داغ‌ترین‌ها

افشای راز تلخ زندگی ژیلا صادقی برای اولین بار تغییری تو بدنت که میگه مشکل تراکم استخوان داری شوخی بامزه علی صادقی با مسی تفریح جدید سارا نیکای پایتخت ادویه کباب تابه ای مجلسی؛ حتما امتحانش کن ماسکی جادویی برای لایه برداری کامل پوست صورت راز تلخ زندگی نیوشا ضیغمی فاش شد سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی چرا کوبیده مرغ به سیخ نمیچسبه و به دست میچسبه؟ تیره ترین لک صورت را با آب پیاز درمان کنید + ماسک عذرخواهی آقای بازیگر بخاطر توهین زشت به زنان اصل ماجرای پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان + عکس جنجالی جوجه کباب رستورانی با چه موادی مزه دار میشه؟ داروهایی که افسردتون میکنن!! رازی که آناهیتا همتی درباره همسرش فاش کرد پیام احساسی نرگس محمدی برای تولد فریبا نادری علت بوی زهم تخم مرغ در املت و نیمرو + راه حل خطر عمل تغییر رنگ چشم؛ حقیقتی که نمیدونی عکس دیده نشده پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان آموزش پیتزا فوری بدون نیاز به خمیر و فر

2

زیبای خفته ی واقعی شناسایی شد !

  • کد خبر : 16296
  • 21 خرداد 1400 - 2:28
زیبای خفته ی واقعی شناسایی شد !

زیبای خفته ی جدید و البته واقعی شناسایی شد داستان زیبای خفته را حتما شنیده اید، داستان شاهزاده ای که توسط یک پری خبیث طلسم شد و به خوابی عمیق و طولانی رفت و همان خواب چند ده ساله دلیلی بود تا او را زیبای خفته بنامند. حالا در دنیای واقعی دختری زندگی می کند […]

زیبای خفته ی جدید و البته واقعی شناسایی شد

داستان زیبای خفته را حتما شنیده اید، داستان شاهزاده ای که توسط یک پری خبیث طلسم شد و به خوابی عمیق و طولانی رفت و همان خواب چند ده ساله دلیلی بود تا او را زیبای خفته بنامند.

حالا در دنیای واقعی دختری زندگی می کند که دچار خواب طولانی و غیرطبیعی شده است به طوریکه روزها و شبهای متمادی در خواب است و توان بیدار شدن ندارد به همین دلیل به او لقب ” زیبای خفته ی در زندگی واقعی ” یا ” دختر خوابیده ی کالیمانتان جنوبی ” داده اند.

” ایچا ” ۱۷ ساله، دختر جوان اندونزیایی بعد از ۱۳ روز خواب پیاپی به یکی از سوژه های داغ رسانه ها و شبکه های اجتماعی در این کشور تبدیل شد. سال ۲۰۱۷ بود که این اتفاق افتاد و او برای اولین بار درگیر اختلالی نادر شد که او را از بیدار شدن از خواب ناتوان می ساخت، ماجرای خواب زیاد او برای بسیاری جذاب بود و سعی در پیگیری وضعیت او داشتند.

بعد از بیدار شدن از خواب ۱۳ روزه ” ایچا ” دو مورد دیگر از این نوع خواب را تجربه کرده است که با زمان ۱.۵ روزه و ۹ روزه در گزارشات به آنها اشاره شده است. بعد از این اتفاقات یعنی بعد از بیدار نشدن این دختر از خواب پس از ۷ روز ، والدین ” ایچا ” او را به بیمارستانی در ” بانجارماسین” منتقل کردند تا آزمایشات لازم برای تشخیص مشکل دخترشان انجام شود.

بیشتر بخوانید
زنی در حال اصلاح موهای صورتش وسط مترو!

اما بررسی ها نتیجه ی خاصی نداشتند و تنها پاسخی که علم پزشکی به این مشکل داده است وجود علائم ” هایپرسومنیا ” یا پرخوابی بود.

زیبای خفته

این اختلال نوعی بیماری عصبی است که فرد را دچار پرخوابی کرده و او به راحتی قادر به بیدار شدن از خواب نیست و حتی بعد از بیدار شدن از خواب همچنان احساس خستگی دارد. ” زیبای خفته ی کالیمانتان جنوبی ” در بیمارستان بالاخره بیدار شد و به خواب ۹ روزه ی خود پایان داد اما با وضعیت جسمی ضعیف و نامناسب.

پدر این دختر می گوید:دخترم ۷ روز تمام در خانه خواب بود و هرچه تلاش می کردم بیدار نمیشد. در خواب قادر به خوردن و بلعیدن غذا بود اما نمیتوانست از این حالت جدا شده و چشمانش را باز کند. ۲ روز بعد از انتقال او به بیمارستان یعنی در روز نهم و در حالی که بسیار ضعیف شده بود از خواب بیدار شد.

اینکه “ایچا” یا همان ” زیبای خفته ی در زندگی واقعی ” دوباره به خواب طولانی فرو نرود غیرقابل پیش بینی است و پزشکان گفته اند که هر لحظه ممکن است او دوباره به خواب رفته و روزها در خواب باشد.

رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=16296

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها