داغ‌ترین‌ها

تغییری تو بدنت که میگه مشکل تراکم استخوان داری شوخی بامزه علی صادقی با مسی تفریح جدید سارا نیکای پایتخت ادویه کباب تابه ای مجلسی؛ حتما امتحانش کن ماسکی جادویی برای لایه برداری کامل پوست صورت راز تلخ زندگی نیوشا ضیغمی فاش شد سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی چرا کوبیده مرغ به سیخ نمیچسبه و به دست میچسبه؟ تیره ترین لک صورت را با آب پیاز درمان کنید + ماسک عذرخواهی آقای بازیگر بخاطر توهین زشت به زنان اصل ماجرای پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان + عکس جنجالی جوجه کباب رستورانی با چه موادی مزه دار میشه؟ داروهایی که افسردتون میکنن!! رازی که آناهیتا همتی درباره همسرش فاش کرد پیام احساسی نرگس محمدی برای تولد فریبا نادری علت بوی زهم تخم مرغ در املت و نیمرو + راه حل خطر عمل تغییر رنگ چشم؛ حقیقتی که نمیدونی عکس دیده نشده پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان آموزش پیتزا فوری بدون نیاز به خمیر و فر جواب رٌک نعیمه نظام دوست درباره دلیل ازدواج نکردنش

7

زنان مشهوری که سرطان سینه را شکست دادند

  • کد خبر : 15018
  • 18 خرداد 1400 - 0:28
زنان مشهوری که سرطان سینه را شکست دادند
سلبریتی هایی که گرفتار سرطان سینه شدند و این سرطان را شکست دادند

سلبریتی هایی که گرفتار سرطان سینه شدند و این سرطان را شکست دادند

مبارزه با سرطان سینه نیازمند قدرت و شجاعت بالاست اما بسیار مهم است که بدانید شما تنها نیستید. در این قسمت از چهره های  سلبریتی ها و افراد مشهوری را معرفی کنیم که آن ها هم مانند شما درگیر مبارزه با سرطان سینه هستند.

ریتا ویلسون

این خواننده و بازیگر مشهور در اوایل سال ۲۰۱۵ اعلام کرد که به سرطان سینه مبتلا است و در سن ۵۸ سالگی جراحی کرد. البته که در وهله اول به او گفته بودند که سرطان ندارد اما به دلیل پیگیری های دوستش با آزمایش های متعدد متوجه شد که به سرطان سینه مبتلا است. او زنان دیگر را تشویق می کند که با وجود سرطان سینه باز هم قوی باشند و ناامید نشوند و همیشه خوب زندگی کنند و از چیزی نترسند.

ریتا ویلسون

مائورا تیرنی

مائورو بازیگر نسبتاً جوانی است که در سال ۲۰۰۹ متوجه شد به سرطان سینه مبتلا است که در آن زمان ۴۲ سال سن داشت و قرار بود نقش مکمل یک فیلم معروف را بازی کند اما او تصمیم گرفت که روی درمانش تمرکز کند.

بعد از گذشت چند مدت متوجه شد که سرطانش پیشرفته تر از آن چیزی است که فکر می کند و ماه ها تحت درمان شیمی درمانی قرار گرفت. اما او اکنون در خیریه های بسیار بزرگی فعالیت می کند و زندگی خوبی دارد.

آنجلینا جولی

همسر سابق بردپیت توسط هیچ پزشکی، جزو بیماران مبتلا به سرطان معرفی نشد اما این بازیگر زن معروف به محض اینکه متوجه شد حامل ژن «معیوب» BRCAI که ریسک ابتلا به سرطان پستان یا تخمدان را افزایش می دهد، است فورا تصمیم به پاکسازی بدن خود کرده و با تمام سختی هایی که این دوران برایش داشت به عشق فرزندانش بیماری را شکست داد.

آنجلینا جولی

جولیا لوئی درایفوس

جولیا هم یک بازیگر است که در سپتامبر سال ۲۰۱۷ اعلام کرد به سرطان سینه مبتلا است. او این خبر را در یک پست توییتری منتشر کرد. همچنین ذکر کرد که از هر ۸ خانم، یک نفر به سرطان سینه مبتلا می شود و اکنون من هم یکی از آن ها هستم.

او اضافه کرد که من به خاطر حمایت گروه بسیار بزرگی از طرفدارانم بسیار خوشبخت هستم و شاید همه خانم ها به اندازه من خوش شانس نباشند. همچنین اعلام کرد که می خواهد در کنار زنان دیگر به مبارزه با سرطان بپردازد تا بتواند سلامتش را به دست بیاورد. او تحت شیمی درمانی قرار گرفت و ریکاوری اش به خوبی انجام شد و اکنون احساس شادی و سرزندگی زیادی دارد.

هدی کتب

هدی در مصاحبه اش اعلام کرد که سرطان او را عوض کرده است. او در سال ۲۰۰۷ یعنی در سن ۴۳ سالگی متوجه شد که به سرطان سینه مبتلاست اما با وجود درمان های سختی که انجام داده است، باز هم امیدوار است و به سمت ریکاوری و بهبودی پیش می رود.

هدی کتب

جودی بلوم

جودی طرفداران بسیار زیادی دارد و در یک پست در سال ۲۰۱۲ به طرفدارانش گفت که به سرطان سینه مبتلا است. او در آن زمان ۷۴ سال سن داشت و اعلام کرد که به شدت از این قضیه تعجب کرده، زیرا هیچ سابقه ای برای ابتلا به سرطان سینه در خانواده آن ها وجود نداشته است.

این مربی سیگار نمی کشید و هر روز ورزش می کرد اما با این حال به این بیماری دچار شده است. البته لازم به ذکر است که او بعد از جراحی به طور کامل بهبود پیدا کرد.

بیشتر بخوانید
درگذشت چهره های مشهور ایرانی در 30 مرداد

شانن دوهرتی

او در سال ۲۰۱۵ متوجه شد که به سرطان سینه مبتلاست و در سال ۲۰۱۶ پیگیری هایش را برای درمان و جراحی انجام داد و اعلام کرد:” من فکر می کنم که سرطان یک اتفاق زیبا اما سخت است که دوباره از اول تو را می سازد و به تو فرصت می دهد، دوباره بلندت می کند و مدام تو را به چالش می کشد. ” او به طور مداوم عکس هایش را در دوران ریکاوری انتشار می دهد و طرفداران زیادی در شبکه اجتماعی دارد.

شانن دوهرتی

جولیانا رانسیس

جولیانا در سال ۲۰۱۱ یعنی در سن ۳۶ سالگی متوجه شد که به سرطان سینه مبتلا است. او اعلام کرد:تنها چیزی که در آن زمان با خودم تکرار می کردم، این بود که قوی باشم و قوی بمانم. تکرار این جمله باعث شد که آن را باور کنم. او اکنون بعد از دو بار جراحی پشت سر هم، به طور کامل بهبود پیدا کرده و اکنون در کنار همسرش منتظر اولین فرزندشان هستند.

کریستیانا اپل گیت

کریستیانا در سال ۲۰۰۸ یعنی در سن ۳۶ سالگی متوجه شد که به سرطان سینه مبتلا است؛ در حالی که از یک رژیم میکروبیوتیک پیروی می کرد تا سالم تر و قویتر بماند اما بعد از آن هم به رژیم غذایی سالمش ادامه داد. او اکنون توانسته است مردم زیادی را در دنیا از سرطان سینه آگاه کند.

کریستیانا اپل گیت

رابین رابرت

رابین هم در سال ۲۰۰۷ یعنی در سن ۴۶ سالگی متوجه شد که به سرطان مبتلاست. یعنی دقیقا هنگامی که خودش برای چکاپ به بیمارستان مراجعه کرده بود.

او اعلام کرد که با بدنم آشنایی داشتم و هر چیز غیر طبیعی را به سرعت متوجه می شدم و احساس می کردم که یک توده متفاوت در بدنم ایجاد شده و سپری کردن آن دوران برایم بسیار سخت بود. او همچنین درمان های مربوط به سرطان از جمله شیمی درمانی را پشت سر گذاشت و توانست به طور کامل ریکاوری شود.

ملیسا آتریج

این خواننده و آهنگساز در سال ۲۰۰۴ در سن ۴۳ سالگی متوجه شد که به سرطان سینه مبتلا است اما آن را یک اتفاق خوشایند دانست. او اعلام کرد وقتی متوجه سرطان شدم، متوقف شدم، به زندگیم نگاهی انداختم، به بدن و روحم توجه کردم، دیدگاهم را عوض کردم و همین باعث شد که یک زندگی اعجاب انگیز و پر از آرامش داشته باشم.

او حتی در سال ۲۰۰۵ به دلیل شیمی درمانی به طور کامل کچل کرد و اعلام کرد که هیچ دلیلی برای پنهان حقیقت وجود ندارد. من سرطان دارم، شیمی درمانی می شوم، موهایم را از دست دادم و بابت آن هیچ گاه خجالت نمی کشم.

ملیسا آتریج

کایلی مینوگ

کایلی هم یک خواننده استرالیایی است که در سال ۲۰۰۵ یعنی در سن ۳۶ سالگی متوجه شد که به سرطان سینه مبتلا است اما او با گذشته خودش تفاوتی نکرد. او از نزدیک صفر، دوباره زندگی اش را آغاز کرد اما دیگران هنوز هم او را یک فرد پرنشاط و قوی می دانند. حتی در دوران ابتلا به سرطان جوایز بسیار زیادی هم دریافت کرد.

ادی فالکو

ادی در سال ۲۰۰۳ در سن ۴۰ سالگی متوجه شد که به سرطان سینه مبتلاست. او اعلام کرد که من به شدت از خود مراقبت می کردم و حتی در طول جلسات شیمی درمانی هم مراقب وضعیت روحی خودم بودم. و در وهله اول سرطان را به عنوان یک راز پیش خودش نگه داشته بود اما در نهایت تصمیم گرفت که راجع به این موضوع با بقیه صحبت کند.

بیشتر بخوانید
بازیگران ایرانی که شغل دوم پر درآمدی دارند

ادی فالکو

سینتیا نیکسون

این بازیگر هم در سال ۲۰۰۶ به سرطان سینه تشخیص داده شد که در آن زمان ۴۰ سال سن داشت مادر او هم سرطان سینه داشت و توانسته بود با آن مبارزه کند و زنده بماند و اعلام کرد که من همیشه فکر می کردم که به این اتفاق دچار شوم و این بیماری برای من فرصتی شد تا بتوانم خودم را قوی تر از قبل کنم و در نهایت به سفیر جامعه زنان مبتلا به سرطان سینه تبدیل شوم.

سوزان سومر

سوزان در سال ۲۰۰۱ یعنی در سن ۵۵ سالگی متوجه سرطان شد و عمل جراحی روی او انجام شد و باعث شد که نصف سینه های خود را از دست بدهد. به همین دلیل اصلا حال خوبی نداشت و دوباره به ایمپلنت سینه پرداخت و سعی کرد که بهبودی خود را به دست بیاورد. حتی در این مسیر جراحی هایی را انجام داد که شاید اولین کسی بود که این جراحی ها روی او انجام می شد.

سوزان سومر

ریچارد روندتری

خانم ها تنها کسانی نیستند که به سرطان سینه مبتلا می شوند. ریچارد هم یکی از همین افراد مشهور است که در سال ۱۹۹۳ یعنی در سن ۵۱ سالگی متوجه شد که سرطان سینه دارد اما او در مورد این موضوع سکوت کرد و بعد از ۵ سال آن را اعلام کرد و توانست با پیگیری هایی برای درمان به طور کامل بهبود پیدا کند.

الیویا نیوتن جان

اولیویا خواننده معروف در سال ۱۹۹۲ میلادی در سن ۴۳ سالگی متوجه سرطان سینه شد. آزمایشات زیادی را انجام داد و تجهیزاتی را به وجود آورد تا خانم ها سریع تر متوجه این موضوع شوند.

او به شدت به سلامت خود اهمیت می داد و به خانم ها اعلام کرد که اگر احساس می کنید چیزی غیر طبیعی در سینه شما وجود دارد ، هر چه سریع تر آن را بررسی کنید و حتماً به ماموگرام مراجعه کنید.

الیویا نیوتن جان

بسی جانسون

این طراح معروف در سال ۲۰۰۰ متوجه شد که به سرطان سینه مبتلا است و از آن به بعد سعی کرد که آگاهی مردم را در مورد این بیماری افزایش دهد. او در کمپین های مختلفی برای سرطان سینه شرکت کرد و اکنون محصولات مخصوص به خودش را تولید می کند.

کتی بیتس

کتی یک بازیگر فعال است که در سال ۲۰۱۲، یعنی در سن ۶۴ سالگی متولد متوجه شد که به سرطان سینه مبتلاست و تقریباً دو هفته بعد ، دو جراحی پشت سر هم انجام داد.

او اعلام کرد که بعد از سرطان هم روی پای خودم ایستادم و کارهایم را انجام دادم و مدام در توییتر طرفدارانم را از حال خودم باخبر می کردم و هنوز قوی و بانشاط ادامه می دهم.

کتی بیتس

جاکلین اسمیت

جاکلین در سال ۲۰۰۲ یعنی در سن ۵۶ سالگی متوجه شد که سرطان دارد و به شدت وحشت زده شده بود. او تصور می کرد که در جا سینه هایش را تخلیه می کنند اما تصمیم گرفت که رادیوتراپی را پیگیری کند.

بیشتر بخوانید
همسر زهره فکور صبور ؟!

او اکنون با قدرت تمام به مبارزه با سرطان می پردازد و به زنان دیگر هم آگاهی کافی را می دهد.

آن رامنی

این خانم در سال ۲۰۱۲، کاندید ریاست جمهوری شده بود، با وجود این که در سال ۲۰۰۸ یعنی در سن ۵۹ سالگی متوجه سرطان سینه هاش شده بود و هنگامی که این خبر بد را به او دادند، همسرش در کنارش حضور داشت. به خاطر همین همیشه اعلام می کند چقدر خوب است که همیشه یک فرد عاشقانه در کنارت باشد و مجبور نباشی که این مبارزه را تنهایی انجام دهید.

آن رامنی

شریل کرو

این خواننده و آهنگساز در سال ۲۰۰۶ یعنی در سن ۴۴ سالگی یکی از محبوب ترین سلبریتی هایی محسوب می شد که به سرطان سینه مبتلا شده بود و در کنگره های مختلفی مربوط به این سرطان شرکت می کرد.

همه افرادی که به سرطان سینه مبتلا می شوند و مشهور هستند، اعلام می کنند که سرطان پایان زندگی نیست و فرصتی است تا آن ها بتوانند دوباره زندگی خود را ارزیابی کنند و نگاه خود را به زندگی تغییر دهند.

شریل کرو

پیتر کریس

پیتر یکی از افراد مشهور است که در سال ۲۰۰۸ متوجه شد به سرطان سینه مبتلا است و در آن زمان ۶۲ سال سن داشت. بعد از ابتلا به سرطان سینه سعی کرد که با مردم راجع به سرطانش صحبت کند و به آن ها توضیح دهد که این بیماری می تواند برای مردان هم اتفاق بیفتد، پس مسئله را جدی بگیرند. او همچنین اعلام کرد که هیچ کس به اندازه او نمی تواند زیبایی های زندگی را ببیند.

سامانتا هریس

سامانتا در سن ۴۰ سالگی جراحی مربوط به سرطان سینه را انجام داد و در سن ۴۴ سالگی هیچ خبری از سرطان در او نبود. او اعلام کرد که در این دوران هر کاری را که می خواستم انجام می دادم، فعالیت های طبیعی روزانه ام را ادامه می دادم و به اهدافم نزدیک تر می شدم.

او اخیراً یک کتاب در مورد زندگی سالم نوشته است و در آن در مورد اتفاقاتی که در طول ابتلا به سرطان سینه با آن ها مواجه بود، توضیح داده که همه این ها باعث شده سالم تر از قبل زندگی کند.

سامانتا هریس

واندا اسکایز

واندا کمدین و بازیگر معروف در سال ۲۰۱۱ جراحی سینه انجام داد. او سابقه ابتلا به سرطان سینه را در اعضای خانواده اش داشت بنابراین این جراحی را با شجاعت بیشتر انجام داد. البته درمان های مختلف دیگری هم برای او در پیش گرفته شد اما نمی خواست عوارض جانبی دارو ها را تحمل کند. به همین دلیل به جراحی تمایل بیشتری نشان می داد.

او اعلام کرد که من هم اکنون دوقلو های دو ساله دارم و به خاطر آن ها تلاش می کنم که یک مادر سالم باقی بمانم.

جوآن لندن

جوآن در ماه ژوئن سال ۲۰۱۴ بعد از سه بار آزمایش متوجه شد که به سرطان سینه مبتلا است. پزشک او پیشنهاد داد که آزمایش های بیشتری انجام دهد تا نوع بافت سینه اش بهتر مشخص شود. او در یک مصاحبه اعلام کرد که من با سلامت کامل به ماموگرام مراجعه کردم اما متوجه شدم که یک توده سرطانی بدخیم در سینه ام دارم.

اکنون با پیگیری های زیاد هیچ گونه سرطانی ندارد و به زندگی خودش قوی تر از قبل ادامه می دهد.

۴.۴۱۶

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=15018

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها