4

خانم های باکلاس داخل کیفشون چه وسایلی دارن؟

  • کد خبر : 14241
  • 15 خرداد 1400 - 2:29
خانم های باکلاس داخل کیفشون چه وسایلی دارن؟

وسایل ضروری داخل کیف خانم های باکلاس یک خانم شیک پوش و باکلاس همیشه باید برای هر چیزی، هر کسی و هر زمانی آماده باشد بنابراین باید کیف دستی خود را از قبل آماده نماید و یک سری از وسایل ضروری را در کیف خود داشته باشد . در این بخش از دنیای مد رویش […]

وسایل ضروری داخل کیف خانم های باکلاس

یک خانم شیک پوش و باکلاس همیشه باید برای هر چیزی، هر کسی و هر زمانی آماده باشد بنابراین باید کیف دستی خود را از قبل آماده نماید و یک سری از وسایل ضروری را در کیف خود داشته باشد . در این بخش از دنیای مد رویش مدیا لیست انواع وسایل مورد نیاز برای کیف خانم ها را آورده ایم تا بتوانید در مواقع ضروری از این وسایل استفاده کنید .

کیف پول

اولین ومهم ترین وسیله ای باید در کیفتان وجود داشته باشد یک کیف پول جا دار است که در آن بتوانید تمام پول نقدتان و کارت های بانکیتان را قرار دهید .

کیف لوازم آرایش

یکی از ضروری ترین وسایلی که باید در کیف خانم ها وجود داشته باشد یک کیف آرایش است . داخل این کیف ریمل ، خط چشم و رژ لب قرار دهید تا برای رفتن به هر مکانی هر لحظه که بخواهید آمادگی داشته باشید.

کیف خانم های باکلاس

کیف آرایش ضروری برای خانم های باکلاس

خوشبو کننده دهان

خانم ها باید برای جلوگیری از بوی بد دهان پس از خوردن برخی غذاها همیشه در کیف خود خوشبوکننده هایی مانند آدامس و اسپری داشته باشند تا برای لبخند زدن و صحبت کردن با دیگران نگرانی نداشته باشند.

عطر

عطر یکی از وسایل مهم است که بهتر است همه خانم ها در کیف خود داشته باشند زیرا بوی عرق بسیار آزاردهنده است . برای جلوگیری از بوی عرق ،همیشه در کیفتان عطر داشته باشید تا در مواقع ضروری از آن استفاده نمایید و همیشه خوشبو باشید.

عینک آفتابی و جعبه آن

بیشتر بخوانید
گریم صورت برای رفع ایرادات چهره + نکات

برای رفتن به بیرون از خانه حتما عینک آفتابی و جعبه آن را در کیفتان داشته باشید تا هنگام قرار گرفتن در معرض آفتاب از آن استفاده نمایید . اگر در معرض نور خورشید نیستید و دیگر نیاز به عینک آفتابی ندارید آن را روی سر خود قرار ندهید و عینک خود را در داخل جعبه اش و درکیف تان بگذارید .

عینک آفتابی در کیف

عینک دودی از وسایل ضروری کیف خانم های باکلاس

ضدعفونی کننده

به لیست وسایلی که در کیف خود قرار داده اید یک ضدعفونی کننده دست را بیافزایید زیرا وجود این وسیله در کیف خانم ها و استفاده از آن در مواقع ضروری به خوشبو شدن دست و از بین رفتن میکروب های دست کمک می کند.

پد و دستمال کاغذی

پد و دستمال کاغذی فقط نباید برای دوره ای خاص در کیف تان داشته باشید بلکه همانطور که دنیای مد رویش مدیا گفته است بهتر است ای وسایل را همیشه در کیف خود قرار دهید تا در مواقع لازم از آنها استفاده نمایید زیرا اتفاقات را نمی شود پیش بینی کرد و وجود این وسایل در کیف تان شما در این زمان ها نگرانی را از شما دور می سازد.

دستمال مرطوب

برخی از مواقع بیرون از خانه ممکن است به روشویی و صابون هم دسترسی نداشته باشید در این صورت اگر دستمال مرطوب در کیفتان باشد می توانید این مشکلات را رفع کنید. حتی اگر آرایش شما نیز خراب شده باشد می توانید با استفاده از دستمال مرطوب ، آرایشتان را اصلاح نمایید.

وسایل کیف خانم ها

محتویات کیف خانم های باکلاس

دفترچه و خودکار

از ملزومات اصلی کیف خانم های حواس جمع به همراه داشتن یک دفتر کوچک به همراه یک خودکار ساده است تا بتواند در مواقع لازم از آن استفاده کند.

بیشتر بخوانید
آرایش سریع صورت مخصوص خانم های شاغل

دسته کلید

اگر می خواهید کلیدهایتان گم نشود از جاکلیدی های متصل به قلاب استفاده نمایید و قلاب این جا کلیدی را از داخل کیف به یکی از سگک ها متصل کنید.

لوازم جانبی مو، کش مو، برس یا شانه

یکی از وسایلی که داشتن آن در کیف برای خانم ها ضروری است شانه و کش مو است . در مواقعی که موهای باز شما را اذیت می کند و مخصوصا در هوای گرم سبب عرق کردنتان می شود اگر کش مو و شانه در کیفتان باشد می توانید به راحتی موهای خود را عقب بکشید و با کش ببندید .

کیف خانم های باکلاس

چیزهایی که در کیف خانم های باکلاس وجود دارد

اطلاعات تماس اضطراری

در کیف خود حتما اطلاعات تماس های اضطراری را قرار دهید تا در مواقعی ضروری و در یک حادثه نتوانستید از خودتان دفاع کنید ، شما را با فرد دیگری اشتباه نگیرند و هویت شما را تشخیص دهند.

نرم کنندۀ لب

اگر می خواهید همیشه و در همه جا لب هایتان نرم و درخشنده باشد حتما در کیف خود نرم کننده لب قرار دهید .

آینه

آینه وسیله ای اساسی برای داخل کیف خانم ها است که می توانند با استفاده از آن چهره خود را مرتب یا آرایش نمایند.

آینه کوچک برای خانم ها

آینه از وسایل مورد نیاز کیف زنانه

چسب زخم

داشتن یک چسب زخم درون کیف می تواند بسیار کمک کننده باشد زیرا ممکن است گاهی اوقات بیرون از خانه ، کفش تان پای شما را بزند و یا خراشی روی دستت بیافتد.

سنجاق قفلی

اگر می خواهید به بیرون از خانه بروید حتما در کیفتان سنجاق قفلی قرار دهید زیرا در مواقعی که یکی از دکمه های مانتو و یا لباستان افتاده باشد ، سنجاق قفلی می تواند کمک کننده باشد .

بیشتر بخوانید
بهترین لباس ها برای لاغر دیده شدن خانم ها

هندزفری (هدفون)

بسیاری از مواقع در بیرون از خانه ممکن است زمان زیادی را در مترو یا در تاکسی بگذرانیم و حوصله مان سر برود اگر شما یک هندزفری در کیفتان باشد در این مواقع خواهید توانست به موسیقی موردعلاقه اتان گوش دهید.

محتویات کیف زنانه

وسایل لازم برای یک خانم باکلاس

آب نبات و شکلات

ممکن است هر کسی در برخی مواقع دچار افت فشار و سرگیجه شود پس یک خانم دور اندیش باشید و برای تعدیل احوال تان و افزایش انرژی خود همیشه چند شکلات و یا آبنبات در کیفتان داشته باشید.

کرم مرطوب کننده دست

کرم مرطوب کننده نیز یکی از ضروری ترین وسایل برای داخل کیف خانم ها است زیرا گاهی اوقات دست ها خشک شده نیاز به توجه و مراقبت بیشتری دارند پس باید در این مواقع زیبایی دست هایتان را فراموش نکنید و دست خود را با کرم مرطوب نمایید.

فایل ناخن

حتما برایتان پیش آمده که گاهی اوقات در بیرون از خانه ناخنتان بشکند و شما مجبور شوید این مدت ، ناخن شکسته را تحمل کنید تا به منزل برسید . از این به بعد به وسایل ضروری کیفتان فایل ناخن را نیز بیافزایید تا مجبور به تحمل ناخن شکسته نباشید . این وسیله از این اتفاق ناگوار جلوگیری می کند.

رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=14241

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها