4

راپونزل ژاپنی ها رو نمایی شد

  • کد خبر : 11207
  • 08 خرداد 1400 - 2:58
راپونزل ژاپنی ها رو نمایی شد
راپونزل ژاپنی رونمایی شد ؛ دختری با موهای 180 سانتی

راپونزل شخصیت کارتونی که زیبایی موهایش انسان های دنیای واقعی را مشتاق به بلند کردن موهایشان کرد حالا در چند جای دنیا مشابه خود را دارد، مدتها قبل دختر جوان اوکراینی که ۲۸ سال موهایش را کوتاه نکرده بود و حالا دختر جوان ژاپنی که یک راپونزل مو مشکی آسیایی است.

دختر ۳۵ ساله ژاپنی که ۱۵ ساله موهاش رو کوتاه نکرده

“راین کامبی ” ۳۵ ساله با موهای بلندی که دارد چند وقتی است به یکی از سوژه های پربازدید شبکه های اجتماعی تبدیل شده است، او که ۱۵ سال پیش آخرین کوتاهی موهایش را تجربه کرده حالا موهایی بلندتر از قد خود را دارد. بلندی موهای “Rin Kambe” نزدیک به ۱۸۰ سانتی متر است، یعنی ۴ اینچ بلندتر از قد خود او که این حقیقت رادر تصاویر این بخش از رویش کاملا قابل مشاهده است.

“Rin Kambe ” درباره ماجرای بلند کردن موهایش گفت:من مدتها عضو تیم فوتبال بودم و به واسطه ی این ورزش مدام موهایم را کوتاه می کردم اما بعد از ۲۰ سالگی تصمیم گرفتم موهایم را بلند نگه دارم برای همین ۱۵ سال است که آنها را کوتاه نکرده ام تا امروز بلندی موهایم حتی از قدم فراتر رفته است.

موی دختر ژاپنی

او در ادامه گفت:بعد از مدتها مراقبت از موهایم به یکباره تصاویر آن را منتشر کردم تا همه را از بلندی موهایم شگفت زده سازم و حس خوب زیبایی موهای مشکی ام را با دیگر دختران آسیایی به اشتراک بگذارم.

او در ادامه راز موهای بلند خود فقط مراقبت هایی عنوان کرد که زنان ژاپنی سالهای زیادی است میدانند و انجام میدهند، راز ساده ای که در مطلب ” راز بلند شدن سریع مو های زنان ژاپنی ” گفته ایم.

بیشتر بخوانید
مردی گردنش را برای همیشه اجاره داد !!

راپونزل ژاپنی رونمایی شد ؛ دختری با موهای ۱۸۰ سانتی

۴.۱۱۹۹

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=11207

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها