داغ‌ترین‌ها

کادو تولد جالب ستاره سادات قطبی برای خودش افشای راز تلخ زندگی ژیلا صادقی برای اولین بار تغییری تو بدنت که میگه مشکل تراکم استخوان داری شوخی بامزه علی صادقی با مسی تفریح جدید سارا نیکای پایتخت ادویه کباب تابه ای مجلسی؛ حتما امتحانش کن ماسکی جادویی برای لایه برداری کامل پوست صورت راز تلخ زندگی نیوشا ضیغمی فاش شد سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی چرا کوبیده مرغ به سیخ نمیچسبه و به دست میچسبه؟ تیره ترین لک صورت را با آب پیاز درمان کنید + ماسک عذرخواهی آقای بازیگر بخاطر توهین زشت به زنان اصل ماجرای پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان + عکس جنجالی جوجه کباب رستورانی با چه موادی مزه دار میشه؟ داروهایی که افسردتون میکنن!! رازی که آناهیتا همتی درباره همسرش فاش کرد پیام احساسی نرگس محمدی برای تولد فریبا نادری علت بوی زهم تخم مرغ در املت و نیمرو + راه حل خطر عمل تغییر رنگ چشم؛ حقیقتی که نمیدونی عکس دیده نشده پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان

3

طرز تهیه کیک دبل چاکلت دلچسب بدون فر

  • کد خبر : 23162
  • 25 تیر 1400 - 23:59
طرز تهیه کیک دبل چاکلت دلچسب بدون فر

 طرز تهیه کیک خانگی دبل چاکلت  کیک دبل چاکلت یکی از کیک های خوشمزه و مخصوص  برای کسانی است که طرفداران پر و پا قرص شکلات می باشند.  یک دبل چاکلت یک کیک لذیذ و دلچسب می باشد که شما با گاناش شکلاتی می توانید برای تولدها استفاده کنید. البته گزینه بسیار مناسبی برای عصرانه نیز […]

 طرز تهیه کیک خانگی دبل چاکلت 

کیک دبل چاکلت یکی از کیک های خوشمزه و مخصوص  برای کسانی است که طرفداران پر و پا قرص شکلات می باشند.  یک دبل چاکلت یک کیک لذیذ و دلچسب می باشد که شما با گاناش شکلاتی می توانید برای تولدها استفاده کنید. البته گزینه بسیار مناسبی برای عصرانه نیز می باشد. برای داشتن یک کیک خوشمزه دبل چاکلت حتما از شکلات با کیفیت استفاده کنید. در این مطلب از سایت رویش طرز تهیه این کیک خوشمزه را بخوانید.

کیک دبل چاکلت

مواد لازم کیک دبل چاکلت 

تخم مرغ۳ عدد
وانیلنوک قاشق چای خوری
شیر ولرم ۱ لیوان
روغن مایع۱/۲ لیوان
آرد قنادی۱ لیوان
شکر۱ لیوان
پودر کاکائو ۱/۲ لیوان
شکلات خرد شده۱۵۰ گرم
بکینگ پودرنصف قاشق مربا خوری

طرز تهیه کیک دبل چاکلت خوشمزه

مرحله اول : ابتدا برای تهیه این کیک خوشمزه مواد تان را از یخچال خارج کنید. بگذارید تا به دمای محیط برسد. در ادامه شکلات ها را به روش بن ماری آب کنید و هم بزنید تا به سفت نشود. 

مرحله دوم : آرد قنادی را به همراه بکینگ پودر و پودر کاکائو را با یک دیگر ترکیب کنید. این مواد را سه بار الک کنید. 

مرحله سوم :تخم مرغ ، شکر و به اندازه نوک قاشق چای خوری وانیل را در یک کاسه گود ریخته و با کمک همزن این مواد را بایکدیگر ترکیب کنید تا مواد کرمی رنگ شود و پف کند. 

مرحله چهارم : شیر ولرم شده را به همراه روغن و شکلات آب شده به مواد بالا اضافه کنید. دوباره با همزن شروع به همزدن بکنید تا مواد کاملا با یکدیگر ترکیب شوند. 

بیشتر بخوانید
راز خوشمزگی تیرامیسوهای ساده و فوری

مرحله پنجم : موادی که الک کرده اید را در سه مرحله به مایع کیک اضافه کنید. با لیسک یا همان همزن ، هم  بزنید تا کاملا مایع کیک حاضر شود. 

مرحله ششم : شما می توانید هم از قالب استفاده کنید و هم از قابلمه خالی. بدین منظور ابتدا کف و دور تا دور ظرف مورد نظرتان را چرب کنید. سپس روی آن کاغذ روغنی و یا آرد بپاشید. 

کیک تمام شکلاتی

مرحله هفتم : شعله پخش کن را روی گاز  قرار دهید. سپس قابلمه را روی حرارت ملایم گاز بگذارید. درب قابلمه را دم کنی ببندید و بگذارید تا حدود ۴۰ الی ۴۵ دقیقه کیک بپزد. سپس با کمک  یک خلال چوبی از پخت آن اطمینان حاصل کنید. اگر مایع کیک به خلال نچسبید یعنی کیک حاضر است. 

مرحله هشتم : پس از این که کیک شما حاضر شد گاز را خاموش کنید. درب قابلمه را دوباره بگذارید تا کیک از حرارت بیفتد و خنک شود.  کیک را از قالب و یا قابلمه خارج کنید. 

مرحله نهم : برای این کیک می توانید از گاناش نیز استفاده کنید. بدین منظور ۳۰۰ گرم خامه صبحانه را به روش بن ماری آب کنید سپس ۲۰۰ گرم شکلات خرد شده را در خامه بریزید و آنقدر هم بزنید تا تبدیل به سس شکلاتی شود. 

مرحله نهم: کیک را از وسط برش دهید تا به صورت دو لایه در بیاید. روی یک لایه کیک گاناش بریزید و لایه بعدی کیک  را روی لایه گاناش بگذارید و دوباره باقیمانده سس روی کیک میریزیم و تزیین میکنیم.

رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=23162

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها