5

بازیگرانی که توسط اصغر فرهادی کشف شدند

  • کد خبر : 22124
  • 19 تیر 1400 - 17:28

اصغر فرهادی کارگردان مطرح سینمای ایران که با فیلم جدایی نادر از سیمین مسیر موفقیت جهانی خود را آغاز کرد، یکی از کارگردانانی است که در هر کدام از فیلم‌های خود چهره جدیدی به سینما معرفی کرده است. اصغر فرهادی کارگردان مشهور سینما در هر کدام از فیلم های خود چهره های جدیدی را به […]

اصغر فرهادی کارگردان مطرح سینمای ایران که با فیلم جدایی نادر از سیمین مسیر موفقیت جهانی خود را آغاز کرد، یکی از کارگردانانی است که در هر کدام از فیلم‌های خود چهره جدیدی به سینما معرفی کرده است.

اصغر فرهادی کارگردان مشهور سینما در هر کدام از فیلم های خود چهره های جدیدی را به سینما معرفی کرده است که هر کدم از آنها از ستاره های امروز بازیگری هستند.

این هنرمند سرشناس کشورمان در جدیدترین اثر سینمایی خود به نام قهرمان که در نوبت اکران در جشنواره کن فرانسه است، همین روال را تکرار کرده و چهره جدیدی را به عرصه بازیگری معرفی نموده است.

به بهانه نمایش فیلم قهرمان در بزرگترین جشنواره سینمای جهان نگاهی به بازیگرانی خواهیم داشت که توسط اصغر فرهادی کشف شده اند.

سحرگلدوست

سحرگلدوست

در جدیدترین تصاویری که از فیلم قهرمان اصغر فرهادی منتشر شده است، سحر گلدوست بازیگر نقش اصلی فیلم را مشاهده می‌کنیم که تاکنون در هیچ پروژه سینمایی و تلویزیونی حضور نداشته است. به نظر می‌رسد که فرهادی بار دیگر استعداد جدیدی را به سینما معرفی کرده است.

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی برای اولین بار در فیلم چهارشنبه سوری مقابل دوربین اصغر فرهادی قرار گرفت و بعد از آن تبدیل به یکی از ستاره‌های مطرح سینما شده و سیمرغ بلورین بازیگر نقش مکمل را دوبار کسب کرد.

پیمان معادی و مانی حقیقی

پیمان معادی و مانی حقیقی

یکی از فیلم‌های موفق اصغر فرهادی، درباره الی بود که این کارگردان مانی حقیقی و پیمان معادی را برای اولین بار از پشت صحنه به مقابل دوربین آورد.

پیمان معادی پس از این فیلم در ادامه با جدایی نادر از سیمین تبدیل به یک بازیگر بین المللی شده و در فیلم‌های موفقی نقش آفرینی کرد.

بیشتر بخوانید
اکران متفاوت ترین فیلم امیر جدیدی در سینما

بابک کریمی، ساره بیات و سارینا فرهادی

بابک کریمی، ساره بیات و سارینا فرهادی

اصغر فرهادی در فیلم جدایی نادر از سیمین بابک کریمی و سارینا فرهادی را به سینما معرفی کرد. ساره بیات نیز با این فیلم به یک جایگاه متفاوتی از بازیگری رسید. البته سارینا فرهادی و بابک کریمی تجربه بازیگری داشتند، اما با این فیلم بیشتر شناخته شدند.

فرید سجاد حسینی

بابک کریمی، ساره بیات و سارینا فرهادی

فیلم فروشنده دومین فیلم موفق اصغر فرهادی در عرصه بین المللی بود که شهاب حسینی را برنده جایزه نخل طلایی کرد. در این فیلم فرید سجاد حسینی یکی از بازیگرانی بود که بازی او بسیار مورد توجه قرار گرفت و از آن پس در فیلم و سریال‌های مختلفی ایفای نقش کرد


رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=22124

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها