4

بازیگران مجرد سریال می خواهم زنده بمانم

  • کد خبر : 11540
  • 11 خرداد 1400 - 22:50
بازیگران مجرد سریال می خواهم زنده بمانم
بازیگران مجرد سریال می خواهم زنده بمانم

بازیگران سریال می خواهم زنده بمانم که مجردند

سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته یکی از سریال های در حال پخش نمایش خانگی است بازیگران سرشناس بسیاری در آن مقابل دوربین قرار گرفته اند.

در کنار بازیگران پیشکسوت زیادی همچون مهران احمدی، افسانه چهره آزاد، عزت الله مهرآوران، ناهید مسلمی و مائده طهماسبی که در این سریال نقش آفرینی کرده اند بازیگران نقش اصلی و جوانی هم در آن حضور دارند که نقشهای اصلی و مهم را ایفا می کنند.

در این مطلب از بخش فرهنگ و هنر رویش مدیا به سراغ بازیگران مجرد این سریال رفته و تصاویری از آنها را در اختیارتان قرار میدهیم.

بازیگران مجرد سریال می خواهم زنده بمانم

می خواهم زنده بمانم از سریال های پربازیگر و جذاب نمایش خانگی است که هنرمندانی مانند حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، علی شادمان، امیر نوروزی، مهران احمدی، آناهیتا درگاهی، بابک کریمی، افسانه چهره آزاد، عزت الله مهرآوران، ناهید مسلمی، آزاده صمدی، بهاره کیان افشار، فرید سجادی حسینی، مائده طهماسبی، بهرام ابراهیمی، مهدی حسینی نیا، مهدی صباغی، محمدرضا مالکی، و رویا جاویدنیا در آن نقش آفرینی کرده اند که از میان آنها برخی هنوز مجردند.

حامد بهداد

حامد بهداد بازیگر نقش امیر شایگان در سریال می خواهم زنده بمانم متولد ۱۳۵۲است که با فیلم آخر بازی برای اولین بار مقابل دوربین قرار گرفت و برای همین فیلم کاندید دریافت سیمرغ از جشنواره فجر شد.

این هنرمند مجرد کشورمان با فیلم بوتیک به شهرت رسید و در طی سالها فعالیت بازیگری از سوی کارگردانان مطرح کشورمان دعوت به همکاری شده است.

بیشتر بخوانید
تولد دختر بانمک بازیگر جوکر

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی بازیگر نقش هما حقی متولد ۱۳۵۸ است. این هنرمند همسر سابق رامبد جوان و مجرد می باشد. سحر دولتشاهی با فیلم چهارشنبه سوری به کارگردانی اصغر فرهادی به سینما راه یافت و برای فیلم عصر یخبندان، چها راه استانبول و عرق سرد، برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فجر شد.

سحر دولتشاهی

پدرام شریفی

پدرام شریفی یکی دیگر از بازیگر سریال می خواهم زنده بمانم است که نقش نادر سرمد را ایفا می کند. این هنرمند متولد ۱۳۶۶ در تهران است و با فیلم ماهی و گربه به سینما معرفی و با حضور در فیلم متولد ۶۵ شناخته شد.

پدرام شریفی تجربه بازی در سریال همگناه، گشت ویژه ، سرباز، بادیگارد، شبی که ماه کامل شد، سال دوم دانشکده من و … را دارد.

پدرام شریفی

علی شادمان

علی شادمان بازیگر سینما وتلویزیون کشورمان که با فیلم میم مثل مادر وارد عرصه بازیگری شد یکی دیگر از بازیگران مجرد در سریال می خواهم زنده بمانم است.

علی شادمان در سال ۱۳۷۵ متولد شد و مردن در آب مطهر، شنای پروانه، جان دار، سریال کیمیا و دیوار به دیوار از مشهورترین کارهای او در سینما و تلویزیون است.

علی شادمان

آزاده صمدی

آزاده صمدی بازیگر نقش زهره در سریال می خواهم زنده بمانم متولد ۱۳۵۷ و مجرد است. این هنرمند همسر سابق هومن سیدی بازیگر و کارگردان کشورمان می باشد.

آزاده صمدی با راه بی پایان به شهرت رسید و ۵۰ کیلو آلبالو، زیر نظر، خوب بد جلف و آفریقا و سریال دیوار به دیوار، گاو صندوق و پشت بام تهران از کارهای مشهور او است.

بیشتر بخوانید
عکسی نگران کننده از ستاره سادات قطبی

آزاده صمدی

بهاره کیان افشار

یکی دیگر از بازیگران مجردی سریال می خواهم زنده بمانم، بهاره کیان افشار است که در نقش یک زن خیابانی حضور داشت. این بانوی هنرمند در سال ۱۳۶۲ متولد شد و با سریال کلاه پهلوی فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد.

بهاره کیان افشار بازی در سریال گل شیفته، عاشقانه، نوار زرد، فیلم ماهورا، رویای سهراب، پسرکشی، دشمن زن و گناهکاران و …را در کارنامه هنری خود دارد.

بهاره کیان افشار

این بازیگران سریال می خواهم زنده بمانم هنوز مجردند!

۴.۲۱۳

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=11540

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها