1

بازیگرانی که چند همسر بازیگر داشته اند

  • کد خبر : 14004
  • 13 خرداد 1400 - 23:18
بازیگرانی که چند همسر بازیگر داشته اند

بازیگرانی که با یک یا چند همسر بازیگر ازدواج کردند ازدواج مجدد یکی از اتفاقاتی می باشد که ممکن است در زندگی بسیاری از افراد جامعه رخ دهد و هنرمندان و چهر ه های مشهور نیز از این اتفاق مستثنی نیستند. در میان بازیگران سرشناس ایرانی برخی از آنها تجربه ازدواج مجدد داشته و همسران […]

بازیگرانی که با یک یا چند همسر بازیگر ازدواج کردند

ازدواج مجدد یکی از اتفاقاتی می باشد که ممکن است در زندگی بسیاری از افراد جامعه رخ دهد و هنرمندان و چهر ه های مشهور نیز از این اتفاق مستثنی نیستند.

در میان بازیگران سرشناس ایرانی برخی از آنها تجربه ازدواج مجدد داشته و همسران این هنرمندان، از بازیگران سینما و تلویزیون بوده اند.

در این بخش از فرهنگ و هنر رویش مدیا هنرمندانی را معرفی می کنیم که با دو یا حتی سه بازیگر ازدواج کرده اند.

مهدی هاشمی

مهدی هاشمی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون برای اولین بار با گلاب آدینه ازدواج کرد و نورا هاشمی ثمره ازدواج آنها بود. این هنرمند در سالهای اخیر با مهنوش صادقی ازدواج کرده و با او زندگی می کند.

مهدی هاشمی و همسرانش

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل در سال ۱۳۸۹ با بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۵ از او جدا شد. این هنرمند در سال ۱۳۹۹ با رعنا آزادی ور از هنرمندان بازیگر پیمان زناشویی بست.

مهدی پاکدل

امین حیایی

امین حیایی سالها قبل زندگی مشترک کوتاهی را با مونا بانکی پور تجربه کرد که به طلاق انجامید. دارا حیایی حاصل ازدواج اول امین حیایی است. این هنرمند بعد از مدتی با نیلوفر خوش خلق از بازیگران سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

همسران امین حیایی

فریبرز عرب نیا

فریبرز عرب نیا بازیگر مطرح سینما و تلویزیون اولین بار با آتنه فقیه نصیری پیمان زناشویی بست و ازدواج آنها بعد از چند سال به پایان رسید. این هنرمند بعد از چند سال با زنده یاد عسل بدیعی ازواج کرد و جانیار حاصل زندگی مشترک آنها است. این زوج بعد از مدتی طلاق گرفتند.

همسران فریبرز عرب نیا

سارا خوئینی ها

سارا خوئینی ها یکی دیگر از هنرمندانی است که تجربه دوبار ازدواج دارد. چنگیز وثوقی بازیگر قدیمی کشورمان همسر اول سارا خوئینی ها است.

بیشتر بخوانید
شوک عجیب به فالوورهای اینستاگرام بریتنی اسپیرز

سارا خوئینی ها از ازدواج اول خود یک دختر به نام غنچه دارد. این بانوی هنرمند در ازدواج مجدد خود با یوسف مرادیان زندگی مشترک خود را آغاز کرد و پسری به نام شایان را به دنیا آورد. اما زندگی مشترک آنها دوام نداشته و بعد از چند سال به پایان رسید.

سار خوئینی ها

رامبد جوان

رامبد جوان سه بار سر سفره عقد نشسته و هر سه همسر او با نام ماندانا روحی، سحر دولتشاهی و نگار جواهریان از هنرمندان سینما و تلویزیون می باشند. رامبد جوان از زندگی مشترک فعلی خود با نگار جواهریان دختری به نام نوردخت دارد.

همسرا ن رامبد جوان

رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=14004

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها