5

آموزش فرفری کردن موها با اسپری نمک

  • کد خبر : 16187
  • 20 خرداد 1400 - 20:08
آموزش فرفری کردن موها با اسپری نمک

چگونه با اسپری نمک موها را فر کنیم؟ بعضی مواقع که در کنار ساحل هستید ناخوداگاه متوجه میشوید که موهایتان حالت موجدار به خود گرفته است. در حقیقت این تاثیر آب شور، آفتاب و رطوبتی است که در معرض آن قرار گرفته اید. زمانی که آب شور باعث می شود که چربی های مو های […]

چگونه با اسپری نمک موها را فر کنیم؟

بعضی مواقع که در کنار ساحل هستید ناخوداگاه متوجه میشوید که موهایتان حالت موجدار به خود گرفته است. در حقیقت این تاثیر آب شور، آفتاب و رطوبتی است که در معرض آن قرار گرفته اید. زمانی که آب شور باعث می شود که چربی های مو های شما گرفته شود موج های ظریفی روی موهای شما نمایان خواهد شد.

چنانچه علاقه مند به این مدل مو هستید و دلتان می خواهد که موهایتان به حالت طبیعی و زیبا همچون زمانیکه در کنار ساحل هستید موج دار شود این مطلب را از دست ندهید و با خواندن ترفند های خاص در این باره موهای خود را بیش از قبل زیباتر کنید.

همانطور که میدانید امروزه برای فر کردن موها بسیاری از آرایشگرها از اسپری نمک استفاده می کنند شما برای اینکه به آرایشگاه بروید حتماً باید هم زمان کافی داشته باشید و هم هزینه زیادی صرف این کار بکنید، در صورتی که در این مطلب یاد می گیرید بدون اینکه به آرایشگاه مراجعه کنید، می توانید با اسپری نمک در خانه خیلی راحت بدون هزینه موهایتان را فر کنید و لذت ببرید.

ما در دنیای مد رویش مدیا به شما آموزش میدهیم که بدون داشتن تخصص و صرف وقت و هزینه موهای خود را به زیبایی هر چه تمام فر کنید. پس با ما همراه باشید تا روش های خانگی فر کردن مو با اسپری نمک را ملاحظه نمایید.

فر کردن مو

فر کردن مو با اسپری نمک در خانه

مدلینگ های معروف که به زیبایی موهای خود اهمیت بسیاری قائل هستند از این اسپری ها استفاده می کنند. چنانچه به عکس های این افراد دقت کنید ملاحظه خواهید کرد که در عین اینکه آشفتگی خاصی در موهایشان دیده می شود اما زیبایی خیره کننده ای نیز از موهایشان متجلی می شود.

بیشتر بخوانید
تو این فصل، چه رنگ رژلبی مده؟

شما دو راه پیش رو دارید تا موهای خود را شبیه به این مدلینگ ها بکنید، راه اول این است که اقدام به خرید اسپری نمک به صورت آماده از برندهای مشهور و نام آشنا بکنید و یا اینکه به صورت دستی خودتان این اسپری را در منزل درست نمایید. اگر قدرت خرید ندارید و قصد درست کردن این اسپری کاربردی را دارید در ادامه این مطلب طرز تهیه این اسپری را مطالعه کنید.

آموزش موی فرفری

طرز درست کردن اسپری نمک در منزل

مواد لازم

موادی که برای درست کردن اسپری نمک نیاز دارید و باید به میزان کافی از آنها استفاده کنید به شرح زیر است:

  • نمک دریایی:۱ تا ۲ قاشق چای خوری
  • آب گرم:۱ فنجان
  • آبپاش یا بطری اسپری دار
  • ژل مو یا مرطوب کننده مو:۲/ ۱ قاشق چایخوری
  • اسانس خوشبو کننده:چند قطره به دلخواه
  • روغن های ارگانیک (آرگان، زیتون، نارگیل، جوجوبا):۱ یک قاشق غذاخوری توجه داشته باشید که فقط دو مورد از این روغن ها، آن هم به اندازه یکسان می توانید استفاده کنید.

با ترکیب موادی که در بالا اشاره کرده ایم شما به راحتی می توانید یک اسپری نمک مناسب برای موهای خود درست کنید. نکته مهمی که بایستی به آن توجه داشته باشید این است که برای ترکیب بهتر و کامل روغن نارگیل با سایر مواد بهترین کار این است که همه ترکیب را مقداری گرم کرده و سپس داخل بطری بریزید و در نهایت به طور کامل چندین بار حسابی تکان دهید.

اسپری نمک برای مو

نحوه به کار بردن اسپری نمک

شما قبل از هر چیزی باید موهای خود را با شامپو بشویید، دلیل این کار این است که موهایتان به اندازه کافی مرطوب شود چراکه مرطوب بودن تاثیر مثبتی در زیبایی موها دارد و مهمتر از همه سعی کنید زمانی که موهای خود را شست و شو می دهید از نرم کننده استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید
راز عروس خانم های جذاب و خوش اندام چیست؟

از آنجایی که شما نیاز به موهای مرطوب دارید بنابراین سعی نکنید که به طور کامل موهای خود را خشک کنید، بلکه فقط آب اضافی آن را با حوله گرفته و سپس با استفاده از یک شانه دندانه دار موهای مرطوب خود را شانه بزنید. شانه کشیدن باعث می شود که جداسازی موهای شما به اندازه یکسان انجام شود و پس از استفاده از اسپری نمک به شکل بسیار زیبایی حالت بگیرد.

در مرحله آخر باید اقدام به اسپری کردن بکنید، در این بخش سه روش متفاوت در اختیارتان قرار داده ایم و شما می توانید با هرکدام از روش ها که با شرایط شما همخوانی دارد موهای خود را فر و موج دار کنید.

اسپری نمک مو

روش اول:

موها را خیس کنید و به چند بخش تقسیم کنید سپس به هر قسمت اسپری نمک بزنید، کمی سشوار روی موها بگیرید و آن ها را پیچ دهید ، بعد با گیره محکم شان کنید. روی موهای پیچیده سشوار بگیرید و بعد از باز کردن سنجاق ها دوباره به آن ها اسپری نمک بزنید.

روش دوم:

بعد از شستن موها آن ها را به خوبی خشک کنید، موها را به قسمت های مختلف تقسیم کنید و بعد به وسیله اتو ، موها را مجعد کنید و سپس اسپری نمک به موها بزنید. اگر دوست دارید موهایتان فر و پفی باشد میتوانید لا به لای آن ها کمی شامپوی خشک بزنید.

روش سوم:

به موهایتان کمی موس بزنید و سپس خشک کنید. بعد از خشک شدن موها آن ها را به چند قسمت تقسیم کنید، با اتوی فر کننده، موها را بپیچید. سپس اسپری نمک را به موها بزنید فقط حواستان باشد اسپری را با فاصله به موهایتان بزنید و بعد روی موهایتان سشوار بگیرید و بهتر است بدانید که نباید آنها را شانه کنید.

بیشتر بخوانید
اسم انواع اکسسوری های مو رو اینجا یاد بگیر

رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=16187

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها