داغ‌ترین‌ها

افشای راز تلخ زندگی ژیلا صادقی برای اولین بار تغییری تو بدنت که میگه مشکل تراکم استخوان داری شوخی بامزه علی صادقی با مسی تفریح جدید سارا نیکای پایتخت ادویه کباب تابه ای مجلسی؛ حتما امتحانش کن ماسکی جادویی برای لایه برداری کامل پوست صورت راز تلخ زندگی نیوشا ضیغمی فاش شد سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی چرا کوبیده مرغ به سیخ نمیچسبه و به دست میچسبه؟ تیره ترین لک صورت را با آب پیاز درمان کنید + ماسک عذرخواهی آقای بازیگر بخاطر توهین زشت به زنان اصل ماجرای پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان + عکس جنجالی جوجه کباب رستورانی با چه موادی مزه دار میشه؟ داروهایی که افسردتون میکنن!! رازی که آناهیتا همتی درباره همسرش فاش کرد پیام احساسی نرگس محمدی برای تولد فریبا نادری علت بوی زهم تخم مرغ در املت و نیمرو + راه حل خطر عمل تغییر رنگ چشم؛ حقیقتی که نمیدونی عکس دیده نشده پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان آموزش پیتزا فوری بدون نیاز به خمیر و فر

6

جزیره ای که مارها آن را تصرف کرده اند !

  • کد خبر : 16658
  • 21 خرداد 1400 - 20:48
جزیره ای که مارها آن را تصرف کرده اند !

جزیره ی برزیلی در تسخیر و تصرف مار ها هیچ کس اجازه ندارد که به سرزمین مار ها وارد شود. چرا که تقریباً در هر متر مربع این زمین، یک مار مرگبار وجود دارد. ۴۰ کیلومتر دورتر از ساحل برزیل جزیره ای وجود دارد که هیچ شخصی در آن زندگی نمی کند. آخرین بار یک […]

جزیره ی برزیلی در تسخیر و تصرف مار ها

هیچ کس اجازه ندارد که به سرزمین مار ها وارد شود. چرا که تقریباً در هر متر مربع این زمین، یک مار مرگبار وجود دارد. ۴۰ کیلومتر دورتر از ساحل برزیل جزیره ای وجود دارد که هیچ شخصی در آن زندگی نمی کند. آخرین بار یک مرد ماهیگیر نزدیک به این ساحل شد. بعداً جنازه او را در قایقش که شبیه به یک استخر خون شده بود پیدا کردند.

این جزیره رمزآلود به نام Ilha da Queimada Grande ، آنقدر خطرناک است که هیچ کس نمی تواند پایش را در آن بگذارد. ورود همه افراد حتی مردم برزیل هم به آن جا ممنوع و غیرقانونی است. علت خطر ورود به این جزیره هم وجود مارهای سمی می باشد که سم کشنده دارند.

جزیره ی مارها

تخمین زده شده است که تقریباً بین ۲۰۰۰ الی ۴۰۰۰ مار در این جزیره وجود دارند. به همین دلیل این جزیره به جزیره مار مشهور شده است. اگر هر انسانی وارد آن شود، در عرض یک ساعت جان خود را از دست می دهد.

همانطور که در ابتدای این بخش از سرگرمی رویش مدیا گفتیم، این جزیره هم اکنون خالی از انسان هاست. اما تا اواخر سال ۱۹۲۰ در دوره کوتاهی تعدادی از مردم در آن جا زندگی می کردند. اما در نهایت همه آن ها توسط این مار ها به قتل رسانده شدند و کسی جرات نزدیک شدن به آن جا را ندارد.

مارهای خطرناک

ساکن شدن مار های افعی سرنیزه ای زرین در این جزیره، به دلیل بالا آمدن سطح آب است. مار های این ناحیه؛ زمین این جزیره را فقط مختص خودشان می دانند. سطح آب دریا تقریباً از ده هزار سال پیش بالا آمده است. اینگونه این جزیره ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید
نذر عجیب مرد جوان به خاطر لامبورگینی

تنها خطری که مار های این جزیره را تهدید می کند، وجود پرنده هاست که ممکن است آن ها را شکار کنند. اما باز هم مار ها از پس این پرنده ها بر می آیند و با سم مهلکی که دارند، می توانند سریعاً هر پرنده را از بین ببرند.

البته پرندگان بومی این ناحیه هم بسیار زرنگ هستند. به راحتی توسط مارهای این ناحیه به دام نمی افتند. بیشتر، خود مارها هستند که فریب می خورند. به این پرندگان اعتماد می کنند و اگر از سم خود استفاده نکنند، در نهایت به غذای آن ها تبدیل می شوند.

مار در جزیره

مار های افعی سرنیزه ای زرین ۵ درصد مارهای تشکیل دهنده در برزیل هستند. سم آن ها ۵ درصد قوی تر از سم های دیگر می باشد و به غیر از این جزیره در قسمت های دیگر کمتر یافت می شوند.

احتمال مرگ توسط این مارها نسبت به مارهای دیگر بسیار بالاتر است. هنوز هیچ آمار مرگ و میری در مورد این مارها در دسترس نیست. زیرا انسان ها نمی توانند وارد این ناحیه شوند. اما به طور کل، اگر مار افعی سر نیزه ای زرین فردی را نیش بزند، در صورت درمان نشدن، ۷ درصد احتمال مرگ وجود دارد.

البته درمان هم تضمین نمی کند که سم مار به طور کامل از بدن خارج شود و فرد نجات پیدا کند. بعد از درمان هم هنوز سه درصد احتمال مرگ و میر وجود دارد. پس با وجود همه این تفاسیر متوجه شدید که چرا هیچ کس جرات ندارد، پا داخل این جزیره بگذارد.

بیشتر بخوانید
انتقام عجیب مادرشوهر از عروس با شام عروسی

رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=16658

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها