داغ‌ترین‌ها

افشای راز تلخ زندگی ژیلا صادقی برای اولین بار تغییری تو بدنت که میگه مشکل تراکم استخوان داری شوخی بامزه علی صادقی با مسی تفریح جدید سارا نیکای پایتخت ادویه کباب تابه ای مجلسی؛ حتما امتحانش کن ماسکی جادویی برای لایه برداری کامل پوست صورت راز تلخ زندگی نیوشا ضیغمی فاش شد سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی چرا کوبیده مرغ به سیخ نمیچسبه و به دست میچسبه؟ تیره ترین لک صورت را با آب پیاز درمان کنید + ماسک عذرخواهی آقای بازیگر بخاطر توهین زشت به زنان اصل ماجرای پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان + عکس جنجالی جوجه کباب رستورانی با چه موادی مزه دار میشه؟ داروهایی که افسردتون میکنن!! رازی که آناهیتا همتی درباره همسرش فاش کرد پیام احساسی نرگس محمدی برای تولد فریبا نادری علت بوی زهم تخم مرغ در املت و نیمرو + راه حل خطر عمل تغییر رنگ چشم؛ حقیقتی که نمیدونی عکس دیده نشده پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان آموزش پیتزا فوری بدون نیاز به خمیر و فر

4

نقش های ماندگار رضا عطاران در سینما

  • کد خبر : 15680
  • 19 خرداد 1400 - 17:08
نقش های ماندگار رضا عطاران در سینما

مروری بر فیلم های رضا عطاران در سینما رضا عطاران کارگردان و بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون است که در دوران فعالیت هنری خود در بسیاری از فیلم و سریال های موفق نقش آفرینی کرده است. حضور این هنرمند در برخی از فیلم ها موجب فروش بالای آنها در گیشه شده و به فیلم های […]

مروری بر فیلم های رضا عطاران در سینما

رضا عطاران کارگردان و بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون است که در دوران فعالیت هنری خود در بسیاری از فیلم و سریال های موفق نقش آفرینی کرده است. حضور این هنرمند در برخی از فیلم ها موجب فروش بالای آنها در گیشه شده و به فیلم های پرفروش تاریخ سینما تبدیل شده اند.

رضا عطاران فعالیت سینمایی خود را با فیلم کلید ازدواج در سال ۱۳۷۶ آغاز کرده و تا به امروز در ۴۴ اثر سینمایی ، ایفاگر شخصیت های مختلف بوده است.

در این بخش از فرهنگ و هنر رویش مدیا مروری بر برخی از نقش های ماندگار رضا عطاران در سینما داشته ایم که توصیه میکنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

رضا عطاران در کلاهی برای باران

کلاهی برای باران فیلمی به کارگردانی مسعود نوابی در سال ۱۳۸۰ بود که رضا عطاران در آن نقش اصلی را بر عهده داشت. او در این فیلم به همراه دوستش برای سرقت به خانه ای می روند اما هنگام خروج متوجه خودکشی باران می شوند و ماجراهای مختلفی که برای آنها رخ می د هد با صحنه های طنز و خنده دار داستان فیلم را کامل می کند.

رضا عطاران، سید جواد رضویان، حدیث فولادوند، مهران غفوریان، مهران رجبی، زهره حمیدی و فتحعلی اویسی در این فیلم مقابل دوربین رفتند.

رضا عطاران و حدیث فولادوند

رضا عطاران در ورود آقایان ممنوع

ورود آقایان ممنوع یکی از فیلم های پرفروشی بود که در رضا عطاران در آن نقش افرینی کرد. این فیلم به کارگردانی رامبد جوان در سال ۱۳۹۰ اکران شد و رضا عطاران در آن نقش معلم شیمی مدرسه دخترانه را بر عهده داشت.

ویشکا آسایش، بهاره رهنما، مانی حقیقی، علی صادقی، زهره حمیدی، فلامک جنیدی، ستاره پسیانی، حدیث میرامینی و پگاه آهنگرانی از بازیگران این فیلم بودند.

رضا عطاران و ویشکا آسایش

رضا عطاران در اسب حیوان نجیبی است

رضا عطاران در این فیلم به کارگردانی عبدالرضا کاهانی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد شد. این هنرمند شخصیت یک پلیس را ایفا می کردکه به بهانه مختلف سعی در اخاذی مردم داشت که هر کدام از آنها خود مشغول انجام خلاف بودند.

رضا عطاران و مهتاب کرامتی

رضا عطاران در خوابم میاد

رضا عطاران در فیلم خوابم می آد علاوه بر کارگردانی، نقش اصلی را بر عهده داشت. این هنرمند در نقش معلمی و میانسال بود که در ارتباط با خانمها مشکل داشته و مجرد بود. او پس از آشنایی با دختری پاستیل فروش به ناچار کارهایی را بر خلاف میل خود انجام می دهد.

بیشتر بخوانید
روز مادر در صفحه بازیگران + عکس

اکبر عبدی، زنده یاد ناصر گیتی جاه، ویشکا آسایش، فاطمه هاشمی، عزت الله مهرآوران و سروش صحت از بازیگران این فیلم بودند.

رضا عطاران در خوابم میاد

رضا عطاران در بی خود و بی جهت

رضا عطاران در بی خود و بی جهت ساخته عبدالرضا کاهانی مقابل دوربین رفت و با بازی درخشان خود توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره فجر را از آن خود کند. رضا عطاران در این فیلم همسر پانته آ بهرام بود که روز اسباب کش خود به ناچار باید یک روز را در کنار زوج زجوانی سپی می کردند و در این روز اتفاقات مختلفی رخ داد که زندگی زوج جوان را نیز دستخوش تغییرات کرد.

رضا عطاران و پانته آ بهرام

رضا عطاران در دهلیز

درضا عطاران در فیلم دهلیز به کارگردانی مشترک بهروز شعیبی و سید محمود رضوی، نقش ماندگاری را ایفا کرد. او در این فیلم به دلیل نزاع خیابانی به اعدام محکوم شده و در زندان به سر می برد و به دلیل رفتار خوب به مرخصی می رود. در این مدت تغییرات زیادی در روحیه پسرش امیرعلی دیده می شود و همین تغییر موجبات کسب رضایت از خانواده مقتول را فراهم می کند.

هانیه توسلی، محمدرضا شیرخانلو،شاهرخ فروتنیان ، نگار عابدی و افسانه چهره آزاد از بازیگران فیلم دهلیز در سال ۱۳۹۲ بودد.

رضا عطاران و محمد شیرخانلو

رضا عطاران در طبقه هساث

طبقه هساث فیلمی به کارگردانی کمال تبریزی در سال ۱۳۹۲ است که رضا عطاران به همراه محمدرضا فروتن ، پانته آ بهرام، بهاره رهنما، آزاده صمدی، هوتن شکیبا، پیمان قاسم خانی در آن حضور داشتند.

رضا عطاان بازیگری که در ژانرهای مختلف خوش درخشیده است با ایفای نقش متفاوت خود، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از جشنواره فجر شد. او مردی پارچه فروش و سنتی بود که همسرش را از دست می دهد و برای دفن او، قبری دو طبقه سفارش می دهد تا بعد از فوت، او را نیز در هما نقبر دفن کنند اما اتفاقات بعد آن هدف او را محقق نمی کند.

هوتن شکیبا و رضا عطاران

رضا عطاران در من سالوادور نیستم

رضا عطاران سال ۱۳۹۴ را با من سالوادور نیستم به کارگردانی منوچهر هادی به پایان رساند. او در این فیلم به همراه یکتا ناصر، ژیلا صادقی ، مهدی محرابی و بازیگر خارجی به نام کارول ویدوتی نقش آفرینی کرد.

بیشتر بخوانید
بازیگران زن که رتبه کنکور عالی داشتند

فیلم من سالوادور نیستم درباره مردی بود که پول زیادی پیدا کرده و آن را به صاحبش بازگردانده بود و برای تقدیر از وی، جایزه ای با عنوان سفر به برزیل تعیین شد که در این سفر اتفاقات جالبی برای او رخ می دهد.

یکتا ناصر و رضا عطاران

رضا عطاران در نهنگ عنبر

نهنگ عنبر یک و دو را می توان از فیلم های موفق رضا عطاران در دوران فعالیت سینمایی او دانست. رضا عطاران در نهنگ عنبر به کارگردانی سامان مقدم نقش ارژنگ صنوبر در دوره های مختلف را برعهده داشت که از کودکی عاشق رویا شده و به دلایل مختلف نمی تواند با او ازدواج کند.

رضا عطاران ، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوی، سام نوری، نادر سلیمانی و هانیه توسلی از بازیگران این فیلم بودند.

رضا عطاران در نهنگ عنبر 2

رضا عطاران در هزارپا

رضا عطاران در سال ۱۳۹۷ فیلم موفق هزارپا به کارگردانی ابوالحسن داوودی را روی پرده سینماها داشت. داستان این فیلم کمدی درباره رضا و دوستش منصور بود که پس از فهمیدن نذر ازدواج دختری ثروتمند با فردی جانباز با نقشه وارد آسایشگاه جانبازان شده و سعی در جلب توجه دختر دارد.

رضا عطاران در فیلم هزارپا به همراه جواد عزتی، سارا بهرامی، امیرمهدی ژوله، نعیمه نظامدوست، سپند امیرسلیمانی و مهران احمدی نقش آفرینی کرد.

رضا عطاران و جواد عزتی

رضا عطاران در مصادره

رضا عطاران در فیلم مصادره به کارگردانی مهران احمدی نقش یک ساواک را ایفا کرد که با خرید بلیت بخت آزمایی برنده اعانه ملی می شود. او برای بازی در این فیلم نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فجر شد.

بیشتر بخوانید
کدام بازیگر سریال دلنوازان بعد فیلم فوت شد؟

هومن سیدی، بابک حمیدیان، مزدک میرعابدینی، میرطاهر مظلومی، هادی کاظمی و مهران احمدی از بازیگران دیگر فیلم مصادره بودند.

رضا عطاران در مصادره

رضا عطاران در زیر نظر

زیر نظر فیلم کمدی به کارگردانی مجید صالحی در سال ۱۳۹۷ است که رضا عطاران در کنار امیر جعفری، مهران احمدی، سروش جمشیدی، آژاده صمدی، سامیه لک و امیر نوری به هنرمندی پرداخته است.

رضا عطاران در این فیلم نقش محسن را ایفا می کند که در غیاب همسرش پس از ورود به منزل متوجه سوراخ شدن مبل شده و امید را مقصر آن می داند و …

آزاده صمدی و رضا عطاران

رضا عطاران در فیلم روشن

رضا عطاران بازیگر سرشناس کشورمان بار دیگر با فیلم روشن به کارگردانی روح الله حجازی در سال ۹۹ خوش درخشید و جایزه بهترین بازیگر مرد را دریافت نمود. رضا عطاران به همراه سیامک انصاری، سارا بهرامی، محمد ولی زادگان، مهدی حسینی نیا در فیلم روشن نقش آفرینی کرده است.

رضا عطاران و سارا بهرامی

رضا عطاران در شیشلیک

رضا عطاران در سال ۱۳۹۹ حضور موفقی در سینما داشت و همزمان با فیلم روشن، شیشلیک ساخته محمد حسین مهدویان را نیز در جشنواره فجر داشت.

این هنرمند را می توان یکی از بازیگران قدرتمند عرصه طنز نامید. زیرا حضور او در بسیاری از فیلمها موجب موفقیت آنها شده است. رضا عطاران به همراه پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، جمشید هاشم پور، مه لق باقری و عباس جمشیدی فر در اولین فیلم طنز محمدحسین مهدویان نقش آفرینی کرد.

رضا عطاران

رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=15680

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها