داغ‌ترین‌ها

تغییری تو بدنت که میگه مشکل تراکم استخوان داری شوخی بامزه علی صادقی با مسی تفریح جدید سارا نیکای پایتخت ادویه کباب تابه ای مجلسی؛ حتما امتحانش کن ماسکی جادویی برای لایه برداری کامل پوست صورت راز تلخ زندگی نیوشا ضیغمی فاش شد سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی چرا کوبیده مرغ به سیخ نمیچسبه و به دست میچسبه؟ تیره ترین لک صورت را با آب پیاز درمان کنید + ماسک عذرخواهی آقای بازیگر بخاطر توهین زشت به زنان اصل ماجرای پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان + عکس جنجالی جوجه کباب رستورانی با چه موادی مزه دار میشه؟ داروهایی که افسردتون میکنن!! رازی که آناهیتا همتی درباره همسرش فاش کرد پیام احساسی نرگس محمدی برای تولد فریبا نادری علت بوی زهم تخم مرغ در املت و نیمرو + راه حل خطر عمل تغییر رنگ چشم؛ حقیقتی که نمیدونی عکس دیده نشده پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان آموزش پیتزا فوری بدون نیاز به خمیر و فر جواب رٌک نعیمه نظام دوست درباره دلیل ازدواج نکردنش

4

هر روز حتما چند دقیقه برعکس شوید تا …

  • کد خبر : 23166
  • 26 تیر 1400 - 4:00
هر روز حتما چند دقیقه برعکس شوید تا …

وارونه شدن با وارونه شدن، به معنای واقعی دیدگاه خود را نسبت به جهان تغییر می دهید. این ژست ها می توانند تحریک کننده و مزایای ذهنی و جسمی زیادی را به همراه داشته باشند. وارونه یا برعکس شدن به معنای این است که شما وارونه آویزان می شوید. انجام روزانه این کار برای سلامت […]

وارونه شدن

با وارونه شدن، به معنای واقعی دیدگاه خود را نسبت به جهان تغییر می دهید. این ژست ها می توانند تحریک کننده و مزایای ذهنی و جسمی زیادی را به همراه داشته باشند.

وارونه یا برعکس شدن به معنای این است که شما وارونه آویزان می شوید. انجام روزانه این کار برای سلامت بدن بسیار مفید است. در این قسمت به مزایای وارونه شدن می پردازیم.

خواب آرام تر

اگر یک روز پر استرس را پشت سر گذاشته اید و نیاز به استراحت دارید، می توانید وارونگی را امتحان کنید. وقتی بصورت وارونه قرار می گیرید، تنش عضلانی شما کاهش و بدن آرامش می یابد و به این ترتیب با ذهن آرام خواب بهتری خواهید داشت.

احساس انرژی و خستگی کمتر

به طور کلی، حالت هایی که بدن ما را معکوس می کنند ممکن است باعث افزایش تمرکز و کاهش خستگی شوند. این کار با افزایش سطح اکسیژن و ترشح اندورفین مانند دوپامین و سروتونین انجام می شود. وارونه بودن همچنین باعث رسیدن خون بیشتر به مغز و در نتیجه افزایش انرژی و توان روانی می شود.

تمرکز بیشتر

وارونگی در واقع می تواند رسیدن خون به مغز و اکسیژن رسانی را افزایش دهد و عملکرد مغز را بهبود بخشد. همچنین باعث افزایش تمرکز و تفکر می شود و به روحیه بهتر و دفع سموم کمک می کند.

هضم بهتر

وارونگی می تواند به حرکت روده کمک کند. فقط مطمئن شوید که بعد از صرف یک وعده غذایی از وارونه بودن خودداری کنید.

بهبود کمر درد

کمر درد بسیار شایع است و دلایل زیادی دارد، اگر تا به حال از آن رنج برده اید، می دانید که چقدر ناامید کننده است. طبق مطالعات، مشخص شد که پس از ۸ هفته وارونگی درمانی، درد به طور قابل توجهی بهبود و انعطاف پذیری و قدرت افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید
اینها رو میخورید که موهاتون زیادی چربه

بهبود جریان خون

وقتی در حالت وارونه قرار می گیرید از نیروی جاذبه برای معکوس کردن جهت جریان خون استفاده می کنید، این باعث افزایش گردش خون در مغز می شود و خون اکسیژن را به مغز می رساند و همه عملکردها را بهبود می بخشد.

سم زدایی بدن

وارونگی باعث تحریک سیستم لنفاوی می شود. این سیستم وظیفه دفع مواد زائد و سموم از بدن را بر عهده دارد.

افزایش ایمنی بدن

وقتی سموم بدن دفع شود، عملکردهای اساسی ایمنی بدن بهبود می یابد، این به شما کمک می کند حتی در زمستان به سرماخوردگی و ویروس مبتلا نشوید.

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=23166

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها