داغ‌ترین‌ها

نسبت و رابطه خانم بازیگر با همسر علی دایی ؟! آموزش شیرینی نخودچی بدون فر؛ راحت و فوری عکسی که بتازگی از همسر سروش صحت وایرال شده دیگه شکلات پذیرایی نخر؛ اینطوری تو خونه درست کن اثرات مخرب دیابت روی دهان و دندان شیرینی نخودچی عید، با روغن مایع و بدون استراحت بازیگران خانه به دوش در کنار همسر و خانواده شان افزایش گردش خون بدون دارو بدون رژیم ابراز دلتنگی نجم الدین شریعتی برای یک زن وسط برنامه! افطاری های خوشمزه ای که نیم ساعته آماده میشن تعداد واقعی فرزندان بنیامین بهادری لو رفت نخوردن غذای آماده چه فایده ای برامون داره؟ اسم عشق سابق بهنوش بختیاری لو رفت دستور پخت پاستای سبزیجات رژیمی بازیگر مرد معروف از همسرش کتک خورد! خواص باورنکردنی گیاه والک یا سیر وحشی عکس وایرال شده بازیگران دونگی در یک عروسی روز جهانی زن در صفحه حامد بهداد و دیگر بازیگران فندق افسونگر چیست و چه فواید درمانی زیبایی دارد؟ چهره های مشهور ایرانی متولد و درگذشته ۱۸ اسفند

9

عروس و داماد اینقدر پر رو دیده بودید؟

  • کد خبر : 23872
  • 02 مرداد 1400 - 18:09
عروس و داماد اینقدر پر رو دیده بودید؟

پیام عجیب عروس و داماد به میهمانان اینکه عروس و دامادهای امروزی با قدیمی ترها متفاوت هستن طبیعی است و شکی در آن نداریم. اما گاهی بین همین تفاوت ها موردی عجیب به چشم می خورد تا حدی که خبرساز میشود، مثل نمونه ای که در این بخش از گوناگون رویش خواهید خواند. زوج جوانی که […]

پیام عجیب عروس و داماد به میهمانان

اینکه عروس و دامادهای امروزی با قدیمی ترها متفاوت هستن طبیعی است و شکی در آن نداریم. اما گاهی بین همین تفاوت ها موردی عجیب به چشم می خورد تا حدی که خبرساز میشود، مثل نمونه ای که در این بخش از گوناگون رویش خواهید خواند.

زوج جوانی که نامشان منتشر نشده است همراه کارت دعوت، یک پیام متفاوت برای میهمانان ارسال کردند که خیلی از آنها را شوکه کرد تا جایی که چند تن از این میهمانان، ماجرا را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند تا نظرات دیگر کاربران را در مورد اقدام این عروس و داماد بدانند.

تصمیم عروس و داماد درمورد کادوی میهمانان

اینکه هزینه های مراسم ازدواج بالاست و شاید هر زوجی نتوانند از پس آن برآیند امر عجیبی نیست. ولی طبق رسم تقریبا موجود در تمام دنیا، هدایایی در این روز از طرف نزدیکان و اقوام به آنها داده می شود که تا حدودی در مخارج مراسم میتواند کمکشان کند.

این زوج بی تعارف از قرار معلوم بیش از حد روی کادوهای میهمانان حساب باز کرده بودند و دوست نداشتند محاسبانتشان غلط از آب درآید. برای همین تصمیم گرفتند تا به نوعی خودشان در هرچه بیشتر بودن هدایا دخیل شوند. اینگونه بود که پیام مخصوص را برای مدعوین ارسال کردند.

عروس و داماد اروپایی ما در پیام خود به میهمانان گفته بودند که هرکس هدیه ی بهتر و مبلغ بالاتری همراه خود بیاورد، غذای بهتری خواهد خورد. به همین سادگی و با پر رویی تمام حتی منوی غذای میهمانان براساس مبلغ هدیه را نیز مشخص و ارسال کرده بودند، با این شرایط همه می دانستند که برای هر شخص با هدیه ی بیشتر چه غذایی و هدیه ی کمتر چه غذایی سرو خواهد شد. اینگونه هر میهمانی که غذای ساده تر برایش سرو می شد، پیش دیگر میهمانان به دلیل هدیه ی کمتری که با خود آورده بود خجالت زده میشد و همین مسئله برای افرادی که به این مراسم دعوت شده بودند خوشایند نبود.

عروس داماد پر رو

تصمیم زشت و خجالت آور عروس و داماد برای میهمانان

بیشتر بخوانید
روز جهانی فلافل ؛ غذای محبوب خیابانی

جالب است بدانید که این عروس و داماد به اصطلاح پر رو صراحتا گفته بودند که غذای افرادی که هدیه کم ارزش تری می آورند، کیفیت خوبی نداشته و ممکن است حتی از طعم آن لذتی نبرند. برای همین پیشنهاد کرده بودند برای سرو یک غذای بهتر و با کیفیت بالاتر، هدیه ی بهتری بیاورند.

در بخشی از پیام این زوج آمده بود که اشخاصی که کادوی کم ارزش تری می آورند، نباید انتظار پذیرایی با کیفیت بالا را داشته باشند. چرا که هزینه ی پذیرایی بالاست و نمیتوان از همه ی میهمانان به یک شکل پذیرایی کرد.


رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=23872

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها