داغ‌ترین‌ها

تغییری تو بدنت که میگه مشکل تراکم استخوان داری شوخی بامزه علی صادقی با مسی تفریح جدید سارا نیکای پایتخت ادویه کباب تابه ای مجلسی؛ حتما امتحانش کن ماسکی جادویی برای لایه برداری کامل پوست صورت راز تلخ زندگی نیوشا ضیغمی فاش شد سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی چرا کوبیده مرغ به سیخ نمیچسبه و به دست میچسبه؟ تیره ترین لک صورت را با آب پیاز درمان کنید + ماسک عذرخواهی آقای بازیگر بخاطر توهین زشت به زنان اصل ماجرای پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان + عکس جنجالی جوجه کباب رستورانی با چه موادی مزه دار میشه؟ داروهایی که افسردتون میکنن!! رازی که آناهیتا همتی درباره همسرش فاش کرد پیام احساسی نرگس محمدی برای تولد فریبا نادری علت بوی زهم تخم مرغ در املت و نیمرو + راه حل خطر عمل تغییر رنگ چشم؛ حقیقتی که نمیدونی عکس دیده نشده پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان آموزش پیتزا فوری بدون نیاز به خمیر و فر جواب رٌک نعیمه نظام دوست درباره دلیل ازدواج نکردنش

11

ناخن هایی که بعد ۳۰ سال کوتاه شدند !!

  • کد خبر : 16498
  • 21 خرداد 1400 - 12:40
ناخن هایی که بعد ۳۰ سال کوتاه شدند !!
زنی که ناخن هایش را بعد 30 سال کوتاه کرد

زنی که ناخن هایش را بعد ۳۰ سال کوتاه کرد

“آیانا ویلیام” صاحب رکورد بلندترین ناخن های جهان در کتاب گینس تقریبا سی سال است که ناخن هایش را کوتاه نکرده است. این زن در تگزاس زندگی می کند و می توان گفت که بلندترین ناخن های دنیا را دارد و همانطور که گفتیم رکورد او در کتاب گینس به ثبت رسیده است. حالا او مشتاق است که فصل دیگر زندگی اش را آغاز کند. به همین دلیل بلند شدن چنین ناخن هایی باعث شده است که نتواند اقدامات دیگر را به راحتی به انجام برساند اما از طرفی ناخن هایش را مانند فرزندانش می داند و آنقدر عاشق آن هاست که نمی تواند به راحتی آن ها را کوتاه کند و دوست دارد که این ناخن های بلندش جایی در تاریخ داشته باشند.

دو برند بسیار معروف به او پیشنهاد دادند که اگر بخواهد می توانند ناخن های او را خریداری کنند. متخصصان پوست مختلفی هم آزمایشاتی روی ناخن های او انجام دادند. زمانی که قرار شد در سال ۲۰۱۷ ، بلندی ناخن های او در کتاب گینس ثبت شود، افرادی برای اندازه گیری ناخن به منزل او آمدند و متوجه شدند که طول ناخن او ۵۷۶ سانتی متر است اما بعد از ثبت در کتاب گینس، رشد ناخن های او کند شده بود و شاید الان حدود ۷۳۳ سانتیمتر ناخن داشته باشد.

بلند ترین ناخن دنیا

آیانا ویلیام صاحب رکورد بلندترین ناخن های جهان

این خانم بالاخره تصمیم خود را گرفت و ناخن های ۳۰ ساله اش را کوتاه کرد و بعد از این که ناخن هایش را کوتاه کرد، به راحتی به نوشتن و انجام کارهای ساده ای مثل رانندگی، باز کردن در بدون ترس از شکستن ناخن هایش پرداخت. ده ها سال بود که او نتوانسته بود این کارها را بدون سختی انجام دهد.

بیشتر بخوانید
گربه ای که درآمدش از آدم ها بیشتره

او کوتاه کردن ناخن های خود را در یک برنامه ی تلویزیون انجام داده تا جذابیت بیشتری داشته باشد. البته ناخن های او هنوز هم از حد معمول بلند تر بودند اما از شکل قبلی خود در آمده بودند. جالب است بدانید زمانی که ناخن های او در بلند ترین حالت ممکن بود، حدود ۲۰ ساعت طول می کشید تا تمام ناخن هایش را لاک بزند.

” ایانا” تنها خانم با ناخن های بلند در جهان نیست و افراد دیگری او را در این عنوان همراهی می کنند. در سال ۲۰۱۸ فردی به نام “شریدهار چیلال” هم توانست طول ناخن های خود را به ۹۰۹ سانتیمتر برساند که بلندترین ناخن ثبت شده در کتاب گینس است. البته او برای یکی از دستانش این کار را انجام داده بود و با دست دیگر می توانست کارهای خود را انجام دهد.

ناخن های “ایانا” بعد از کوتاه شدن، هم اکنون در موزه نگهداری می شود. هدف او این است که نسل بعد را تشویق کند تا به ناخن های خود بیشتر رسیدگی کنند و از آنها بهتر مراقبت کنند.

کوتاه کردن بلندترین ناخن های جهان بعد ۳۰ سال + عکس

۳.۵۵۲

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=16498

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها