داغ‌ترین‌ها

افشای راز تلخ زندگی ژیلا صادقی برای اولین بار تغییری تو بدنت که میگه مشکل تراکم استخوان داری شوخی بامزه علی صادقی با مسی تفریح جدید سارا نیکای پایتخت ادویه کباب تابه ای مجلسی؛ حتما امتحانش کن ماسکی جادویی برای لایه برداری کامل پوست صورت راز تلخ زندگی نیوشا ضیغمی فاش شد سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی چرا کوبیده مرغ به سیخ نمیچسبه و به دست میچسبه؟ تیره ترین لک صورت را با آب پیاز درمان کنید + ماسک عذرخواهی آقای بازیگر بخاطر توهین زشت به زنان اصل ماجرای پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان + عکس جنجالی جوجه کباب رستورانی با چه موادی مزه دار میشه؟ داروهایی که افسردتون میکنن!! رازی که آناهیتا همتی درباره همسرش فاش کرد پیام احساسی نرگس محمدی برای تولد فریبا نادری علت بوی زهم تخم مرغ در املت و نیمرو + راه حل خطر عمل تغییر رنگ چشم؛ حقیقتی که نمیدونی عکس دیده نشده پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان آموزش پیتزا فوری بدون نیاز به خمیر و فر

3

تولد چهره های مشهور ایرانی در ۳ تیر

  • کد خبر : 19711
  • 03 تیر 1400 - 12:39
تولد چهره های مشهور ایرانی در ۳ تیر

هنرمندان مشهور ایرانی که در ۳ تیر متولد شدند در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به سومین روز از تیرماه رسیدیم. امروز سوم تیر همزمان با سالروز تولد و درگذشت افراد زیادی در دنیاست. ما در این مطلب به معرفی چهره های مشهور ایرانی متولد ۳ تیر اشاره میکنیم و شما را با […]

هنرمندان مشهور ایرانی که در ۳ تیر متولد شدند

در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به سومین روز از تیرماه رسیدیم. امروز سوم تیر همزمان با سالروز تولد و درگذشت افراد زیادی در دنیاست. ما در این مطلب به معرفی چهره های مشهور ایرانی متولد ۳ تیر اشاره میکنیم و شما را با بیوگرافی کوتاهی از آنها آشنا میکنیم.

نگار فروزنده

نگار فروزنده بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۳ تیر ۱۳۵۷ در تهران متولد شد.

نگار فروزنده

نگار فروزنده بازیگری را از ۱۴ سالگی آغاز کرد و زیر نظر حمید سمندریان آموزش های لازم را فرا گرفت. کافه ستاره ساخته سامان مقدم یکی از معروف ترین فیلم های او است.

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین خواننده موسیقی پاپ کشورمان ۳ تیر ۱۳۶۰ در تهران متولد شد.

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین کار موسیقی را به صورت رسمی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و هفت آلبوم رسمی دارد. این هنرمند کشورمان در فیلم های سینمایی پسران آجری ، کنسرت روی آب، سگ های پوشالی، سریال عاشقانه و ملکه گدایان ایفای نقش کرده است.

روح انگیز سامی نژاد

روح انگیز سامی نژاد بازیگر کشورمان ۳ تیر ۱۲۹۵ در بم متولد شد.

روح انگیز سامی نژاد

روح انگیز سامی نژاد نخستین هنرپیشه زن اولین فیلم ناطق ایرانی به نام دختر لر است که بعد از آن در فیلم شیرین و فرهاد به ایفای نقش پرداخت.

رویش مدیا

بیشتر بخوانید
بالاخره معلوم ش ع ص؛ دزد ساحل پوست شیر کیه
لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=19711

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها