داغ‌ترین‌ها

افشای راز تلخ زندگی ژیلا صادقی برای اولین بار تغییری تو بدنت که میگه مشکل تراکم استخوان داری شوخی بامزه علی صادقی با مسی تفریح جدید سارا نیکای پایتخت ادویه کباب تابه ای مجلسی؛ حتما امتحانش کن ماسکی جادویی برای لایه برداری کامل پوست صورت راز تلخ زندگی نیوشا ضیغمی فاش شد سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی چرا کوبیده مرغ به سیخ نمیچسبه و به دست میچسبه؟ تیره ترین لک صورت را با آب پیاز درمان کنید + ماسک عذرخواهی آقای بازیگر بخاطر توهین زشت به زنان اصل ماجرای پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان + عکس جنجالی جوجه کباب رستورانی با چه موادی مزه دار میشه؟ داروهایی که افسردتون میکنن!! رازی که آناهیتا همتی درباره همسرش فاش کرد پیام احساسی نرگس محمدی برای تولد فریبا نادری علت بوی زهم تخم مرغ در املت و نیمرو + راه حل خطر عمل تغییر رنگ چشم؛ حقیقتی که نمیدونی عکس دیده نشده پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان آموزش پیتزا فوری بدون نیاز به خمیر و فر

5

مهریه عجیب و جنجالی بازیگران و همسرانشان

  • کد خبر : 19537
  • 02 تیر 1400 - 12:29
مهریه عجیب و جنجالی بازیگران و همسرانشان

مهریه های جالب بازیگران مشهور ایرانی حرف از مهریه بازیگران و هنرمندان مشهور که می شود بدون شک بسیاری از مردم ، مهریه های میلیاردی و آنچنانی را تصور می کنند. بازیگران از اقشار مشهور جامعه هستند و این اتفاق دور از انتظار نیست، اما ممکن است واقعیت با این تصورات مغایرت داشته باشد. مهریه […]

مهریه های جالب بازیگران مشهور ایرانی

حرف از مهریه بازیگران و هنرمندان مشهور که می شود بدون شک بسیاری از مردم ، مهریه های میلیاردی و آنچنانی را تصور می کنند. بازیگران از اقشار مشهور جامعه هستند و این اتفاق دور از انتظار نیست، اما ممکن است واقعیت با این تصورات مغایرت داشته باشد.

مهریه بازیگران به شدت به شخصیت فردی و نگاه آنها به ازدواج و زندگی بستگی دارد. البته در میان این افراد برخی از هنرمندان نیز مهریه و شروط آنچنانی برای ازدواج خود تعیین کرده اند، اما در مصاحبه های خود آن را انکار می کنند.

در این بخش از رویش ، مهریه های عجیب و جنجالی بازیگران زن ایرانی را ارائه می کنیم.

مهناز افشار

مهناز افشار پر سر و صداترین مهریه را در میان بازیگران زن ایرانی داشت. مرضیه برومند در مصاحبه ای اعلام کرد که خانم بازیگر(مهناز افشار) دو برابر بودجه تئاتر کشور مهریه دارد.

مهناز افشار نیز در تماسی به او گفت که مهریه من ۱۰ شاخه گل نرگس است که اگر شما را ناراحت می کند آن را هم تقدیم تئاتر ایران کنم. خانم برومند در پاسخ گفته بود که نیازی به گل ندارد، اما می تواند بنز زیر پای خود را برای خانه تئاتر بفروشد. این زوج جنجالی چند سال بعد از یکدیگر جدا شدند.

مهناز افشار و همسر سابقش

همسر جمشید مشایخی

زنده یاد جمشید مشایخی و همسرش گیتی افروز رئوفی نسبت فامیلی داشته و آقای بازیگر پسر دایی عروس خانم بودند. ایشان در سن ۲۴ سالگی به خواستگاری رفته و مهریه همسرش را عدد یک و مقابل آن به اضافه ۱۰۰هزار صفر نوشتند اما به نظر همسرشان یک شاخه گل میخک سفید برای مهریه کافی بود.

جمشید مشایخی و همسرش

نیوشا ضیغمی

نیوضا ضیغمی با آرش پولادخان یکی از تاجران نقره ازدواج کرده است. خانم بازیگر که تحمل بحث خانواده بر سر مهریه در مراسم خواستگاری را نداشت همان ابتدا مهریه خود را یک سکه عنوان کرد.

نیوشا ضیغمی و همسرش

یکتا ناصر

منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون در مصاحبه ای اعلام کرد که مهریه همسرش تنها ۵ سکه بهار آزادی است. آنها در سال ۱۳۹۴ با یکدیگر ازدواج کرده و دختری به صوفیا دارند.

یکتا ناصر و همسرش

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری یکی از سلبریتی های عجیب در میان هنرمندان است.او در مصاحبه ای اعلام کرد که بدون هیچ مراسم، خرید حلقه و لباس عروسی به محضر رفته و به عقد همسرش محمدرضا آرین درآمده است. مهریه این بازیگر ۱۴ سکه بهار آزادی می باشد.

بهنوش بختیاری

ویدا جوان

ویدا جوان برخلاف رسوم ایرانی ها از ایلا تهرانی خواستگاری کرده و پاسخ مثبت دریافت نمود. در مراسم خواستگاری ایلا تهرانی به جای گل و شیرینی، کتاب سعدی و دو جلد از کتابهای هوشنگ حضور داشته و مهریه عجیب خانم بازیگر ۷۱۱۱ شاخه گل رز هلندی به رنگهای سفید، قرمز و زرد تعیین شد.

ویدا جوان و همسرش

بهاره رهنما

ازدواج اول بهاره رهنما با پیمان قاسمخانی بود، اما ازدواج دوم او با امیرخسرو عباسی بسیار خبرساز شد. او برای ازدواج دوم خود مراسم عروسی گرفته و عکسهایی از این مراسم به سرعت در شبکه های اجتماعی منتتشر شد. بهاره رهنما مهریه خود را یک هدیه میان خود و همسرش اعلام کرد، اما حق حضانت فرزند، مسکن و طلاق را از همسرش گرفت.

بهاره رهنما و همسرش

بهنوش طباطبایی

این بازیگر همسر سابق مهدی پاکدل است. بر اساس گفته برخی از نشریات، بهنوش طباطبایی علاوه بر مهریه سنگین، سند شش دانگ یک آپارتمان در شمال شهر، حق تحصیل، کار و حضانت فرزند در آینده را در سند ازدواج خود به ثبت رسانده بود. خانم بازیگر در زمان جدایی خود از تمام حقوق خود گذشته و تنها آپارتمان خود را دریافت کرد.

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی

نفیسه روشن

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون در مصاحبه ای از ارادت خود به امام رضا(ع) گفت و مهریه خود را به نیابت از ایشان، ۸ سکه بهار آزادی اعلام کرد. این بازیگر چند سال قبل از همسر خود جدا شد.

نفیسه روشن

مائده طهماسبی

فرهاد آئیش ساعت ۵ صبح از خانم بازیگر خواستگاری کرده و مدتی بعد با یکدیگر ازدواج نمودند. مائده طهماسبی برای ازدواج خود، ۵ سکه بهار آزادی را مهریه تعین کرد.

فرهاد آئیش و مائده طهماسبی

همسر اکبر عبدی

توافق خانواده اکبر عبدی و خانواده همسرش به ۱۱۰ سکه آزادی برای مهریه بود. اکبر عبدی سالها بعد در یکی از مصاحبه های خود اعلام کرد که پدرش به محضردار پول داده و به جای عدد صد و ده، عدد ۱۱ را ثبت کرده بودند.

اکبر عبدی و همسرش

رویش مدیا

بیشتر بخوانید
ضد حال بعد عروسی؛ بریتنی و سام شوکه شدند
لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=19537

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها