6

چند راز ساده آرایشی از زبان گریمورهای سینما

  • کد خبر : 14381
  • 15 خرداد 1400 - 18:48
چند راز ساده آرایشی از زبان گریمورهای سینما

رازهای آرایشی ساده ولی موثر از زبان گریمورهای سینما هم بازیگران مرد و هم بازیگران زن در فیلم ها همیشه جلوی دوربین بی عیب و نقص به نظر می رسند، همه ما نیز سعی می کنیم ظاهر و چهره آن ها را کپی کنیم و تاثیر جذابی روی صورت خود ایجاد کنیم اما معمولاً خیلی […]

رازهای آرایشی ساده ولی موثر از زبان گریمورهای سینما

هم بازیگران مرد و هم بازیگران زن در فیلم ها همیشه جلوی دوربین بی عیب و نقص به نظر می رسند، همه ما نیز سعی می کنیم ظاهر و چهره آن ها را کپی کنیم و تاثیر جذابی روی صورت خود ایجاد کنیم اما معمولاً خیلی موفق نمی شویم.

میکاپ آرتیست ها یا همان گریمورهای سینمایی می دانند که چگونه باید تاثیر خوبی را در چهره افراد ایجاد کنند و راز هایی دارند که آن ها را در کار خود اجرا می کنند.

در مطالب قبلی تمامی تکنیک ها و اصول آرایش چهره را به شما گفته ایم اما دنیای میکاپ پر از نکات ریزی است که شاید در یک مطلب نگنجد برای همین در این قسمت از دنیای مد رویش مدیا می خواهیم ترفند های متفاوت گریمورهای سینما برای بازیگران را به شما معرفی کنیم.

ترفند گریمورها

۱. اعمال مقداری پودر به لب ها باعث ماندگاری رژ لب می شود

معمولاً رژلب ها در طول انجام کار های روزانه به راحتی از روی لب ها پاک می شوند اما اگر قبل از آن به لب هایتان پودر بزنید، این اتفاق نمی افتد. کافی است که چند لایه از پودر های آرایشی مثل پنکک را بین لایه های رژ لب بزنید تا مدت زمان بیشتری دوام بیاورد. همچنین باعث می شود که رژ لب ارزان قیمت شما شبیه به یک رژ لب مرغوب شود و کاملا ظاهر لب های تان را تغییر دهد.

۲. با یک برنزر مات، چشمان خود را جذاب کنید

هنگام آرایش باید به کل صورت خود توجه کنید. اگر کل صورت شما آرایش داشته باشد اما چشمانتان را خالی بگذارید، با استفاده از یک برنزر مات می توانید ظاهر آن را بهبود ببخشید. برنز را باید در چین خوردگی پلک بالا اعمال کنید و همچنین آن را در خط مژه پایین هم بزنید و در نتیجه چشمان شما جذاب جلوه می کند و به مرکز توجه تبدیل می شود.

برنزر مات

۳. اهمیت زاویه آینه را نادیده نگیرید

بسیاری از ما می نشینیم و در مقابل خود یک آینه قرار می دهیم و آرایش می کنیم. یعنی هنگام آرایش کردن آیینه را کمی پایین تر می گذاریم و به پایین نگاه می کنیم. به همین دلیل است که نمی توانیم یک ظاهر بی عیب و نقص داشته باشیم. آینه باید کمی بالا تر از ما قرار بگیرد که زاویه بهتری را در چنین حالتی ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید
ترفندی راحت برای گشاد کردن هر کفش تنگی

۴. مرطوب کردن به عنوان یک راه کلیدی محسوب می شود

برای این که میکاپ شما بهتر از همیشه پیش برود، باید صورت خود را مرطوب کنید و مطمئن شوید که آبرسانی روی آن انجام شده باشد. یعنی باید برای مرطوب کردن و آماده کردن صورت برای میکاپ زمان بگذارید.

این کار باعث می شود که روتین شما کمی طولانی تر شود اما نتایج بسیار خوب خواهد شد. پوست تان نیز درخشان و سالم خواهد بود و هنگام میکاپ ظاهر بهتری پیدا می کند.

مرطوب کردن صورت

۵. آشنایی با رنگ ها را اولویت قرار دهید

بزرگ ترین اشتباهی که بسیاری از افراد هنگام ترکیب رنگ ها مرتکب می شوند، این است که آن ها را به خوبی نمی شناسند و در نتیجه نمی توانند زخم ها، کبودی ها و لکه های روی صورت را پوشش دهند.

مثلا اگر می خواهید لکه های قرمز رنگ روشن روی پوستتان را بپوشانید، از یک کانسیلر سبز استفاده کنید تا ظاهر آن را بهبود ببخشد. قطعا مقدار کمی تحقیق کردن در زمینه ی پوشش دهی رنگ های مختلف به شما کمک خواهد کرد.

۶. خیس کردن براش هایلایتر را فراموش نکنید

اگر هایلایترها به درستی استفاده شوند، ظاهر بسیار جذابی را ایجاد می کنند و ویژگی های مثبت صورت شما را بیشتر نشان می دهند. بسیاری از افراد از هایلایتر های پودری استفاده می کنند و آن را با براش خشک به صورت می زنند اما پیش از این هم در بخش آرایش و زیبایی دنیای مد کامل توضیح دادیم که خیس کردن براش ها، تفاوت بسیار زیادی ایجاد می کند و باعث می شود که آن قسمت های خاص، ظاهر براق تر و درخشنده تری داشته باشند.

نحوه زدن هایلایتر

۷. اگر می خواهید ظاهر طبیعی داشته باشید، پنکک را آخر سر استفاده کنید

طبیعی نشان دادن صورت کار راحتی نیست، بهترین راه برای انجام این کار این است که هایلایتر، برنزر و رژگونه را زیر کرم پودر بزنید و سپس پنکک را اعمال کنید.

بیشتر بخوانید
آموزش استروبینگ صورت؛ گریم شیک و سریع

۸. استفاده از قطره چشم برای کاهش قرمزی قبل از میکاپ موثر خواهد بود

همه ما می دانیم که بعضی از افراد در فصل های آلرژی زا از قطره های چشم برای مبارزه با اثرات خشکی و حساسیت استفاده می کنند. در نتیجه قرمزی و التهاب چشم کاهش پیدا می کند.

بعد از این که قطره را ریختید، چند دقیقه صبر کنید تا قرمزی از بین برود. به طور مثال؛ زمانی که استرس هنگام صبح یا کم خوابی شب قبل باعث قرمزی چشم تان می شود، می توانید از این روش استفاده کنید.

قطره چشم

۹. به رنگ پوست گردن توجه کنید

معمولا گردن معمولاً کمی روشن تر از صورت است، بنابراین باید مراقب باشید که میکاپ پوست صورت با میکاپ پوست گردن یکی باشد و تفاوت خیلی زیادی بین آن ها دیده نشود. در نتیجه ظاهر آرایش اصولی تر و طبیعی تر خواهد بود.

۱۰. محو کردن موها و کرک های صورت با میکاپ امکان پذیر است

بسیاری از خانم ها هستند که ترجیح می دهند کرک های روی صورت خود را برندارند. بعد از این که زیر سازی کردید یا پنکیک زدید، یک براش بردارید و آن را از بالا تا پایین روی صورت تان بکشید. با این کار موها روی صورت شما به پوست می چسبند و از جای خود بلند نمی شوند و دیگر خودشان را نشان نمی دهند.

رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=14381

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها