داغ‌ترین‌ها

افشای راز تلخ زندگی ژیلا صادقی برای اولین بار تغییری تو بدنت که میگه مشکل تراکم استخوان داری شوخی بامزه علی صادقی با مسی تفریح جدید سارا نیکای پایتخت ادویه کباب تابه ای مجلسی؛ حتما امتحانش کن ماسکی جادویی برای لایه برداری کامل پوست صورت راز تلخ زندگی نیوشا ضیغمی فاش شد سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی چرا کوبیده مرغ به سیخ نمیچسبه و به دست میچسبه؟ تیره ترین لک صورت را با آب پیاز درمان کنید + ماسک عذرخواهی آقای بازیگر بخاطر توهین زشت به زنان اصل ماجرای پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان + عکس جنجالی جوجه کباب رستورانی با چه موادی مزه دار میشه؟ داروهایی که افسردتون میکنن!! رازی که آناهیتا همتی درباره همسرش فاش کرد پیام احساسی نرگس محمدی برای تولد فریبا نادری علت بوی زهم تخم مرغ در املت و نیمرو + راه حل خطر عمل تغییر رنگ چشم؛ حقیقتی که نمیدونی عکس دیده نشده پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان آموزش پیتزا فوری بدون نیاز به خمیر و فر

5

عروسی متفاوت برای زوج کرونایی !

  • کد خبر : 11178
  • 08 خرداد 1400 - 1:48
عروسی متفاوت برای زوج کرونایی !
مراسم عروسی متفاوت زوج کرونایی

مراسم عروسی متفاوت زوج کرونایی

در این روزهای اوج کرونا که تمام مراسم و تجمعات ممنوع است کم نیستند افرادی که بی توجه به تمام خطرات کووید ۱۹ همچنان مراسم ازدواج یا جشن های دیگر خانوادگی خود را برگزار کرده و البته تبعات منفی آن را نیز تجربه می کنند. از قرار معلوم انجام مراسم به قدری برایشان مهم هست که به سختی، بیماری یا حتی مرگ بعدش هم بیارزد.

البته تقریبا تمام افرادی که در دوران قرنطینه و کرونایی مراسم ازدواج خود را برگزار مطمئنا کرونا مثبت نیستند و اگر هم باشند قطعا از ابتلا به این ویروس بی خبرند چراکه اگر به آلوده بودن آگاه باشند هرگز چنین اقدامی انجام نخواهند داد اما زوجی در هند با اطلاع از این وضعیت تصمیم به برگزاری مراسم ازدواج خود گرفتند البته با تفاوتی واضح.

عروسی کرونایی

ازدواج متفاوت زوج هندی کرونا مثبت

زوجی در راجستان هند بی توجه به نه تنها شرایط جامعه بلکه حتی شرایط خودشان به برگزاری مراسم ازدواج خود اصرار کرده و آن را به سرانجام رساندند. طبق گزارشات نتیجه ی آزمایش کرونای عروس مثبت اعلام شده بود و باید در مرکز مبتلایان قرنطینه می شد و تست آقای داماد هم مشکوک بود اما این زوج مراسم خود را به تعویق نیانداختند و چنانچه در تصویر این بخش از سرگرمی رویش مدیا مشاهده میکنید با پوشیدن لباس های محافظتی مخصوص در مرکز مبتلایان به بیماری کووید۱۹ برگزار کردند.

در ویدئوهای منتشر شده از این مراسم دیده می شود که عروس و داماد هر دو لباس مخصوص به تن دارند و همراه سه تن از اقوام خود که آنها نیز پوشش محافظتی دارند در حال برگزاری مراسم مخصوص دور آتش هستند.

بیشتر بخوانید
مردی گردنش را برای همیشه اجاره داد !!

طبق گزارشات این مراسم با رعایت فاصله های اجتماعی برگزار شده است اما مقامات به هر حال این اقدام را نادرست می دانند بخصوص به این دلیل که ابتلای یکی از زوجین به ویروس کرونا قطعی مشخص شده بود.

عروسی عجیب برای عروس داماد کرونایی !

۴۲۰

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=11178

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها