2

وعده غذایی که حذفش قلب را بیمار میکند

  • کد خبر : 14309
  • 15 خرداد 1400 - 10:39
وعده غذایی که حذفش قلب را بیمار میکند

با نخوردن این وعده غذایی قلب تان بیمار می شود صبحانه، ناهار و شام همگی جزء وعده های غذایی مهمی هستند که در زمان های مختلفی از روز مصرف می شوند و می توانند مواد مغذی را به بدن ما برسانند اما زمانی که افراد پرمشغله هستند، نمی توانند اهمیت این سه وعده را به […]

با نخوردن این وعده غذایی قلب تان بیمار می شود

صبحانه، ناهار و شام همگی جزء وعده های غذایی مهمی هستند که در زمان های مختلفی از روز مصرف می شوند و می توانند مواد مغذی را به بدن ما برسانند اما زمانی که افراد پرمشغله هستند، نمی توانند اهمیت این سه وعده را به شکل یکسان در نظر بگیرند و آن را به خوبی رعایت کنند و در نتیجه ممکن است یکی از وعده ها را نصف و نیمه مصرف کنند یا اینکه آن را به طور کل جا بیاندازند.

سلامت بدن مسئله ای است که به شدت به خوردن وعده های غذایی وابسته است و زمان غذا خوردن هم اهمیت زیادی دارد. تحقیقات نشان می دهد که نادیده گرفتن یکی از این وعده های غذایی می تواند عاملی برای مشکلات قلبی باشد. اما به نظر شما کدام وعده غذایی؟ پاسخ را در این بخش از بهداشت و سلامت رویش مدیا خواهید خواند.

بیماری قلبی

نخوردن صبحانه مساوی است با بیماری قلبی

افرادی که صبحانه را نادیده می گیرند ، در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به بیماری قلبی هستند. مطالعات و آنالیز آن ها در سال ۲۰۲۰ نشان می دهد که مشکلات قلبی رابطه زیادی با نادیده گرفتن وعده صبحانه دارد. این تحقیقات روی بیش از ۲۲۱ هزار نفر انجام شده است و به این نتیجه رسیده اند که نخوردن صبحانه تا ۲۲ درصد خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را افزایش می دهد.

یک مطالعه دیگر هم در سال ۲۰۱۹ انجام شد و بعد از تجزیه و تحلیل اطلاعات به این نتیجه رسیدند افرادی که به طور منظم صبحانه را نادیده می گیرند، ۲۱ درصد احتمال بیشتری برای ابتلا به بیماری های قلبی عروقی دارند.

صبحانه

از طرفی بیماری های قلبی می تواند مهم ترین عامل مرگ و میر افراد محسوب شود. در نتیجه افرادی که صبحانه را نادیده می گیرند، بیشتر از همه به بیماری قلبی دچار می شوند و خطر مرگ و میر در آن ها بیشتر است. پس این وعده غذایی اهمیت زیادی برای سلامت افراد دارد. با ورود به چند مطلب مهم و پیشنهادی میتوانید جزئیات مهمی در مورد نخوردن صبحانه بدست آورید.

بیشتر بخوانید
مصرف دمنوش بابونه در بارداری مفیده یا مضر ؟

صبحانه نخوردن عوارضی دارد جدی تر از آنچه فکر کنید

راه چاره صبحانه نخوردن کودکان اینجاست

اشتباهات مخرب شما در وعده صبحانه

افرادی که صبحانه نمی خورند، به طور کل سلامت کمتری دارند

مطالعات انجام شده نشان می دهد که نادیده گرفتن صبحانه، جدا از مشکلات قلبی، افراد را در معرض مشکلاتی مثل دیابت، چاقی و کلسترول بالا قرار می دهد که همه این سه مورد می توانند خطر ابتلا به بیماری قلبی را نیز افزایش دهند. و در نتیجه وضعیت بدتر خواهد شد. زیرا معمولاً افرادی که صبحانه نمی خورند، عادات ناسالم بیشتری دارند که شامل ورزش نکردن و مصرف کالری زیاد در طول روز است که همه این ها عاملی برای کاهش سطح سلامتی بدن می شود.

رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=14309

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها