7

طرز تهیه بستنی آلبالویی خوش طعم تابستانی

  • کد خبر : 17340
  • 23 خرداد 1400 - 14:18
طرز تهیه بستنی آلبالویی خوش طعم تابستانی

طرز تهیه بستنی آلبالویی دلپذیر تابستانی بستنی آلبالویی با روش های متفاوت و مواد اولیه مختلفی تهیه می شود. ولی اگر شما نیز به دنبال بستنی آلبالویی کمی ترش می گردید و دوست دارید خیلی راحت این بستنی را تهیه کنید. نگران نباشید ما در این بخش از آشپزخانه رویش ساده ترین و آسان ترین […]

طرز تهیه بستنی آلبالویی دلپذیر تابستانی

بستنی آلبالویی با روش های متفاوت و مواد اولیه مختلفی تهیه می شود. ولی اگر شما نیز به دنبال بستنی آلبالویی کمی ترش می گردید و دوست دارید خیلی راحت این بستنی را تهیه کنید. نگران نباشید ما در این بخش از آشپزخانه رویش ساده ترین و آسان ترین روش تهیه بستنی آلبالویی را برای شما آورده ایم.

مواد لازم بستنی آلبالویی

آلبالو :یک کیلو شکر : یک و نیم پیمانه ثعلب : یک قاشق چای خوری آب : نصف پیمانه
بستنی آلبالویی

طریقه تهیه بستنی آلبالوی آسان و راحت

برای تهیه این بستنی خوشمزه و راحت ابتدا باید آلبالو ها را خوب بشورید و هسته آن ها را بگیرید. اگر این کار برای شما سخت است می توانید از آلبالوی آماده ای که هسته آن گرفته شده است استفاده کنید.

در ادامه یک ظرف مناسب بردارید. شکرهایتان را درون آن بریزید. سپس یک قاشق چای خوری ثعلب را به شکر اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا ثعلب ها باز شوند و گلوله گلوله نشوند.

آلبالو های هسته گرفته شده را درون مخلوط کن بریزید. حدود نصف پیمانه به آن آب اضافه کنید و شروع به مخلوط کردن کنید تا کاملا آلبالو ها حل شوند.

در ادامه دوباره مخلوط کن را روشن کنید و شکر مخلوط شده با ثعلب را قاشق به قاشق به آلبالو ها اضافه کنید.

یک کاسه استیل بردارید، سپس مایع بستنی را درون آن بریزید ، درون فریزر بگذارید تا کمی خودش را بگیرد . پس از گذشت نیم ساعت کاسه را خارج کرده، حدود مواد گوشه را آرام آرام بگیرید، به وسط مواد بیاوردید و دوباره موادتان را مخلوط کنید .

بیشتر بخوانید
قارچ رو چجوری فریز میکنن که تازه میمونه؟

دوباره بگذارید درون یخچال و پس از گذشت نیم ساعت از فریزر خارج کنید. دوباره با همزن شروع کنید. به آرامی مواد دور کاسه را هم بزنید و تا وسط مواد ادامه دهید تا یخ بستنی مخلوط شود و بستنی ببندد.

بستنی آلبالویی ساده

حدود هفت مرتبه این کار را انجام دهید تا کاملا بستنی خودش را ببندد و یخی درون آن وجود نداشته باشد.

پس از این مرحله بستنی را درون یک ظرفی مناسب بریزید که در داشته باشد. سپس با کمک یک قاشق روی مایع بستنی را صاف کنید. سپس درب ظرف را بپذارید و درون یخچال قرار بدهید تا حدود ۲۴ ساعت درون آن بماند.

پس از گذشت ۲۴ ساعت ظرف را از یخچال خارج کنید. بستنی شما حاضر است با کمک اسکوپ بستنی آن را درون ظرف بریزید و با کمک شربت آلبالو و یا خود آلبالو آن را تزیین کرده و سرو کنید.

رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=17340

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها