8

هنرمندان و چهره های مشهور ایرانی با بیش از دو فرزند

  • کد خبر : 20089
  • 04 تیر 1400 - 12:59
هنرمندان و چهره های مشهور ایرانی با بیش از دو فرزند

چهره های مشهوری که ۳ فرزند یا بیشتر دارند پدر و مادر شدن یکی از حس های بی نظیر در دنیا است که قابل مقایسه با هیچ چیزی نیست. یکی از لذت بخش ترین موضوعات در دنیا داشتن یک خانواده پر جمعیتی است که صمیمیت زیادی با یکدیگر دارند. اما شرایط جامعه و مشکلات بسیار […]

چهره های مشهوری که ۳ فرزند یا بیشتر دارند

پدر و مادر شدن یکی از حس های بی نظیر در دنیا است که قابل مقایسه با هیچ چیزی نیست. یکی از لذت بخش ترین موضوعات در دنیا داشتن یک خانواده پر جمعیتی است که صمیمیت زیادی با یکدیگر دارند.

اما شرایط جامعه و مشکلات بسیار داشتن یک خانواده پر جمعیت را به یک رویا تبدیل کرده است. به همین دلیل بسیاری از مردم و چهره های مشهور ترجیح بر داشتن یک فرزند دارند. اما در میان چهره های مشهور ایرانی می توان افرادی را مشاهده کرد که بیش از دو فرزند دارند.

در این بخش از فرهنگ و هنر رویش ، هنرمندان مشهوری را معرفی می کنیم که بیش از دو فرزند دارند.

محمدرضا شجریان

زنده یاد شجریان استاد بزرگ موسیقی سنتی کشورمان ۱ مهرماه ۱۳۱۹ در مشهد متولد شد. این هنرمند فقید در سال ۱۳۴۰ با خانم فرخنده گل افشان ازدواج کرد

ثمره این زندگی سه دختر و یک پسر به نامهای راحله، افسانه، مژگان و همایون است. زندگی مشترک این زوج بعد از سی سال و داشتن ۴ فرزند در سال ۱۳۷۰ به جدایی ختم شد.

استاد شجریان در همان سال برای بار دوم با همسر۲۶ ساله خود به نام کتایون خوانساری ازدواج کرد و شش سال بعد پسر دوم او به نام رایان متولد شد.

محمدرضا شجریان

بهزاد فراهانی

بهزد فراهانی بازیگر و فیلمنامه نویس پیشکسوت کشورمان متولد ۱ بهمن ۱۳۲۰ در اراک است و در سن بیست و سه سالگی با فاطمه رحیم نیا ازدواج کرد.

ثمره این زندگی دو دختر و یک پسر می باشد که دختران او از بازیگران سینما و تلویزیون و پسرش در کار موسیقی، بازیگری و نقاشی فعالیت می کند.

بهزاد فراهانی و همسرش

سعید سهیلی

سعید سهیلی کارگردان مشهور کشورمان متولد ۱۳۳۸ در خراسان است. سهیلی اوایل دهه شص با همسرش مهناز منتظمی ازدواج کرد که دو پسر به نام ساعد و سینا و دو دختر با نامهای صبا و سارا است.

بیشتر بخوانید
تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی در 19 فروردین

تمام فرزندان این زوج در عرصه بازیگری فعالیت می کنند اما ساعد و سینا چهره شناخته شده تری در عرصه بازیگری هستند. همسر فرانسوی ساعد سهیلی به نام گلوریا هاردی نیز یکی از بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان می باشد.

سعید سهیلی و همسرش

سیروس گرجستانی

زنده یاد سیروس گرجستانی متولد ۲۵ اسفند ۱۳۲۳ در رشت بود. این هنرمند مرحوم از همسر اول خود دو دختر داشت که هردوی آنها در سنین کم به انگلیس مهاجرت کرده و ازدواج کرده اند. سیروس گرجستانی از همسر دوم خود دارای دو دختر و یک پسر بود.

سیروس گرجستانی و همسرش

علی کریمی

علی کریمی فوتبالیست مشهور کشورمان ۱۷ آبان ۱۳۵۷ در کرج متولد شد. این فوتبالیست تاریخی کشورمان در سال ۱۳۷۸ و زمانی که بیست و یک ساله بود با سحر داوری ازدواج کرد. ثمره زندگی مشترک آنها دو پسر به نام هاوش و هیرسا و یک دختر به نام هیما است.

فرزندان علی کریمی

داریوش ارجمند

داریوش ارجمند متولد ۵ مرداد ۱۳۲۳ در مشهد است. این بازیگر پیشکسوت در سال ۱۳۵۲ و در سن بیست و نه سالگی با همسرش فرشته یغمایی ازدواج کرد. که حاصل این زندگی دو پسر به نام امیرسام و امیریل و یک دختر به نام یلدا است.

عروس این خانواده یاسیمیا باهر نام دارد که او نیز پیش از ازدواج با امیریل وارد حرفه بازیگری شده بود.

داریوش ارجمند و همسرش

حسین یاری

حسین یاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۱۶ دی ماه ۱۳۴۶ متولد شد. این هنرمند در سال ۱۳۷۶ زندگی مشترک خود را آغاز کرد.

همسر حسین یاری فعالیتی در عرصه هنر نداشته و در زمان ازدواج ۱۷ ساله بود. این هنرمند سه فرزند به نام سروش، سارا و علی دارد و به تازگی یک نوه نیز به جمع خانواده آنها اضافه شده است.

حسین یاری و فرزندانش

علیرضا خمسه

علیرضا خمسه هنرپیشه پیشکسوت سینما و تلویزیون ۹ بهمن ۱۳۳۱ در تهران متولد شد.

بیشتر بخوانید
خواستگاری های رمانتیک هالیوودی ها

این بازیگر در سال ۱۳۶۲ازدواج کرد اما این زندگی چند سال بعد از تولد پسرش به نام احمد به پایان رسید. سپس در سال ۱۳۷۰ با مروارید پورشفیعی ازدواج کرد و دو دختر به نام درسا و گلسا ثمره این زندگی مشترک است.

علیرضا خمسه و همسرش

وحید شمسایی

وحید شمسایی بازیکن فوتسال، متولد ۳۰ شهریور ۱۳۵۴ در تهران است. او با یکی از بستگان خود ازدواج کرده است و ثمره ازدواج این زوج سه فرزند دختر به نام نگار و دوقلوهایی به نام کیانا و کیمیا هستند.

وحید شمسایی و فرزندانش

غلامرضا عنایتی

غلامرضا عنایتی بازیکن فوتبال ۱ مهر ۱۳۵۵ در مشهد متولد شد. عنایتی در سال ۱۳۸۰ با همسرش ازدواج کرد و ثمره این زندگی ۴ فرزند پسر به نام های معین، امید وآریا و ارمیا که دوقلو هستند می باشد. ۳ پسر این فوتبالیست مشهور به حرفه پدر روی آورده و فوتبالیست می باشند.

غلامرضا عنایتی و پسرانش

بنیامین بهادری

بنیامین بهادری در ۱۸ شهریور ۱۳۶۱ در تهران متولد شد. حرفه اصلی او خوانندگی است و در یک فیلم نیز بازی کرده است. بنیامین بهادری در سال ۱۳۸۸ با نسیم حشمتی ازدواج کرد. آنها از سال ۱۳۷۹ با یکدیگر آشنا شده بودند تا اینکه بعد از سالها با یکدیگر پیما زناشویی بستند.

ثمره زندگی عاشقانه آنها دختر به نام بارانا در سال ۱۳۹۰ بود. بنیامین بهادری دو سال بعد از فوت همسرش بر اثر تصادف، با شایلی محمودی ازدواج کرد.

مراسم ازدواج آنها در کشور آمریکا محل زندگی همسرش برگزار شد. این خواننده مطرح پاپ، دو پسر به نام بن سان متولد ۱۳۹۶ و شایمین متولد ۱۳۹۷ از ازدواج دوم خود دارد.

بنیامین بهادری و خانواده اش

رویش مدیا

بیشتر بخوانید
تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی در 3 مرداد
لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=20089

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها