داغ‌ترین‌ها

4

وسایلی که عید قربان برای عروس می برند

  • کد خبر : 23568
  • 30 تیر 1400 - 12:32
وسایلی که عید قربان برای عروس می برند

لیست هدایایی که عید قربان برای عروس میبرند بسیاری از خانواده های ایرانی مطابق رسم و رسوم برای عروس خانم خود در اعیاد بزرگ مانند عید نوروز، عید قربان و… هدایایی را تهیه می کنند. هدیه دادن به عروس بیشتر در زمان عقد و نامزدی مرسوم است و بعد از عروسی تنها برخی از خانواده ها در اعیاد، […]

لیست هدایایی که عید قربان برای عروس میبرند

بسیاری از خانواده های ایرانی مطابق رسم و رسوم برای عروس خانم خود در اعیاد بزرگ مانند عید نوروز، عید قربان و… هدایایی را تهیه می کنند. هدیه دادن به عروس بیشتر در زمان عقد و نامزدی مرسوم است و بعد از عروسی تنها برخی از خانواده ها در اعیاد، برای عروسشان مجدد هدیه تهیه می کنند.

هدیه دادن به عروس خانواده گرچه در این دوران کمی مشکل است، اما جایگاه ویژه عروس در بین خانواده داماد را نشان می دهد. اگر این سنت با تجملات و چشم و هم چشمی همراه نباشد و عروس خانم سخت نگیرد و به قول معروف دندان اسب پیشکشی را نشمرد، سنت خوبی است.

اگر نمی دانید در عید قربان برای عروس خانمتان چه هدیه ای تهیه نمایید، این بخش از دنیای مد رویش را مطالعه کنید تا بدانید عید قربان برای عروس چی میبرند.

هدیه عید قربان عروس

رسم عیدی دادن به عروس در عید سعید قربان

یکی از مناسبت هایی که پیش رو داریم، عید قربان است که یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان می باشد. یکی از کارهایی که برخی از مسلمانان در عید قربان انجام می دهند، قربانی کردن و پخش نمودن گوشت آن بین همسایه ها و نیازمندان است.

اگر به تازگی فرزندتان ازدواج نموده و می خواهید برای عروس خانمتان هدیه ای ببرید، می توانید به همراه مقداری از گوشت قربانی، هدایای زیر را تهیه نمایید و برای او ببرید.

لازم به ذکر است، نوع عیدی یا هدیه در عید قربان، بستگی به وضعیت هر دو خانواده از لحاظ اقتصادی دارد، پس با توجه به وضعیت مالی خود یک هدیه انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید
مدل چشمتو بگو، تا بگم با چه آرایشی خوشگل میشه

طلا و جواهرات

خانم ها علاقه زیادی به طلا دارند، برای همین می توانید، زیورآلاتی مثل گردنبند طلا، گوشواره طلا، پابند و دستبند طلا و…را به عنوان عیدی برای عروستان تهیه کنید.

طلا و جواهرات

لباس

یکی دیگر از هدایایی که برای عیدی بردن در روز عید قربان مناسب است، لباس می باشد. شما می توانید با توجه به سلیقه عروس خانم برای او لباس هایی مانند مانتو، شلوار، روسری، شومیز و… تهیه کنید.

کیف و کفش

یکی از هدایای مورد علاقه خانم ها کیف و کفش است. شما می توانید برای عروس خود کیف و کفش مناسبی تهیه کنید و به همراه دیگر وسایل برای او عیدی ببرید.

کیف و کفش

ساعت و اکسسوری های دیگر

یکی از بهترین هدایا برای عروس در عید قربان ساعت است، شما می توانید ساعتی زیبا برای عروس خانم تهیه کنید و برای او هدیه ببرید. می توانید به جز ساعت اکسسوری های دیگر مانند دستبند نقره، سرویس نقره و… را برای او هدیه ببرید.

گوسفند و گوشت

در برخی از شهرهای ایران رسم است که خانواده داماد در صورت متمول بودن برای عروس خود گوسفند هدیه می برند. برخی خانواده ها نیز همراه هدایایی که می برند مقداری گوشت را بسته بندی و تزئین کرده و به عنوان پیشکش به خانواده عروس تقدیم می کنند.

گوسفند عید قربان

تزیین وسایل عید قربان عروس

  • هدایایی را که تهیه کرده اید را می توانید با گل، روبان، شمع و سایر وسایل تزئینی، تزئین نمایید.
  • در کنار هدایای تهیه شده برای عروستان گل و شیرینی یا کیک نیز تهیه کنید. مدل کیک های گوسفند که با تم عید قربان طراحی شده اند، برای عید قربان مناسب می باشند.
  • در کنار هدیه تهیه شده به عنوان عیدی، کارت پستالی خاص همراه با متنی دلنشین قرار دهید تا هدیه او جذاب شود و تا ابد در خاطرش بماند.
  • در برخی خانواده ها هدیه دادن محدود به عروس نبوده و هر دو نفر یعنی عروس و داماد از هدایای متنوع بهره مند می شوند.
بیشتر بخوانید
راز آرایشی مخفی که هانده ارچل را دو برار زیبا کرده است !


رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=23568

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها