10

روز جهانی فست فود، این خوشمزه پرضرر

  • کد خبر : 23715
  • 01 مرداد 1400 - 0:20
روز جهانی فست فود، این خوشمزه پرضرر

روز جهانی فست فود، غذایی ناسالم اما پرطرفدار آیا تا به حال برای تان پیش آمده که آرزو کنید ای کاش می توانستید یک روز را تعیین کنید و هر چه که دل تان خواست بخورید؟ خب. امروز دقیقا همان روز است .روز جهانی فست فود مخصوص همه غذاهایی است که اکثر ما به آن ها علاقه […]

روز جهانی فست فود، غذایی ناسالم اما پرطرفدار

آیا تا به حال برای تان پیش آمده که آرزو کنید ای کاش می توانستید یک روز را تعیین کنید و هر چه که دل تان خواست بخورید؟ خب. امروز دقیقا همان روز است .روز جهانی فست فود مخصوص همه غذاهایی است که اکثر ما به آن ها علاقه داریم.

در نتیجه می توانید در این روز تقلب کنید و هرچه که خواستید بخورید. امروز روزی است که شما می توانید در هر وعده غذایی خود فست فود را جای دهید، لحظاتی با ما در این بخش از گوناگون رویش همراه شوید تا درباره این روز جهانی بیشتر بدانید.

تاریخ روز جهانی فست فود

روز جهانی فست فود که هر سال در ۲۱ جولای جشن گرفته می شود، روزی عالی برای تقلب کردن است. در این روز شما اجازه دارید بدون احساس گناه و عذاب وجدان، فست فود بخورید؛ حتی می توانید روی برگرهای خود کمی پنیر هم اضافه کنید که کاملا مجاز است. همچنین در این روز درباره خطرات استفاده زیاد از فست فود اطلاع رسانی می گردد.

روز جهانی فست فود

تاریخچه فست فود

فست فود اغلب به غذاهای آماده با چربی، قند، نمک و کالری زیاد و طعم بسیار خوشمزه می گویند. فست فودها دارای انواع مختلفی هستند. رستوانی به نام «اتومات» در ۷ جولادی سال ۱۹۱۲ در نیویورک افتتاح شد که در آن غذاهای آماده را در محفظه های گرم کننده شیشه ای قرار می دادند و مشتریان از طریق دستگاه های سکه ای اقدام به خرید می کردند. دومین شرکت فروش غذای آماده با نام وایت کسل نیز در آمریکا افتتاح شد.

بیشتر بخوانید
کوتاه ترین کلمه انگلیسی چیست؟

برادران مک دونالد در سال ۱۹۴۰ به این صنعت پیوستند.بعد از اوج گیری مک دونالد، در آمریکا فست فودهای زنجیره ای بیشماری افتتاح شدند.  روز جهانی فست فود نیز در آمریکا از سال ۱۹۵۰ مشهور شد.


رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=23715

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها