داغ‌ترین‌ها

تغییری تو بدنت که میگه مشکل تراکم استخوان داری شوخی بامزه علی صادقی با مسی تفریح جدید سارا نیکای پایتخت ادویه کباب تابه ای مجلسی؛ حتما امتحانش کن ماسکی جادویی برای لایه برداری کامل پوست صورت راز تلخ زندگی نیوشا ضیغمی فاش شد سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی چرا کوبیده مرغ به سیخ نمیچسبه و به دست میچسبه؟ تیره ترین لک صورت را با آب پیاز درمان کنید + ماسک عذرخواهی آقای بازیگر بخاطر توهین زشت به زنان اصل ماجرای پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان + عکس جنجالی جوجه کباب رستورانی با چه موادی مزه دار میشه؟ داروهایی که افسردتون میکنن!! رازی که آناهیتا همتی درباره همسرش فاش کرد پیام احساسی نرگس محمدی برای تولد فریبا نادری علت بوی زهم تخم مرغ در املت و نیمرو + راه حل خطر عمل تغییر رنگ چشم؛ حقیقتی که نمیدونی عکس دیده نشده پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان آموزش پیتزا فوری بدون نیاز به خمیر و فر جواب رٌک نعیمه نظام دوست درباره دلیل ازدواج نکردنش

5

میلاد و مهرداد محمدی در کنار همسرشان

  • کد خبر : 22199
  • 20 تیر 1400 - 1:30
میلاد و مهرداد محمدی در کنار همسرشان

برادران دوقلوی فوتبال میلاد و مهرداد محمدی برادران دوقلوی فوتبال ایران هستند که در تیم ملی بزرگسالان عضویت داشته و به عنوان لژیونر در باشگاههای خارجی بازی می کنند. میلاد و مهرداد محمدی برادارن دوقلوی تیم ملی فوتبال ایران تصاویر جدیدی را به همراه همسران خود منتشر کرده اند که در این بخش از فرهنگ […]

برادران دوقلوی فوتبال

میلاد و مهرداد محمدی برادران دوقلوی فوتبال ایران هستند که در تیم ملی بزرگسالان عضویت داشته و به عنوان لژیونر در باشگاههای خارجی بازی می کنند.

میلاد و مهرداد محمدی برادارن دوقلوی تیم ملی فوتبال ایران تصاویر جدیدی را به همراه همسران خود منتشر کرده اند که در این بخش از فرهنگ و هنر رویش می بینید.

این دو برادر فوتبالیست که دوقلوهای جادویی فوتبال نامیده می شوند، فوتبال خود را از باشگاههای محلی شروع کرده و با تلاش زیاد، خود را به باشگاههای حرفه ای در کشورهای خارجی رسانده اند. هر دو برادر ازدواج کرده و متاهل می باشند.

بیوگرافی مختصری از میلاد و مهرداد محمدی 

میلاد محمدی ۱ مهر ۱۳۷۲ در تهران و ۵ دقیقه زودتر از مهرداد متولد شده و برادر بزرگتر می باشد. این دو بازیکن  یک خواهر و دو برادر دیگر دارند که هردوی آنها پرورش اندام کار کرده و از میلاد و مهرداد بزرگتر می باشند. 

میلاد و مهرداد محمدی
میلاد و مهرداد محمدی در دوران کودکی

آغاز مسیر فوتبال میلاد و مهرداد محمدی

هر دو برادر فوتبال خود را از تیم محلی جاوید در منطقه فلح تهران آغاز کرده و در سیزده سالگی وارد آکادمی فوتبال استیل آذین شدند. این دو برادر برای تامین هرینه ها ی خود ، در کنار ورزش به کار دستفروشی نیز می پرداختند.

میلاد محمدی  در حال حاضر در باشگاه فوتبال خنت بلژیک در پست مدافع چپ بازی می کند. پیش از آن عضو تیم راه آهن تهران بود.

میلاد محمدی و همسرش

این بازیکن در سال ۲۰۱۵ به تیم امید ایران دعوت شده و در ۱۵ بازی به میدان رفت و همان سال توسط کارلوس کی روش به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد. او در بازیهای جام جهانی ۲۰۱۸ به عنوان بازیکن فیکس بازی می کرد.

بیشتر بخوانید
تیپ متفاوت شبنم قلی خانی در یک مراسم خصوصی

میلاد محمدی و همسرش فرانک

مهرداد محمدی نیز برای تیم العربی لیگ ستارگان قطر و در پست وینگر بازی می کند. او مانند برادرش فوتبال حرفه ای خود را با باشگاه راه آهن تهران آغاز کرد و  سپس به باشگاههای سپاهان، آوس پرتغال و العربی پیوست.

همسر مهرداد محمدی
مهرداد محمدی و همسرش

مهرداد محمدی در تیم آوس پرتغال با پسر زین الدین زیدان به نام انزو زیدان همبازی بود.

مهرداد مانند برادر بزرگترش در پست هافبک چپ بازی می کرد، اما پس از ورود به باشگاه راه آهن توسط آقای کاظمی مربی باشگاه در پست حمله ادامه داد.

میلاد و مهرداد محمدی و همسرانشان
میلاد محمدی و همسرش، مهرداد محمدی و همسرش

ازدواج میلاد محمدی

میلاد محمدی در ۱۵ دی ماه ۱۳۹۸ با انتشار عکس دو نفره خود با همسرش خبر از ازدواجش با دختری به نام فرانک داد.

همسر میلاد محمدی

ازدواج مهرداد محمدی

مهرداد محمدی نیز ازدواج کرده و این خبر را با به اشتراک گذاشتن عکسهایی از مراسم ازدواجش تایید کرد.

مهرداد محمدی و همسرش
مهرداد محمدی و همسرش در خارج از کشور

رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=22199

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها