داغ‌ترین‌ها

تغییری تو بدنت که میگه مشکل تراکم استخوان داری شوخی بامزه علی صادقی با مسی تفریح جدید سارا نیکای پایتخت ادویه کباب تابه ای مجلسی؛ حتما امتحانش کن ماسکی جادویی برای لایه برداری کامل پوست صورت راز تلخ زندگی نیوشا ضیغمی فاش شد سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی چرا کوبیده مرغ به سیخ نمیچسبه و به دست میچسبه؟ تیره ترین لک صورت را با آب پیاز درمان کنید + ماسک عذرخواهی آقای بازیگر بخاطر توهین زشت به زنان اصل ماجرای پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان + عکس جنجالی جوجه کباب رستورانی با چه موادی مزه دار میشه؟ داروهایی که افسردتون میکنن!! رازی که آناهیتا همتی درباره همسرش فاش کرد پیام احساسی نرگس محمدی برای تولد فریبا نادری علت بوی زهم تخم مرغ در املت و نیمرو + راه حل خطر عمل تغییر رنگ چشم؛ حقیقتی که نمیدونی عکس دیده نشده پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان آموزش پیتزا فوری بدون نیاز به خمیر و فر جواب رٌک نعیمه نظام دوست درباره دلیل ازدواج نکردنش

4

پولدارترین ورزشکار جهان معرفی شد

  • کد خبر : 21781
  • 16 تیر 1400 - 16:30
پولدارترین ورزشکار جهان معرفی شد

۱۰ رتبه ی اول پردرآمدترین ورزشکاران دنیا در سال ۲۰۲۱ یک مجله کسب و کار اخیرا رنکینگ سالانه خود را درباره صد ورزشکار پردرآمد دنیا در جهان منتشر کرده است. کارشناسان بر اساس درآمد بازیکن ها، جوایزی که کسب می کنند، دریافتی های سالانه و ماهانه و از تبلیغات بین ژوئن تا ژوئن تخمین زده […]

۱۰ رتبه ی اول پردرآمدترین ورزشکاران دنیا در سال ۲۰۲۱

یک مجله کسب و کار اخیرا رنکینگ سالانه خود را درباره صد ورزشکار پردرآمد دنیا در جهان منتشر کرده است. کارشناسان بر اساس درآمد بازیکن ها، جوایزی که کسب می کنند، دریافتی های سالانه و ماهانه و از تبلیغات بین ژوئن تا ژوئن تخمین زده اند. ۱۰۰ تا از ثروتمندترین ورزشکاران دنیا که از ۲۵ کشور مختلف هستند، مبلغ دریافتی شان نسبت به سال گذشته، پنج درصد یعنی ۴ میلیارد افزایش داشته است.

اپیدمی اخیر که فعالیت های ورزشی را محدود کرده است، باعث شده که درآمد بعضی از ورزشکاران کاهش پیدا کند اما بعضی دیگر به طرز چشمگیری افزایش درآمد داشته اند. با ما همراه باشید تا ۱۰ ورزشکار برتر در لیست پردرآمدترین ورزشکاران دنیا در سال ۲۰۲۱ را بشناسید.

۱۰. کوین دورانت – بسکتبال :۷۵ میلیون دلار

این ستاره ۳۲ ساله بسکتبالیست آمریکایی نه تنها ثروتمندترین ورزشکار در جهان است بلکه می تواند جزو لیست ۱۰ نفر از ثروتمندترین افراد در حوزه ی ورزش باشد. در سال ۲۰۱۸ دورانت ۳۵ میلیون دلار از طریق اسپانسر های خود ( گوگل – شرکت هواپیمایی آلاسکانایک و غیره ) و همچنین از طریق سرمایه گذاری در ۳۰ شرکت دیگر به دست آورد.

کوین دورانت

۹. تام بریدی – فوتبال آمریکایی :۷۶ میلیون دلار

این ورزشکار ۴۳ ساله را ظاهرا نمی توان متوقف کرد. او یک فصل باورنکردنی را در این تورنمنت داشت و توانست اسپانسر هایی داشته باشد. براساس این مجله جدیدترین اسپانسر او یک گوینده در رویداد های مجازی که برای او پول زیادی جمع آوری کرد، بود. همچنین در یک تبلیغات مربوط به عینک و ژاکت کریستوفر کلوز در شرکت های تبلیغاتی حضور داشت که در حال حاضر بصورت زنده اجرا می شوند.

تام بریدی

۸. لوییس همیلتون – فرمول یک :۸۵ میلیون دلار

لوییس همیلتون به راستی شبیه به یک ماشین عمل می کند. او سریع ترین مرد در فرمول ۱ است و نمی توان شکستش داد. وقتی که حرف از سرعت و مهارت در مسیر مسابقه است، او حرف اول را می زند. ششمین جام قهرمانی خود را با بردن ۱۱ مسابقه در مسابقات جهانی ۲۰۲۰ برد و ۸۲ میلیون دلار به دست آورد. لوییس رکورد خودش را هم شکست و با اول شدن، تبدیل به افسانه شد.

لوییس همیلتون

۷. راجر فدرر- تنیس :۹۰ میلیون دلار

این تنیسور حرفه ای سوئیسی اخیرا به یکی از ثروتمندترین ورزشکاران سال ۲۰۲۱ تبدیل شده است. در حال حاضر فدرر به پایان حرفه ی خود نزدیک می شود. او شش سال متوالی شماره یک تنیس بوده است و ۱۹ بار جایزه بزرگ در این حرفه برده است. راجر فدرر اخیرا پردرآمدترین ورزشکار در سال ۲۰۲۱ بوده است.

بیشتر بخوانید
تولد چهره های مشهور ایرانی در 10 تیر

فدرر با به دست آوردن ۸۶ میلیون دلار از اسپانسر هایش (Credit Suisse,Rolex,Mercedes-benz) توانسته به پردرآمدترین بازیکن در بین تیزر های تبلیغاتی تبدیل شود.

راجر فدرر

۶.نیمار- فوتبال :۹۵ میلیون دلار

هم تیمی سابق مسی و ستاره ی پاریسن ژرمن ( نیمار) جزو شش بازیکن پردرآمد جهان در سال ۲۰۲۱ بوده است. جالب است بدانید که قسمت قابل توجهی از درآمد او از تیزر های تبلیغاتی شرکت های بزرگ و معتبر تامین می شود.

نیمار

۵. لبرن جیمز- بسکتبال :۹۶.۵ میلیون دلار

یکی از دلایل پردرآمد بودن این بازیکن در جهان در سال ۲۰۲۱ قطعا بخاطر بردن جایزه The Los Angeles Lakers forward بوده است که فقط بهترین بازیکنان تاریخ بسکتبال می توانند آن را کسب کنند. لبرون برای تیزر های تبلیغاتی شرکت های بزرگ و شناخته شده کار کرده و پول خوبی به دست آورده است.

لبرن جیمز

۴. داک پرسکات فوتبالیست :۱۰۷.۵ میلیون دلار

این فوتبالیست معروف فقط در یکی از قراردادهایش مبلغ ۱۶۰ میلیون دلار را دریافت کرد. قراردادی که او بسته بود، ۶۶ میلیون دلار بیشتر از قرارداد های کل تاریخ NFL بود و همین باعث شد که به یکی از گران قیمت ترین ورزشکاران جهان تبدیل شود.

داک پرستاک

۳. کریستیانو رونالدو– فوتبال :۱۲۰ میلیون دلار

یکی از بهترین بازیکنان جهان در حال حاضر در تیم یونتوس بازی می کند و از سال ۲۰۱۸ از رئال مادرید به این تیم پیوست. کریستیانو رونالدو سومین نفر در لیست ثروتمندترین بازیکنان جهان در سال ۲۰۲۱ قرار گرفت.

طرفداران رونالدو او را بهترین بازیکن جهان می دانند و بدون وقفه با مسی برای این عنوان می جنگند. در حقیقت او به محبوب ترین سلبریتی در دنیای ورزش در اینستاگرام جایی که تقریبا ۳۰۰ میلیون نفر دنبال کننده دارد، تبدیل شده است. کریستیانو فقط ۴۴ میلیون دلار از قرارداد های تبلیغاتی با بسیاری از شرکت های بزرگ به دست آورده است.

درآمد رونالدو

۲.لیونل مسی – فوتبال :۱۳۰ میلیون دلار

لیونل مسی برای اولین بار در رتبه دومین نفر در لیست پردرآمد ترین بازیکنان جهان در سال ۲۰۲۱ قرار گرفته است. او شش بار برنده جایزه ballon d’Or شده و او را به یکی از بهترین بازیکنان رویایی بر روی زمین تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید
چهره زیبای شهره سلطانی قبل از عمل بینی

حتی کریستیانو رونالدو که لقب گران ترین انتقال در تاریخ فوتبال “سال ۲۰۰۹” را در کارنامه ورزشی خود دارد، یک پله از او عقب تر است. لئو مسی تقریبا ۳۵ میلیون دلار از طریق تبلیغات به دست آورده است.

شایان ذکر است که در سال ۱۹۹۰ بازیکنان برای اولین بار وارد لیست ثروتمندترین بازیکنان جهان شده اند. این دقیقا زمانی است که این مجله شروع به بررسی درآمد های ستارگان دنیای ورزش کرده است.

درآمد لیونل مسی

۱.کانر مک گرگور یا همان – ام ام ای :۱۸۰ میلیون دلار

در دنیای حرفه ای، “کانر مک گرگور” یا همان “کنر مک گوایر” ثروتمندترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۱ شده است. او ۱۸۰ میلیون دلار از دنیای مجازی و دنیای واقعی به دست آورده است. این ورزشکار معروف در ژانویه از Dustin Poirier باخت. اما ۲۲ میلیون دلار از آن مبارزه به تنهایی به دست آورد.

پولدارترین ورزشکاران جهان

رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=21781

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها