4

ابتلای احسان علیخانی به ویروس کرونا

  • کد خبر : 17750
  • 24 خرداد 1400 - 18:33
ابتلای احسان علیخانی به ویروس کرونا

ابتلای احسان علیخانی مجری برنامه عصر جدید به کرونا با شیوع بیماری کرونا و ابتلای تعداد زیادی از مردم به این ویروس، هنرمندان و چهره های مشهور بسیاری از ابتلای خود به بیماری خبر داده اند. احسان علیخانی مجری مشهور برنامه عصر جدید نیز به ویروس کرونا مبتلا شده و دوران نقاهت خود را در […]

ابتلای احسان علیخانی مجری برنامه عصر جدید به کرونا

با شیوع بیماری کرونا و ابتلای تعداد زیادی از مردم به این ویروس، هنرمندان و چهره های مشهور بسیاری از ابتلای خود به بیماری خبر داده اند. احسان علیخانی مجری مشهور برنامه عصر جدید نیز به ویروس کرونا مبتلا شده و دوران نقاهت خود را در منزل سپری می کند.

احسان علیخانی زادهٔ ۱۵ آبان ۱۳۶۱ تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، دستیار کارگردان و کارگردان اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است. نخستین برنامهٔ زنده‌ای که به عنوان مجری فعالیت کرده‌است در سال ۱۳۸۰ بوده‌ است.

او اجراهای برنامه‌هایی مانند صبح آمد، ماه عسل، سه ستاره، بهار نارنج، عصر جدید و… را برعهده داشته‌ است. نخستین بار در برنامه تلویزیونی «پسرهای ایرونی» به عنوان مجری، جلوی دوربین رفت و پس از اجرای برنامه «جزر و مد» با برنامهٔ ماه عسل یک چهره شد. وی در حال حاضر فعالیت خود را در تلویزیون به عنوان کارگردان، تهیه‌کننده و مجری برنامهٔ استعدادیابی به نام عصر جدید ادامه می‌دهد که تاکنون دو فصل از آن ساخته و پخش شده‌است.

احسان علیخانی

خوشبختانه وضعیت این مجری سرشناس کشورمان رو به بهبود بوده و روزهای پایانی قرنطینه را در خانه تحت درمان و استراحت می گذراند.

کرونا باعث شد تا ضبط بسیاری از برنامه های سینما و تلویزیون با مشکل مواجه شوند. برنامه عصر جدید یکی از برنامه هایی بود که ضبط آن به دلیل شیوع ویروس کرونا بارها به زمان دیگری موکول شده و بیشتر قسمتهای آن بدون حضور تماشاچی فیلمبرداری شد.

سایت رویش برای مجری توانمند کشورمان آرزوی سلامتی دارد.

رویش مدیا

بیشتر بخوانید
بازیگر چشم رنگی معروف در عزاداری امام حسین(ع)
لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=17750

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها