم هنگامی که مرحله ی گرفتن ماهی با قلاب رو به اتمام بود، متوجه شد که یک ماهی از سمتی دیگر او از آب بیرون پرید. برای اینکه مانع برگشتن ماهی به داخل آب شود، سعی کرد که آن را با دهانش بگیرد اما این اتفاق به همین سادگی ها تمام نشد.

سطح لغزنده روی بدن این ماهی باعث شد که این جانور به راحتی در دهان او لیز بخورد و به سمت گلوی این مرد برود و متاسفانه در همانجا گیر کند، آن هم دقیقا زمانی که او سعی داشت ماهی را بگیرد. خوشبختانه ماهی که توسط این مرد بلعیده شده بود، بدن فشرده ای داشت بنابراین جریان هوای نفس کشیدن را به طور کامل مسدود نکرده بود. مرد ۲۴ ساله ماهیگیر، سریع خودش را به بیمارستان رساند اما به دلیل شرایطی که داشت قادر به صحبت کردن نبود و نمیتوانست بگوید دقیقا چه اتفاقی برای او رخ داده است، تنها کاری که می توانست انجام دهد، این بود که به گلویش اشاره کند.

ماهی در گلو

تصویر گیر کردن باورنکردنی یک ماهی در داخل گلوی مرد ماهیگیر

پزشکان زمانی توانستند متوجه وجود ماهی در گلوی او شوند که آزمایش تصویربرداری با اشعه ایکس را انجام دادند و بعد از تصویربرداری در طول یک فرایند اورژانسی، ماهی را از داخل گلوی او بیرون آوردند. بعد از درآوردن ماهی، این مرد به مدت دو روز در بیمارستان بستری بود تا به طور کامل ریکاوری شود. جالب است بدانید که چند ماه پیش، چنین اتفاق مشابهی برای یک فرد دیگر در کشور مصر هم رخ داد.

بیشتر بخوانید
دره ای که سنگهایش راه میروند !!

گیر کردن ماهی ۱۷ سانتی متری در گلوی ماهیگیر + عکس

۵۳

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=11151

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها