داغ‌ترین‌ها

افشای راز تلخ زندگی ژیلا صادقی برای اولین بار تغییری تو بدنت که میگه مشکل تراکم استخوان داری شوخی بامزه علی صادقی با مسی تفریح جدید سارا نیکای پایتخت ادویه کباب تابه ای مجلسی؛ حتما امتحانش کن ماسکی جادویی برای لایه برداری کامل پوست صورت راز تلخ زندگی نیوشا ضیغمی فاش شد سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی چرا کوبیده مرغ به سیخ نمیچسبه و به دست میچسبه؟ تیره ترین لک صورت را با آب پیاز درمان کنید + ماسک عذرخواهی آقای بازیگر بخاطر توهین زشت به زنان اصل ماجرای پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان + عکس جنجالی جوجه کباب رستورانی با چه موادی مزه دار میشه؟ داروهایی که افسردتون میکنن!! رازی که آناهیتا همتی درباره همسرش فاش کرد پیام احساسی نرگس محمدی برای تولد فریبا نادری علت بوی زهم تخم مرغ در املت و نیمرو + راه حل خطر عمل تغییر رنگ چشم؛ حقیقتی که نمیدونی عکس دیده نشده پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان آموزش پیتزا فوری بدون نیاز به خمیر و فر

8

بیوگرافی میلاد سرلک بازیکن تیم پرسپولیس

  • کد خبر : 23294
  • 27 تیر 1400 - 12:48
بیوگرافی میلاد سرلک بازیکن تیم پرسپولیس

بیوگرافی میلاد سرلک بازیکن تیم فوتبال نام :میلاد سرلک تاریخ متولد :۶ فروردین ۱۳۷۴ محل تولد :اصفهان قد :۱۸۱ پست :هافبک دفاعی تیم باشگاهی :پرسپولیس میلاد سرلک بازیکن اصفهانی زاده سال ۱۳۷۴ فوتبال ایران است که البته اصالتا بختیاری می باشد، سرلک در پست هافبک دفاعی بازی می کند و در حال حاضر عضو تیم پرسپولیس است. […]

بیوگرافی میلاد سرلک بازیکن تیم فوتبال

  • نام :میلاد سرلک
  • تاریخ متولد :۶ فروردین ۱۳۷۴
  • محل تولد :اصفهان
  • قد :۱۸۱
  • پست :هافبک دفاعی
  • تیم باشگاهی :پرسپولیس
میلاد سرلک

میلاد سرلک بازیکن اصفهانی زاده سال ۱۳۷۴ فوتبال ایران است که البته اصالتا بختیاری می باشد، سرلک در پست هافبک دفاعی بازی می کند و در حال حاضر عضو تیم پرسپولیس است. از خصوصیات فنی میلاد سرلک می توان به دقت بالای او و گردش خوب توپ او در زمین فوتبال اشاره کرد، وی همچنین از قدرت شوت زنی بالایی برخوردار است.

در ادامه جزئیات بیشتری از دوران فوتبال، افتخارات، مجموعه ای تصاویر و … میلاد سرلک را مشاهده می نمایید.

دوران باشگاهی میلاد سرلک

میلاد سرلک در سپاهان :

سرلک فوتبال را در دوره جوانان از باشگاه سپاهان اصفهان شروع کرد و همچنین از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۸ برای تیم بزرگسالان سپاهان بازی کرد، وی برای سپاهان ۷۰ بازی انجام داد و ۲ گل نیز برای این تیم به ثمر رساند.

عکس میلاد سرلک

میلاد سرلک در نساجی:

میلاد سرلک در سال ۱۳۹۸ با امضای قراردادی یک ساله به تیم پرطرفدار نساجی مازندران پیوست. اما پس از نیم وصل از این تیم جدا شد، وی در مجموع ۱۲ بازی برای تیم نساجی انجام داد.

میلاد سرلک در شهر خودرو:

سرلک در نیم فصل نقل و انتقالاتی سال ۱۳۹۸ از تیم نساجی جدا شد و به تیم شهر خودرو پیوست، وی در مجموع نیم فصل نیز برای تیم شهر خودرو بازی کرد و ۱۳ بار برای این تیم انجام داد. همچنین وی در دوران بازی در شهر خودرو موفق شد به همراه تیمش از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان صعود کند.

بیشتر بخوانید
چیزهایی که نمیدونی و برای قلبت مثل سمه

میلاد سرلک در پرسپولیس:

میلاد سرلک در ۱۵ شهریور سال ۱۳۹۹ به خواسته یحیی گل محمدی با امضای قراردادی دو ساله به عضویت تیم فوتبال پرسپولیس در آمد، وی اولین بازی خود با پیراهن پرسپولیس را نیز در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا انجام داد. گفتنی است که در آن دوره از مسابقات توانست به همراه تیمش به فینال صعود کند و نایب قهرمان آسیا شود.

سرلک در مجموع توانسته بازی های خوبی را در تیم پرسپولیس از خود به نمایش بگذارد و یکی از بازیکنان تاثیر گذار این تیم می باشد.

میلاد سرلک پرسپولیس

دوران ملی میلاد سرلک

رده جوانان :

میلاد سرلک در مجموع سابقه ۸ بار برای پوشیدن پیراهن تیم ملی جوانان را دارد و ۲ بار نیز موفق به گلزنی در رده ملی جوانان ایران شده است.

رده امید:

سرلک در سال ۱۳۹۶ به عضویت تیم ملی فوتبال امید ایران در آمد و ۲ بار نیز سابقه بازی برای تیم ملی امید کشورمان را دارد.

رده بزرگسالان :

میلاد سرلک در سال ۱۴۰۰ توسط دراگان اسکوچیچ برای بازی های مقدماتی جام جهانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان فراخوانده شد، وی تا به حال ۲ بازی برای تیم ملی انجام داده است و همچنین اولین بازی او برای تیم ملی نیز در مقابل تیم کامبوج بود که به صورت تعویضی در بین دو نیمه به میدان آمد.

میلاد سرلک تیم ملی

افتخارات ورزشی میلاد سرلک بازیکن فوتبال

  • قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران ۱۳۹۴_۱۳۹۳ به همراه سپاهان
  • نایب قهرمانی لیگ برتر ایران ۱۳۹۸_۱۳۹۷ به همراه سپاهان
  • نایب قهرمانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا سال ۲۰۲۰ به همراه پرسپولیس
  • قهرمانی سوپرجام فوتبال ایران سال ۱۳۹۹ به همراه پرسپولیس
بیشتر بخوانید
خارشی که علامت مشکل کبدی است

تعداد بازی و گل های میلاد سرلک

سال ها          باشگاه ها           تعداد بازی (گل)

۲۰۱۴_۲۰۱۹    سپاهان               70 (2)  
۲۰۱۹_۲۰۲۰   نساجی                12  (1)
۲۰۲۰            شهر خودرو           13 (0)
۲۰۲۰_          پرسپولیس           26 (2)

افتخارات میلاد سرلک

اولین صحبت های میلاد سرلک بعد از قرارداد با پرسپولیس

میلاد سرلک پس از پیوستن به پرسپولیس در پیج اینستاگرامش نوشت: سلام به عاشقان بی منت پرسپولیس؛ از امروز که شما نازنین ها پیراهن تیم محبوب تان را به من هدیه دادید، مدام به این فکر می کنم که چه طور ذهنم و جسمم و روحم را آماده حضور در جمع دوست داشتنی تان کنم. خودم را خوب می شناسم، آن قدر لبریز از انگیزه ام که برای بازی در ترکیب باشگاه پرسپولیس لحظه شماری می کنم و بدون آنکه ذره ای افکار منفی در سر داشته باشم، خودم را آماده روزهای سخت پیش رو کرده ام.

اینکه در پرهوادارترین تیم آسیا بتوانم جواب اعتماد مجموعه باشگاه و به ویژه آقای گل محمدی را بدهم و بازیکنی باشم که رضایت همه را جلب کنم. از امروز به بعد نیاز به حمایت شما سرخ دلان دارم و شکی نیست در کنار هم می توانیم پنجمین جام متوالی را بدست آوریم.

میلاد سرلک در پرسپولیس

ماجرای میلاد سرلک و همسرش چیست؟

در حالی در فضای مجازی موضوع های مختلفی در رابطه با همسر میلاد سرلک و متاهل بودن این بازیکن مطرح می شود که این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و میلاد سرلک مجرد است.

ماجرای همسر میلاد سرلک

عکس های جذاب میلاد سرلک با لباس شخصی و تیم های باشگاهی اش

عکس میلاد سرلک
سرلک بازیکن پرسپولیس
تصاویر میلاد سرلک
تصاویر جذاب سرلک
شادی میلاد سرلک
میلاد سرلک بازیکن ملی
بیوگرافی میلاد سرلک
زندگینامه میلاد سرلک
میلاد سرلک در مسابقات
تمرین میلاد سرلک
میلاد سرلک و گل محمدی
میلاد سرلک در آسیا
تصاویر سرلک
سرلک در سپاهان
بازی های میلاد سرلک
شادی گل میلاد سرلک
میلاد سرلک بختیاری


رویش مدیا

بیشتر بخوانید
5 دلیل بیشتر شدن درد مفاصل در هوای سرد
لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=23294

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها