8

حاملگی خبرساز دختربچه ۵ ساله

  • کد خبر : 22002
  • 18 تیر 1400 - 13:50
حاملگی خبرساز دختربچه ۵ ساله

کوچکترین مادر دنیا که هنگام زایمان فقط ۵ سال داشت !! در بخش های قبلی گوناگون رویش چند موردی از مادران کم سن و سال را معرفی کردیم، اما خانمی که در این قسمت با وی آشنا می شوید صاحب رکورد جوان ترین یا بهتر است بگوییم کوچک ترین مادر دنیاست که مادر شدنش همراه […]

کوچکترین مادر دنیا که هنگام زایمان فقط ۵ سال داشت !!

در بخش های قبلی گوناگون رویش چند موردی از مادران کم سن و سال را معرفی کردیم، اما خانمی که در این قسمت با وی آشنا می شوید صاحب رکورد جوان ترین یا بهتر است بگوییم کوچک ترین مادر دنیاست که مادر شدنش همراه با پرونده های بی سرانجام بود.

“لینا مارسلا مدینا” جوانترین مادر دنیاست که در سال ۱۹۳۹ در سن پنج سال و هفت ماهگی مادر شد . “لینا” در ۲۳ سپتامبر سال ۱۹۳۳ در پرو متولد شد. او از یک خانواده متواضع و فروتن است و مادرش به نام “ویکتوریا لوزا” خانه دار و پدرش “تیبورلو مدینا” نقره ساز بود. خانواده او در سن پنج سال و شش ماهگی متوجه شدند که یک ورم غیر طبیعی در شکم دخترشان وجود دارد و در نگاه اول احساس کردند که این یک نوع تومور است اما چیزی که آن ها را متعجب کرده بود، این بود که لینا طبق تشخیص پزشک ۷ ماهه باردار بود.

در نگاه اول خانواده اصلا باور نمی کردند که چنین چیزی ممکن باشد. بنابراین لینا را نزد متخصص بردند و متخصص هم تشخیص پزشک قبلی را تایید کرد. بعد از اینکه خبر بارداری او تایید شد، پزشک پلیس را سریع خبر کرد.

پلیس خیلی زود بررسی را آغاز کرد و به توجه به شرایط و برخی حدسیاتف تحقیقات خود را شروع کرد اما به نتیجه ای نرسید چون هیچ یک از آنها مقصر نبودند. مقامات پلیس سعی کردند که از “لینا” سوال کنند و این بازجویی با حضور مادرش انجام شد تا ببینند که آیا لینا به یاد می آورد که کسی قصد حمله یا صدمه زدن به او را داشته باشد یا خیر.

بیشتر بخوانید
راز زنده ماندن پیرزن هندی 80 سال بدون آب! +عکس

این کودک به شدت در مورد همه چیز سردرگم شده بود و نمی دانست که چه اتفاقی برایش افتاده است. او اصلا نمیدانست چه جوابی باید بدهد. پلیس هم که هیچ متهم و فرد مشکوک دیگری را نمیدید. بنابراین پرونده را به حالت معلق درآورد. هنوز پاسخ این پرونده مشخص نیست.

زایمان در 5 سالگی

زایمان پرخطر در سن ۵ سالگی

از آنجا که “لینا” سن بسیار کمی داشت. بدنش هنوز به اندازه کافی رشد نکرده بود که برای بارداری آماده باشد، تنها راه حل ممکن برای زایمان، سزارین بود که همراه با ریسک ها و خطرات زیادی انجام شد. هنگامی که “لینا” ۸ ماهه باردار بود، خانواده اش تحت فشار زیادی توسط رسانه قرار گرفتند.

در نهایت مادرش اقرار کرد که “لینا” در سن ۳ سالگی قاعدگی اش شروع شده است . او گفت به یک وضعیت ناشناخته دچار شده بود که بلوغ بسیار زودرس برایش اتفاق افتاده بود. همچنین اندام های جنسی لینا به سرعت در سنین پایین رشد کرده بود. اما هیچ وقت اتفاق خاصی نیفتاد که آنها را نگران کند. در واقع هورمون های جنسی او به شکل غیر طبیعی در اوایل زندگی اش رشد کرده بودند. علت اصلی این مسئله هنوز ناشناخته باقی مانده بود.

ریکاوری کوچکترین مادر دنیا بعد از زایمان

پزشکان عقیده داشتند که قطعاً “لینا” به دلیل جثه کوچکش هنگام زایمان، با سختی های زیادی روبرو خواهد شد. او نمی تواند تا ۹ ماه بارداری دوام بیاورد. اما جالب است بدانید که به طرز معجزه آسایی کودک “لینا” سالم و با وزن ۲.۷ کیلوگرم به دنیا آمد . تولد او همزمان با روز مادر بود.

بیشتر بخوانید
نسخه ی جادوگر و مرگ درناک زن جوان با کود گاو !

تا به اکنون بسیاری از پزشکان و محققان علاقه نشان دادند تا بتوانند در مورد “لینا” بیشتر تحقیق کنند تا ببینند که چگونه چنین اتفاقی در این سن کم رخ می دهد. در حال حاضر “لینا” زندگی خوبی داشته و کاملاً سالم است و اکنون هم ۸۷ سال سن دارد.

رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=22002

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها