5

بازیگران و چهره های معروفی که بدل دارند

  • کد خبر : 23361
  • 28 تیر 1400 - 11:39
بازیگران و چهره های معروفی که بدل دارند

بازیگران و چهره های مشهور و بدل های آنها چهره های مشهور و یا همان سلبریتی ها ، اقشار شناخته شده ای در جامعه هستند که برخی از جوانان آنها را الگو قرار داده و سعی در تقلید استایل و سبک زندگی این افراد می کنند. در این میان تعدادی از این جوانان شباهت ظاهری […]

بازیگران و چهره های مشهور و بدل های آنها

چهره های مشهور و یا همان سلبریتی ها ، اقشار شناخته شده ای در جامعه هستند که برخی از جوانان آنها را الگو قرار داده و سعی در تقلید استایل و سبک زندگی این افراد می کنند.

در این میان تعدادی از این جوانان شباهت ظاهری بسیاری به افراد مشهور دارند و با عنوان بدل آنها به شهرت رسیده و در برنامه های مختلف حضور یافته اند.

در این بخش از رویش ، تصاویری از هنرمندان و چهره های معروف در کنار بدل هایشان را مشاهده می کنید.

تصاویری از بدل چهره های معروف و بازیگران

یکی از بدل های چهره های مشهور، بدل بهنام بانی خواننده مشهور کشورمان است که شباهت بسیاری به این خواننده دارد. او با شرکت در برنامه نوروزی دست انداز در یکی از آیتم ها خوانندگی کرد.

بدل بهنام بانی
بهنام بانی در کنار بدلش

محمدرضا امامی جوان مدلینگی است که به تازگی به جمع بازیگران پیوسته است . این مدلینگ جوان به دلیل شباهت به محمدرضا گلزار به شهرت رسید و پس از حضور در برنامه فرمول یک، در مجموعه طنز ناخونگ نقش محمدرضا گلزار را ایفا کرد.

محمدرضا گلزار و محمدرضا امامی
محمدرضا امامی بدل محمدرضا گلزار

رامانا سیاح بازیگری که به تازگی در فیلم شاخ کرگدن ایفای نقش کرده است به دلیل شباهت زیاد به آنجلینا جولی معروف شده است . این بازیگر برای اکران فیلم شاخ کرگدن به ایران آمده بود.

آنجلینا جولی و رامانا سیاح
شباهت رامانا سیاح به آنجلینا جولی

هادی خالقی بدل کارلوس کیروش است که به دلیل شباهتی که به سرمربی تیم فوتبال کشورمان دارد به شهرت رسیده  و در برنامه ای با اجرای رضا رشیدپور حضور داشت.

کارلوس کی روش و هادی خالقی
شباهت هادی خالقی به کارلوس کی روش

رضا پرستش بدل ایرانی مسی است که مدتی است به شهرتش افزوده شده است. رضا پرستش یکی از معروف ترین بدل های چهره های سرشناس است.

بدل مسی
مسی و رضا پرستش بدل این بازیکن 

نرگس محمدی بازیگری که با سریال ستایش به شهرت رسید، را در کنار دختری که به او شبیه است مشاهده میکنید. این دختر را میتوان به عنوان بدل نرگس محمدی معرفی کرد.

بدل نرگس محمدی
نرگس محمدی در کنار بدلش

رضا علیرضالو جوان مدلینگی است که با وجود تغییرات ظاهری خود شباهت زیادی به رونالدو ستاره فوتبال کشور پرتقال دارد. این جوان کشورمان به دلیل علاقه به رونالدو  سبک لباس پوشیدن و آرایش موهای رونالدو را تکرار کرده و در چند برنامه تلویزیونی حضور پیدا کرده است.

بدل رونالدو
رضا علیرضالو بدل کریستیانو رونالدو

رویش مدیا

بیشتر بخوانید
حقایقی شنیدنی درباره چالی چاپلین
لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=23361

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها