26

کت شلوار مشکی رو با چی ست کنیم؟

  • کد خبر : 12887
  • 11 خرداد 1400 - 17:28
کت شلوار مشکی رو با چی ست کنیم؟
پیراهن و کفش مناسب برای ست کردن با کت شلوار مشکی

پیراهن و کفش مناسب برای ست کردن با کت شلوار مشکی

پیشنهاد اصلی ما برای شما عزیزان، پیراهن سفید است؛ به دلیل متضاد بودن، یک تیپ بسیار رسمی و جذابی را برای شما ایجاد می کند، صبر کنید پیشنهادات ما به اتمام نرسیده است. اگر شما بنا به دلایلی مثل سن و… نمی توانید از پیراهن سفید استفاده کنید ما پیشنهادات بهتری برای شما در نظر گرفته ایم، پس ما را تا آخر این بخش از دنیای مد رویش همراهی کنید.

پیراهن مناسب با کت شلوار مشکی

پیراهن رنگ مشکی

زمانی که شما در مهمانی لباس هایتان به رنگ مشکی باشد بسیار جذاب نمی شود و شما به اصطلاح مونوکروم می شوید. در این صورت شما باید نکاتی را رعایت کنید مانند اکسسوری. سعی کنید کراوات و پوشت به رنگ مشکی و گیره کراوات را نداشته باشید.

پیراهن رنگ مشکی

پیراهن رنگ بنفش

رنگ بنفش برای افراد شاد، پرانرژی و ریسک پذیر بسیارمورد استفاده قرار می گیرد، شما از هر گونه تناژ این رنگ استفاده کنید زیبا می شوید.

پیراهن رنگ آبی

رنگ آبی روشن آرامش بخش و جذاب است و در قیاس رنگ سفید بسیار جذاب و با این رنگ از اکسسوری هایی به رنگ مشکی، طوسی و سبز استفاده کنید.

پیراهن رنگ طوسی

یک رنگ فوق العاده زیبا را انتخاب کرده اید این رنگ به دلیل خنثی بودن با همه تناژ رنگ می شود، استفاده کرد و با کروات مشکی یا نوک مدادی محشر می شود.

پیراهن رنگ طوسی

پیراهن رنگ صورتی

صورتی یک رنگی است که بسیار سخت با کت و شلوار پوشیده می شود اما بسیار جذاب و عالی است. یک رنگ جوان پسندانه و ملیح که با کراوات رنگ های صورتی، زرشکی، آبی تیره و مشکی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید
خطر روش تازه مٌد شده زیبایی چشم در آرایشگاهها

پیراهن رنگ سفید

اگر انتخاب شما رنگ سفید است این رنگ شما را کلاسیک و پخته و دانا نشان می دهد. دقت کنید اگر اهل کراوات هستید به رنگ هایی که هارمونی مناسبی ایجاد می کنند بسنده کنید مانند زرشکی، مشکی، آبی و بنفش عالی است.

ست کت شلوار مشکی

ست کردن کت و شلوار مشکی با اکسسوری

  1. برای پیراهن رنگ مشکی ما به شما عزیزان توصیه می کنیم که به هیچ وجه سعی نکنید که کراوات رنگی ببندید چرا که ظاهرتان دمده و شلخته به نظر می آید.
  2. برای پیراهن رنگ بنفش درست کردن پوشت و کراوات با این رنگ می توانید کاملا مستقل و آزادانه عمل کنید صورتی تیره، بنفش تیره، بنفش مایل به آبی و بنفش مایل به ارغوانی سیر بسیار مناسب هستند.
  3. برای پیراهن رنگ آبی برای این ترکیب پوشش کراوات مشکی ببندید، برای این ترکیب لباس از رنگ هایی مثال آبی کمی تیره، آبی لاجوردی و نیلی هم می توانید استفاده کنید.
  4. برای پیراهن رنگ طوسی تخته سنگی، طوسی زغالی و طوسی روشن رنگ های قابل توجه و مناسب برای پوشت و کراوات هستند و کراوات و پوشت های طرح دارمثل مورب، افقی یا شطرنجی هم می توانند با این ترکیب مناسب باشند.
  5. برای پیراهن سفید کراوات هایی به رنگ های تندی مثال مشکی، سبز زمردی، قرمز تیره، بنفش یا آبی کمرنگ و یا طرح شطرنجی و یا راه راه مطرح می کند. در نظر داشته باشید که از پارچه های براق استفاده نکنید چون سبب جلب توجه می شوند.
  6. برای پیراهن رنگ صورتی همراه با آن یک پوشت به رنگ صورتی، سفید، گلبهی و همچنین از کراوات هایی با رنگ مکمل استفاده کنید.
بیشتر بخوانید
راهنمای خرید پیراهن مردانه شیک و مناسب سایزتان

اکسسوری کت و شلوار

با کت مشکی چه شلواری بپوشیم؟

اگر جنس پارچه مورد نظر شما مایل به کتان باشد مطمئن باشید استایل شما شخصیتی تر نشان می دهد، بهترین گزینه برای انتخاب رنگ شلوار این است که از سایه های تیره تر و یا روشن تر رنگ مشکی استفاده کنید.

شلوار خاکی رنگ

با توجه به انتخاب کت شما بسیاری از شلوار ها را می توانید بپوشید یکی از انتخاب های ایده آل و خاص برای موقعیت های نیمه رسمی خواهد بود. برای تکمیل شدن استایل خود می توانید یک پیراهن سفید و یک کفش راحتی را نیز به ست خود اضافه کنید اگر خواستید رسمی تر به نظر برسید از کروات استفاده کنید.

شلوار خاکی رنگ

شلوار خاکستری

با کت مشکی می توانید شلوار خاکستری یا طوسی بپوشید برای جذاب تر شدن تیپ خود می توانید یک پالت رنگی تک رنگ، یک پیراهن سفید و کفش رسمی با رنگ مشکی می توانید استفاده کنید.

شلوار مشکی

بهترین پیشنهاد این است که آن را با پیراهن آبی و شلوار مشکی ست کنید.

کفش مناسب کت و شلوار مشکی

با کت و شلوار مردانه مشکی چه کفشی بپوشیم؟

رنگ مشکی، یک تناژی است که با تمامی رنگ ها به راحتی ست می شود بهتر است کفشی که انتخاب می کنید تیره تر از کت و شلوارمان باشد، در نتیجه با کفش مشکی بسیار عالی می شود، این رنگ کت و شلوار با کفش های روشن بسیار زننده است.

کفش مردانه

با کت و شلوار مشکی زنانه چه کفشی بپوشیم؟

در بخش های قبلی هم اشاره کردیم و دانستید که برای ست کردن کفش با کت و شلوار مشکی زنانه محدودیت خاصی وجود ندارد و از رنگهای مختلف می توان استفاده کرد البته اگر با پیراهنی که انتخاب کرده اید تناسب داشته باشد.

بیشتر بخوانید
فوت و فن خرید کلاه گیس مناسب فرم صورتتان

روش ست کردن کت شلوار مشکی مردانه و زنانه

۵۱

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=12887

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها