2

چهره های مشهور ایرانی متولد ۳۰ خرداد

  • کد خبر : 18857
  • 31 خرداد 1400 - 12:09
چهره های مشهور ایرانی متولد ۳۰ خرداد

سالروز تولد هنرمندان مشهور ایرانی در ۳۰ خرداد اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که دانستن جزئیاتی از زندگی هنرمندان برایتان حائز اهمیت است و به اطلاع از رازهای زندگی شخصی و حرفه ای آنها علاقه مندید، بهتر است ادامه این مطلب از چهره های رویش مدیا را از دست ندهید. ما […]

سالروز تولد هنرمندان مشهور ایرانی در ۳۰ خرداد

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که دانستن جزئیاتی از زندگی هنرمندان برایتان حائز اهمیت است و به اطلاع از رازهای زندگی شخصی و حرفه ای آنها علاقه مندید، بهتر است ادامه این مطلب از چهره های رویش مدیا را از دست ندهید.

ما در این مطلب شما را با بیوگرافی کوتاهی از یکی از چهره های مشهور ایرانی متولد ۳۰ خرداد آشنا میکنیم.

مصطفی زمانی

مصطفی زمانی ساکن فریدون‌کنار، مازندران، در ۳۰ خرداد سال ۱۳۶۱ در املش، گیلان، به دنیا آمد. پدر وی مازندرانی و مادرش گیلانی است و اصلیتی مازندرانیدارد. او دارای ۳ برادر و ۱ خواهر می‌باشد و خودش فرزند سوم خانواده است. او تا هفت سالگی در استان گیلان زندگی کرد و از هفت سالگی به بعد در شهرستان فریدون‌کنار بزرگ شد.
از سال ۱۳۸۵ پا به عرصهٔ تلویزیون و سینما گذاشت و با سریال یوسف پیامبر به مردم معرفی شد. او در میان کاندیداهای زیاد برای نقش یوسف، توسط فرج‌الله سلحشور انتخاب شد و با ایفای نقش در این سریال به چهره ای ماندگار در تلویزیون و بعد در سینما تبدیل شد. وی هم‌اکنون در تهران زندگی می‌کند و مجرد است.

مصطفی زمانی

این هنرمند فعالیت خود را با فیلم آل در سینما آغاز کرد. فیلم بدون قرار قبلی آخرین کار او در سال ۱۴۰۰ می باشد. سریال شهرزاد و کرگدن از سریال ها نمایش خانگی این بازیگر کشورمان است.

رویش مدیا

بیشتر بخوانید
متین ستوده و همسرش در کنار مرتضی عقیلی
لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=18857

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها