4

دوران درخشش بهرام افشاری در سینما

  • کد خبر : 11494
  • 09 خرداد 1400 - 15:40
دوران درخشش بهرام افشاری در سینما
نقش های ماندگار بهرام افشاری در سینما

نقش های ماندگار بهرام افشاری در سینما

بهرام افشاری بازیگر بلند قامت و جوانی که در سال ۱۳۹۲ با فیلم عصبانی نیستم پای به عرصه هنر گذاشته و در طی سالهای فعالیت خود در این عرصه موفق ظاهر شده است.

این هنرمند نقشهای مختلفی را در سینما تجربه کرده و می توان او را یکی از استعدادهای بازیگری بر شمرد چرا که به خوبی توانسته است با فیزیک خاص خود از عهده شخصیت های متفاوت برآید.

به بهانه حضور بهرام افشاری در فیلم صحنه زنی که در سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر اکران شد، مروری بر فیلم های سینمایی این هنرمند جوان داشته ایم که در این بخش از فرهنگ و هنر رویش مشاهده می کنید.

فیلم های بهرام افشاری

فیلم صحنه زنی، سال ۱۳۹۹

بهرام افشاری در فیلم صحنه زنی به کارگردانی علیرضا صمدی در نقش اسد حضور دارد که همراه گروهی، با تصادف های جعلی سعی در دریافت خسارت از بیمه را دارند.

بهرام افشاری در این فیلم با بازیگرانی همچون مجید صالحی، مهتاب کرامتی، لیندا کیانی، محمد نادری، فرزانه سهیلی و پیام احمدنیا نقش آفرینی می کنند.

بهرام افشاری

بعد از اتفاق، سال ۱۳۹۹

فیلم بعد از اتفاق به کارگردانی پوریا حیدری اوره یکی دیگر از فیلم های بهرام افشاری در سال ۱۳۹۹ است. این فیلم درباره کودکی به نام روح الله است که آرزو دارد تا به یکی از تیم های مطرح گل بزند اما بعد از یک حادثه تصمیم می گیرد تا با شرایط جدید خود کنار آمده و از تجربیات یک دختر معلول برای زندگی خود استفاده کند.

بیشتر بخوانید
2 بازیگر زن معروفی که عروس یک خانواده شدن

بهرام افشاری به همراه بازیگران سرشناسی همچون جواد عزتی رضا کیانیان، ستاره پسیانی و گلاره عباسی بازیگران فیلم بعد از اتفاق را تشکیل می دهند.

بهرام افشاری، جواد عزتی و رضا کیانیان

سگ بند، سال ۱۳۹٨

بهرام افشاری در سال ۱۳۹۸ تنها در یک سریال و یک فیلم سینمایی به نام سگ بند به کارگردانی مهران احمدی حضور داشت. او در نقش فرزاد به همراه امیر جعفری، زنده یاد سیروس گرجستانی، مهران احمدی، نازنین بیاتی، بهاره کیان افشار، ناهید مسلمی، سعید امیرسلیمانی، میرطاهر مظلومی، سیامک صفری و عزت الله مهرآوران در این فیلم کمدی اجتماعی نقش آفرینی کردند.

بهرام افشاری و امیر جعفری

چشم و گوش بسته، سال ۱٣٩٧

بهرام افشاری در فیلم چشم و گوش بسته به کارگردانی فرزاد موتمن در کنار امین حیایی سوپراستار سینما، حضور داشت. او در این فیلم ایفاگر نقش فردی نابینا به نام سعید و برادر لیندا کیانی بود.

بهرام افشاری و امین حیایی که او نیز ناشنوا بود تا آخر همان روز فرصت دارند تا ماجرای بی گناهی خود در ارتکاب به قتل را ثابت کنند.

بهرام افشاری و امین حیایی

رحمان ۱۴۰۰، سال ۱۳۹۷

فیلم رحمان ۱۴۰۰ به کارگردانی منوچهر هادی بود که بهرام افشاری به همراه سعید آقاخانی در آن نقش آفرینی کردند. انوش با بازی بهرام افشاری، به دوست خود سعید که ایفاگر نقش رحمان بود کمک می کرد تا پیش از مرگ او، بتواند با یک نقشه پسر رئیس شرکت را قاتل جلوه کند.

یکتا ناصر، محمدرضا گلزار و مهران مدیری بازیگران دیگر فیلم رحمان ۱۴۰۰ بوودند.

بهرام افشاری و سعید آقاخانی

آقای سانسور، سال ۱۳۹۶

بهرام افشاری با آقای سانسور به کارگردانی علی جبارزده توانست به همراه محمدرضا فروتن به خوبی از عهده شخصیت شهرام برآید. آقای سانسور ماجرای نویسنده ای را روایت می کرد که کتاب هایش به فروش نمی رفت و شهرام با دیدن وضعیت او تصمیم گرفت تا با شنیدن صدای دل مردم در نوشتن کتاب جدید به رامین با بازی محمدرضا فروتن کمک کند.

بیشتر بخوانید
بازیگر نقش غلامرضا در سریال سرجوخه کیست؟

محمدرضا فروتن و بهرام افشاری

نیوکاسل ، سال ۱۳۹۵

فیلم نیوکاسل به کارگردانی محسن قصابیان داستان مردی به نام فرید را روایت می کرد که بدون اجازه صاحبخانه، اتاق های عمارت او را به افراد مختلف اجاره داده بود اما با اطلاع از بازگشت او تا ۹ شب فرصت داشت تا عمارت را تخلیه کند. بهرام افشاری در این فیلم ایفاگر شخصیت ابراهیم و دوست فرید بود.

بهرام افشاری به همراه حمید گودرزی، سحر قریشی، نسرین مقانلو، پژمان بازغی، رضا ناجی و نیما شاهرخ شاهی در فیلم نیوکاسل نقش آفرینی کردند.

بهرام افشاری

کارگر ساده نیازمندیم ، سال ۱٣٩۴

فیلم کارگر ساده نیازمندیم را می توان یکی از فیلم هایی بر شمرد که در دیده شدن بهرام افشاری نقش بسزایی داشت. او در این فیلم نقش کارگری مهاجر به نام قدم را ایفا می کرد که عاشق دختر صاحب مغازه بود و پس از فوت او سعی می کرد تا به خانواده اش کمک کند اما باید با بساز بفروشی نوکیسه با بازی آتیلا پسیانی در این راه رقابت می نمود.

بهرام افشاری بازیگر

لانتوری، سال ۱۳۹۴

بهرام افشاری در سالهای ابتدایی حضور خود توانست در جمع بازیگران فیلم لانتوری به کارگردانی رضا درمیشیان باشد. او در این فیلم شخصیت بهرام را ایفا کرد که به همراه دوستان خود باند تبهکاری به نام لانتوری را داشتند. این فیلم ماجرای پاشا با بازی نوید محمدزاده را روایت می کرد که به دلیل جواب رد دختری با نام مریم به او تصمیم به اسیدپاشی می گیرد و …

باران کوثری، مهدی کوشکی و مریم پالیزبان در نقش مریم، در این فیلم نقش آفرینی کردند.

بیشتر بخوانید
بازیگران و چهره های معروفی که بدل دارند

نوید محمدزاده و بهرام افشاری

ایران برگر، سال ۱۳۹۳

بهرام افشار یک سال بعد از ورود خود به بازیگری به جمع بازیگران ایران برگر به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی پیوست.

با وجود اینکه نقش پنج شنبه با حضور بهرام افشاری کوتاه بود اما همین نقشهای کوتاه و تلاش او در بازیگری باعث موفقیت های امروز او در عرصه هنر شد. او در این فیلم توانست در کنار بازیگران مطرح سینما و تلویزیون همچون محسن تنابنده، سحر جعفری جوزانی، حمید گودرزی، گوهر خیراندیش، فرهاد کاظمی، احمد مهران فر، نیوشا ضیغمی و محمدرضا هدایتی نقش آفرینی کند.

هومن حاجی عبدالهی و بهرام افشاری

۵۱

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=11494

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها