5

هالیوودی های که از بچگی باهم دوستن

  • کد خبر : 20070
  • 04 تیر 1400 - 12:59
هالیوودی های که از بچگی باهم دوستن

ستاره های صمیمی و دوستان قدیمی هالیوودی دوستی های دوران کودکی معمولاً دوستی های پایدارتری هستند و می توان گفت که رفاقت های واقعی دقیقاً همین رفاقت ها می باشند. جالب است بدانید افراد مشهوری هم در دنیا هستند که از زمان کودکی دوستان واقعی خود را پیدا کردند. در این قسمت از فرهنگ و […]

ستاره های صمیمی و دوستان قدیمی هالیوودی

دوستی های دوران کودکی معمولاً دوستی های پایدارتری هستند و می توان گفت که رفاقت های واقعی دقیقاً همین رفاقت ها می باشند. جالب است بدانید افراد مشهوری هم در دنیا هستند که از زمان کودکی دوستان واقعی خود را پیدا کردند. در این قسمت از فرهنگ و هنر رویش قصد داریم سلبریتی هایی را به شما معرفی کنیم که از سن پایین با هم دوست بوده اند.

بن پلت و بین فلدستین

این دو نفر موفقیت های بسیار بزرگی را در هالیوود رقم زده اند و از زمان بچگی تا به اکنون دوستان واقعی هم باقی مانده اند. آنها زمانی برای اولین بار یکدیگر را ملاقات کردند که به مدرسه می رفتند. در آن زمان هیچ گوشی موبایلی وجود نداشت؛ حتی مدت زمانی از هم دور بودند اما با این حال بعد از اینکه یکدیگر را پیدا کردند، باز هم با هم دوست باقی ماندند.

بن پلت و بین فلدستین

آدام لوین و جونا هیل

این دو از طریق پدرانشان که شغل مشترکی داشتند، با یکدیگر دوست شدند و همه این ها باعث شد که دوستی آن ها تا نوجوانی هم ادامه پیدا کند. تا این حد که حتی با هم در یک خانه زندگی کردند تا این که یکی از آن ها ازدواج کرد.

آماندا سایفرد و مائی ویتمن

آماندا بازیگر بسیار مشهور همراه با دوست صمیمی اش؛ مائی ویتمن از زمان کودکی با یکدیگر رفیق بوده اند. یعنی قبل از اینکه هر کدام شغل مورد نظر خود را پیدا کنند، کاملاً با هم صمیمی بودند.

بیشتر بخوانید
نقش آناهیتا افشار در پوست شیر + عکس

مت دیمون و بن افلک

این دو نفر اولین بار همدیگر را در بازی لیگ بیسبال که مخصوص کودکان بود، ملاقات کردند. آن ها با یکدیگر بزرگ شدند، با هم به مدرسه رفتند و تا سن جوانی و بزرگسالی رابطه دوستی خود را ادامه دادند.

مت دیمون و بن افلک

جان کرازینسکی و بی.جی. نوواک

این دو نفر مدت زمان طولانی با یکدیگر دوست بودند و اتفاقات بسیار بزرگی را با یک دیگر رقم زدند و حتی در مسابقات لیگ هم با هم بازی می کردند.

سلنا گومز و دمی لواتو

سلنا و دمی از اوایل سال ۲۰۰۰ با یکدیگر دوست هستند و دوستی خود را تا به اکنون پایدار نگه داشته اند. آن ها مسیرهای شغلی مشابه یکدیگر را دنبال کردند و در کنار هم رشد و پیشرفت داشتند.

الیجا وود و مکالی کالکین

این دو در سال ۱۹۹۰ یعنی زمانی که کودک بودند، با یکدیگر دوست شدند و همدیگر را دوست واقعی هم می دانند و عقیده دارند که مانند دو برادر هستند و نمی توانند هیچ گاه از هم جدا باشند.

الیجا وود و مکالی کالکین

اشلی تیزدیل و ونسا هاجنز

این دو قبل از اینکه وارد حیطه حرفه ای خود شوند، با هم دوست بودند و در زمان دبیرستان به دلیل وارد شدن به مدرسه موسیقی، دوستی خود را مستحکم تر کردند و عقیده دارند برای هم نعمتی هستند که خداوند سر راهشان قرار داده است.

مایا رودلف و گوئینت پالترو

این دو نفر از سن هفت سالگی با یکدیگر دوست هستند و اکنون احساس تعلق بسیار زیادی به هم دارند و به یکدیگر افتخار می کنند. آن ها خودشان را بسیار با استعداد می دانند و از این که در کنار هم هستند، ابراز خوشحالی زیادی می کنند.

مایا رودلف و گوئینت پالترو

رایان گاسلینگ و جاستین تیمبرلیک

این دو نفر از زمان کودکی از طریق خانواده هایشان با یکدیگر آشنا شدند و مدت زمان زیادی نزدیک به هم زندگی می کردند تا اینکه در سن جوانی با یکدیگر وارد بازار کار شدند و مسیر خود را در کنار هم با موفقیت طی کردند.

بیشتر بخوانید
چهره های مشهور ایرانی متولد 18 اردیبهشت

جنیفر انیستون و چز بونو

این دو نفر زمان زیادی را در دوران دبیرستان با یکدیگر بودند؛ حتی عکس های آن ها از سال ۱۹۸۷ وجود دارد که نشان می دهد از همان دوران آن اها دوستان صمیمی برای هم بودند.

توبی مگوایر و لئوناردو دی کاپریو

این دو نفر از دوران کودکی با یکدیگر دوست شدند و شاید اولین کسانی برای هم باشند که معنای دوستی را به دیگری چشاندند. آن ها خود را بهترین دوست برای یکدیگر می دانند و در کنار هم مسیر شغلی خود را پیش بردند و اکنون هم صمیمیت شان از قبل کاسته نشده است.

توبی مگوایر و لئوناردو دی کاپریو

کیت هادسن و لیو تایلر

این دو از زمان مدرسه با هم آشنا شدند. یعنی دوستی آن ها به سال ۱۹۹۹ بر می گردد. آن ها عکس ها و پست های زیادی در اینستاگرام برای یکدیگر پست می کنند و روابط نزدیک بسیار زیادی دارند که همین باعث شده است خانواده هایشان نیز با یکدیگر آشنا شوند.

زک برف و لارین هیل

این دو نفر در کشمکش روزگار سر راه هم قرار گرفتند و با هم وارد مسیر شغلی شدند؛ حتی در یک محل با یکدیگر بزرگ شدند و همیشه با هم به مدرسه می رفتند و رازهایی از هم می دانند که هیچ کس از آن باخبر نیست.

کیم کارداشیان و نیکول ریچی

این دو در سال ۲۰۱۴ عکس های خود را در اینستاگرام منتشر کردند و اعلام کردند که از دوران کودکی یعنی از سن ۱۳ سالگی با یکدیگر دوست صمیمی بودند و این رابطه تا الان هم ادامه پیدا کرده است.

کیم کارداشیان و نیکول ریچی

ویکتوریا جاستیس و تیلور لاتنر

این دو نفر سال هاست که یکدیگر را می شناسند. عکس های زیادی از هم در شبکه های اجتماعی پست کردند. آن ها عقیده دارند که بهترین دوستان هم می باشند و از سن تقریبا ۱۲ سالگی یکدیگر را می شناسند.

بیشتر بخوانید
تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی در15 فروردین

کیمورا لی سیمونز و تایرا بنکس

این دو نفر هنگامی که قصد داشتند کار مدلینگ را شروع کنند، با یکدیگر ملاقات کردند و هیچ وقت فکر نمی کردند که این دوستی تا به الان ادامه پیدا کند و عقیده دارند که دوستی آن ها شبیه به یک مادر و دختر است.

رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=20070

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها