7

ماجرای خواندنی ازدواج ژاله صامتی بازیگر زیرخاکی

  • کد خبر : 18129
  • 26 خرداد 1400 - 11:00
ماجرای خواندنی ازدواج ژاله صامتی بازیگر زیرخاکی

ماجرای جالب ازدواج ژاله صامتی و همسرش ژاله صامتی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که این روزها شاهد نقش آفرینی او در سریال زیرخاکی ۲ به کارگردانی جلیل سامان هستیم سالها قبل با ایرج سنجری یکی از بازیگر کشورمان ازدواج کرده است. ایرج سنجری یکی از بازیگران سریال زیر خاکی ۱ بود که نقش بازپرس […]

ماجرای جالب ازدواج ژاله صامتی و همسرش

ژاله صامتی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که این روزها شاهد نقش آفرینی او در سریال زیرخاکی ۲ به کارگردانی جلیل سامان هستیم سالها قبل با ایرج سنجری یکی از بازیگر کشورمان ازدواج کرده است.

ایرج سنجری یکی از بازیگران سریال زیر خاکی ۱ بود که نقش بازپرس را ایفا می کرد و در فیلم و سریال های بسیاری با خانم ژاله صامتی نقش آفرینی کرده است.

ماجرای آشنایی و ازدواج این هنرمند که یکی از بازیگران پرکار در سال ۱۳۹۹ بود برای اولین بار در برنامه دورهمی مطرح شد و بعد از آن ، ایرج سنجری نیز از زبان خود ماجرای خواستگاری از این همسرش را بیان کرد.

ژاله صامتی و همسرش

ماجرای خواستگاری ایرج سنجری از خانم ژاله صامتی

ایرج سنجری و ژاله صامتی از تمرین تئاتر در سال ۱۳۷۶ با یکدیگر آشنا شدند و آن تئاتر هیچ وقت به روی صحنه نرفت. اما ایرج سنجری از همان زمان به خانم هنرمند علاقه مند شد و سال بعد در سریال «فردا دیر است» با بهانه های واهی سعی در نشان دادن علاقه خود می کرد.

ایرج سنجری

این بازیگر کشورمان هر دفعه که خانم صامتی را می دید به او می گفت که سیگار خود را کم کرده و به طریقی سر صحبت را باز می کرد. اما به دلیل جدیت خانم صامتی در کار، جرات پیشنهاد ازدواج دادن به او را نداشت. به همین دلیل یکی از دوستان خود را که منشی صحنه سریال بود، واسطه قرار داده و به او گفت که پیشنهاد سنجری جدی بوده و قصد اذیت کردن ندارد.

بیشتر بخوانید
وقتی شهره لرستانی (مازیار) به حامد آهنگی رکب زد

ژاله صامتی پس از شنیدن پیشنهاد ایرج سنجری از او خواسته بود تا ابتدا با پدرش صحبت کند و جواب او همان پاسخ پدرش خواهد بود. در نهایت این زوج هنری در سال ۱۳۷۸ با یکدیگر ازدواج کردند.

ژاله صامتی

ایرج سنجری ضمن تعریف از پدر ژاله صامتی در یک گفتگوی آنلاین گفت:پدر همسرش مرد بسیار بی نظیر و نازنینی بود و در جلسه اول پیشنهاد رفاقت به او داده بود. زیرا به دلیل فاصله سنی کم خود با ایشان نمی توانسته به او بابا بگوید و رفاقت آنها تا زمان فوت ایشان ادامه داشت.

فرزندان ژاله صامتی و ایرج سنجری

ژاله صامتی یک سال بعد از ازدواج خود دخترش با نام یاس را در آغوش گرفت و چند سال بعد دختر دومش نیاز را به دنیا آورد.

ژاله صامتی و دخترانش

رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=18129

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها