داغ‌ترین‌ها

افشای راز تلخ زندگی ژیلا صادقی برای اولین بار تغییری تو بدنت که میگه مشکل تراکم استخوان داری شوخی بامزه علی صادقی با مسی تفریح جدید سارا نیکای پایتخت ادویه کباب تابه ای مجلسی؛ حتما امتحانش کن ماسکی جادویی برای لایه برداری کامل پوست صورت راز تلخ زندگی نیوشا ضیغمی فاش شد سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی چرا کوبیده مرغ به سیخ نمیچسبه و به دست میچسبه؟ تیره ترین لک صورت را با آب پیاز درمان کنید + ماسک عذرخواهی آقای بازیگر بخاطر توهین زشت به زنان اصل ماجرای پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان + عکس جنجالی جوجه کباب رستورانی با چه موادی مزه دار میشه؟ داروهایی که افسردتون میکنن!! رازی که آناهیتا همتی درباره همسرش فاش کرد پیام احساسی نرگس محمدی برای تولد فریبا نادری علت بوی زهم تخم مرغ در املت و نیمرو + راه حل خطر عمل تغییر رنگ چشم؛ حقیقتی که نمیدونی عکس دیده نشده پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان آموزش پیتزا فوری بدون نیاز به خمیر و فر

3

علت “سفت شدن کباب تابه ای” چی میتونه باشه!

  • کد خبر : 20163
  • 05 تیر 1400 - 4:49
علت “سفت شدن کباب تابه ای” چی میتونه باشه!

چه کنیم کباب تابه ای سفت نشود؟ کمتر کسی پیدا شود که کباب تابه ای دوست نداشته باشد، چون کباب تابه ای بسیار کباب خوشمزه ای است که در ماهی تابه و بر روی گاز درست می شود. غذایی فوق العاده خوشمزه که بسیار سریع و با گوشت چرخ کرده تهیه می شود. البته اگر […]

چه کنیم کباب تابه ای سفت نشود؟

کمتر کسی پیدا شود که کباب تابه ای دوست نداشته باشد، چون کباب تابه ای بسیار کباب خوشمزه ای است که در ماهی تابه و بر روی گاز درست می شود.

غذایی فوق العاده خوشمزه که بسیار سریع و با گوشت چرخ کرده تهیه می شود. البته اگر ترفندهای آن را بلد باشید و خدایی نکرده این کباب لذیذ را خشک نپزید!

کباب تابه ای
علت خشک شدن کباب تابه ای

دلایل سفت شدن کباب تابه ای خانگی

برای اینکه مایه کباب تابه ای شما سفت نشود باید چربی گوشتتان به اندازه کافی باشد.

اگر چربی گوشت کم باشد بهتر است به آن یک عدد تخم مرغ اضافه کنید.

هنگام پخت کباب حتما در تابه را در تمام طول مدت پخت ببندید.

بهترین گوشت برای تهیه کباب تابه ای ترکیب مساوی از گوشت گوسفند و گوساله است. اگر فقط از گوشت گوساله استفاده کنید کباب سفت می شود.

برای پختن کباب تابه ای باید ابتدا حرارت زیاد باشد. بعد که دو طرف کباب سرخ شد باید حرارت را کم کنید. اگر از ابتدا حرارت متوسط یا کم باشد گوشت آب می اندازد که نهایتا منجر به خشک شدن کباب می شود.

رویش مدیا

بیشتر بخوانید
طرز تهیه سالاد ماکارانی خوشمزه با سوسیس
لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=20163

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها