داغ‌ترین‌ها

نسبت و رابطه خانم بازیگر با همسر علی دایی ؟! آموزش شیرینی نخودچی بدون فر؛ راحت و فوری عکسی که بتازگی از همسر سروش صحت وایرال شده دیگه شکلات پذیرایی نخر؛ اینطوری تو خونه درست کن اثرات مخرب دیابت روی دهان و دندان شیرینی نخودچی عید، با روغن مایع و بدون استراحت بازیگران خانه به دوش در کنار همسر و خانواده شان افزایش گردش خون بدون دارو بدون رژیم ابراز دلتنگی نجم الدین شریعتی برای یک زن وسط برنامه! افطاری های خوشمزه ای که نیم ساعته آماده میشن تعداد واقعی فرزندان بنیامین بهادری لو رفت نخوردن غذای آماده چه فایده ای برامون داره؟ اسم عشق سابق بهنوش بختیاری لو رفت دستور پخت پاستای سبزیجات رژیمی بازیگر مرد معروف از همسرش کتک خورد! خواص باورنکردنی گیاه والک یا سیر وحشی عکس وایرال شده بازیگران دونگی در یک عروسی روز جهانی زن در صفحه حامد بهداد و دیگر بازیگران فندق افسونگر چیست و چه فواید درمانی زیبایی دارد؟ چهره های مشهور ایرانی متولد و درگذشته ۱۸ اسفند

3

خواستگاری های رمانتیک هالیوودی ها

  • کد خبر : 23905
  • 03 مرداد 1400 - 5:11
خواستگاری های رمانتیک هالیوودی ها

رمانتیک و عاشقانه ترین خواستگاری های سلبریتی های خارجی قطعا همه ما دوست داریم که روابط عاشقانه را تجربه کنیم و از آن خاطره های خوبی داشته باشیم. جالب است بدانید که بعضی از سلبریتی ها هم خواستگاری های عاشقانه را تجربه کرده اند و باعث شده است که لحظات شیرین عاشقی را داشته باشند. در این […]

رمانتیک و عاشقانه ترین خواستگاری های سلبریتی های خارجی

قطعا همه ما دوست داریم که روابط عاشقانه را تجربه کنیم و از آن خاطره های خوبی داشته باشیم. جالب است بدانید که بعضی از سلبریتی ها هم خواستگاری های عاشقانه را تجربه کرده اند و باعث شده است که لحظات شیرین عاشقی را داشته باشند. در این قسمت از چهره های رویش سلبریتی هایی را به شما معرفی می کنیم که خواستگاری های رمانتیک داشته اند.

تام کروز و کتی هولمز

خواستگاری “تام کروز” بعد از دو ماه آشنایی، در سال ۲۰۰۵ در برج ایفل در پاریس انجام شد. او “کیتی هولمز” را صبح خیلی زود با خود به بالای برج ایفل برده و حلقه ی نامزدی زیبایی که تهیه کرده بود را به او تقدیم کرد. خواستگاری آن ها در صبح زود انجام شد. اما شب هم نتوانستند بخوابند و هیجان بالایی داشتند و روز بی نظیری برایشان رقم خورد.

تام کروز و کتی هولمز

بلا تورن و بنجامین ماسکولو

این دو نفر در ماه مارس ۲۰۲۱ نامزدی خود را اعلام کردند. خواستگاری درست زمانی انجام شد که آن ها سر صحنه فیلمبرداری بودند و “بنجامین” یک نامه را داخل فیلمنامه گذاشت و از “بلاتورن” خواستگاری کرد. جالب است بدانید که حلقه این خانم مشهور حدودا ۱۵۰۰۰۰ دلار قیمت داشته است.

لی لی کالینز و چارلی مک داول

این دو نفر سال گذشته در پاریس نامزد کردند. در حالی که مناظری از کوه های بزرگ و زیبا پشت سرشان بود، چارلی از “لی لی” خواستگاری کرد و اصل رومانتیک بودن این خواستگاری منظره ای بود که در آن قرار داشتند. بعد هر دوی آن ها پست مشترکی در اینستاگرام منتشر کردند و نامزدی خود را اعلام کردند.

لی لی کالینز و چارلی مک داول

آرون پاول و لورن پارسکیان

“آرون پاول” بازیگر دوست داشتنی سریال «بریکینگ بد» مدتی پس از آشنایی با “لورن پارسکیان” وقتی برای تعطیلات سال نو به پاریس رفته بودند و در حال قدم زدن در نزدیکی برج ایفل بودند، “آرون پاول” به گفته ی خودش ملتمسانه از “لورن پارسکیان” خواست که با او ازدواج کند و این التماس با تمام وجودش، صحنه را رومانتیک تر ساخت. این دو مراسم نامزدی را از رسانه ها پنهان کردند. اما بعدها در مورد مراسم خواستگاری و جشن نامزدی خود به طور مفصل سخن گفتند.

روت لانگفورد و ایمون هولمز

پیام خواستگاری از طریق تکست به “روت” ارسال شده بود اما او تا زمانی که به خانه برسد، پیام را ندیده بود. “ایمون” یک پیام غم انگیز بلند بالا به اندازه چهار الی پنج صفحه نوشته بود که جمله اخرش این بود:”با من ازدواج می کنی ؟” و این کار واقعا “روت” را شگفت زده و او را راضی به پاسخ مثبت کرد.

روت لانگفورد و ایمون هولمز

لی ان پینوک و اندره گری

خواستگاری آن ها در دوران قرنطینه کرونا بود. شمع هایی زیبا در باغی روشن شده بود و مبل بیرون پر از عکس های زیبا و فضایی رمانتیک بود و روی کاغذ درخواست ازدواج مطرح شده بود که خاطره ای فوق العاده را برای هر دوی شان رقم زد.

بیشتر بخوانید
زن و شوهر بازیگری که پولشون از پارو بالا میره

جنیفر لوپز و الکس رادریگرز

این دو نفر در سال ۲۰۱۹ نامزد کردند، اما در اوریل ۲۰۲۱ از هم جدا شدند. خواستگاری از “جنیفر” در غروب آفتاب در کنار ساحل انجام شد که صحنه رویایی و رمانتیکی بود.

جنیفر لوپز و الکس رادریگرز

کتی پری و اورلاندو بلوم

خواستگاری از “کتی” در سال ۲۰۱۹ انجام شد که در طول سفر به لس آنجلس بود. “کتی” فکر می کرد که قرار است به صورت گروهی به یک نمایشگاه بروند تا این که لحظه آخر متوجه شد این پرواز خصوصی است. جعبه ای داخل هلی کوپتر بود که پیام خواستگاری “اورلاندو بلوم” داخل آن نوشته شده بود و “کتی” به شدت سورپرایز شد.

کتی پری و راسل برند

“کتی پری ” پیش از این خواستگاری از سوی “بلوم” یکبار دیگر هم خواستگاری رومانتیکی را تجربه کرده بود . “راسل برند” کمدین سرشناس در یک سفر تفریحی در جایپور هند در سر میز شامی که شمع های زیادی روی میز روشن شده بود، به شیوه ی خاصی زانو زده و از “کیتی پری” درخواست ازدواج کرد.

او در شب سال نو جواب مثبت را از “کیتی پری” گرفت. آن ها در ۲۳ اکتبر ۲۰۱۰ دریک مراسم سنتی هندی در هند ازدواج کردند، اما از زندگی مشترک آن ها مدت زیادی نگذشته بود کـه “برند” در دسامبر ۲۰۱۱ خواستار طلاق شد.

کتی پری و راسل برند

ریو فردیناند و کیت رایت

“ریو” فوتبالیست سابق در تعطیلات خود در دوبی در پشت بام یک هتل ، از “کیت” خواستگاری کرد و او را سورپرایز کرد. فضا و چیدمان محل خواستگاری برای “کیت” فراموش نشدنی بود.

امی رسوم و سم اسماعیل

آن ها طبق یک رسم قدیمی، دوست داشتند که متن خواستگاری را در روزنامه مورد علاقه خود چاپ کنند و با صدای بلند بخوانند و به همه اعلام کنند که چگونه عاشق شده اند. “امی” و “سم” هم خواستگاری خود را بدین شکل برگزار کردند و خاطره جالبی را برای خود رقم زدند.

امی رسوم و سم اسماعیل

لوداکریس و یودوکسی آگنان

“لوداکریس” خواننده رپ، زمانی که همراه با “یودوکسی آگنان”، در کاستاریکا بود، ترتیبی داد که با حروف درشت روی چمن های زیر پایشان عبارت «آیا بامن ازدواج می کنی؟» نوشته شود و به این روش جالب از او خواستگاری کرد. “یودوکسی” نیز از این اتفاق به شدت غافلگیر شد و جواب مثبت داد.

بیشتر بخوانید
عکسی نگران کننده از ستاره سادات قطبی

ژیزل بوندشن و تام بریدی

در سال ۲۰۰۸ “تام بریدی” بازیکن سرشناس راگبی از سوپرمدل معروف، “ژیزل بوندشن”، خواستگاری کرد. “بریدی” روز قبل از عید کریسمس بوندشن و والدین او را سوار جت شخصی خود که پرشده بود از گل رُز سفید، کرد و با یک غافلگیری متفاوت از او خواستگاری کرد.

ژیزل بوندشن و تام بریدی

کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام

“شاهزاده ویلیام” در طول سفر تفریحی سافاری ۱۰ روزه خود در بیشه زارها کنیا در فضایی خصوصی و بدور از همهمه رسانه ها با تقدیم کردن حلقه یاقوت کبود که یادگار مادرش “پرنسس دایانا” بود از “کیت میدلتون” خواستگاری کرد و میدلتون این پیشنهاد را پذیرفت.

جان استاموس و کیتلین مک هاگ

خواستگاری آن ها در دیزنی لند انجام شد. هنگام خواستگاری فیلمی از خاطرات همکاری آن ها پخش شد و همه چیز را عاشقانه و رمانتیک تر برای طرح درخواست ازدواج آماده کند.

جان استاموس و کیتلین مک هاگ

کریستن بل و دکس شپارد

آن ها با هم عهد بسته بودند که تا همه در امریکا حقوق متساوی پیدا نکنند، ازدواج نخواهند کرد. تا اینکه تحولاتی در قوانین ازدواج این کشور انجام شد و “دکس” از “کریستن” خواستگاری علنی کرد.

سوفیا ورگارا و جو منگنیلو

خواستگاری این دو در غروب آفتاب با وجود رگه های صورتی در آسمان و در کنار ارتفاعات کوه برگزار شد. “جو” روبروی “سوفیا” زانو زد و به شکل مراسم های اسپانیایی با موسیقی که نواخته می شد، از او خواستگاری کرد.

سوفیا ورگارا و جو منگنیلو

ماکسیم شمرکوفسکی و پتا مورگاتروید

در میامی زمانی که این دو سلبریتی روی صحنه بودند، بعد از پایان یک نمایش “ماکسیم” روی زانوهایش نشست و در برابر تمامی بازیگران دیگر و تماشاگران حیرت زده از “پتا مورگاتروید” خواستگاری کرد و او نیزجواب مثبت داد.

سیل و هایدی کلام

“سیل” در دسامبر ۲۰۰۴ و در یک سفر در تعطیلات و در کوهستانی در کانادا از “هایدی” کلام خواستگاری کرد. او یک ایگلو یا همان خانه اسکیمویی آن جا ساخته بود و داخل آن را پر از گل های رُز و شمع های روشن نموده بود، او داخل ایگلو و در این فضای عاشقانه از “هایدی” خواستگاری کرد و او را مبهوت و شگفت زده نمود.

سیل و هایدی کلام

پینک و کری هارت

خواستگاری این خواننده پاپ روی موتور سیکلت و در کالیفرنیا انجام شد. “کری” هم زمان با خواندن یک اهنگ از “پینک” خواستگاری کرد

بیشتر بخوانید
درگذشت چهره های مشهور ایرانی در 30 مرداد

اسپنسر متیو و وگو ویلیامز

خواستگاری این دو در یک شب کاملا رمانتیک انجام شد. دقیقا در پشت صحنه کار بودند که در بین کار، “اسپنسر” روبروی “وگو” زانو زد و از او خواستگاری کرد.

اسپنسر متیو و وگو ویلیامز

مارک جیکوبز و چارلی دفرانسسکو

“مارک” طراح مد در یک مراسم مهم، فلش دوربین خود را روی “چارلی” انداخت و زانو زد و از او خواستگاری کرد. این خواستگاری در نیویورک و اوریل سال ۲۰۱۸ انجام شد.

ماریا کری و نیک کنون

“نیک کنون” بر این باور بود که خواستگاری یکباره از “ماریا کری” کافی نبوده و به همین خاطر دو بار از وی خواستگاری کرد. او “ماریا کری” را به بالای آپارتمان خود در منطقه ی منهتن برد و به او یک جعبه آبنبات داد که درون آن یک حلقه الماس ۱۷ قیراتی گذاشته شده بود. این اولین خواستگاری از او بود. چند روز بعد به نحوی او “ماریا” را دزدیده و به زور سوار هواپیما کرد و دوباره از خواستگاری نمود.

ماریا کری و نیک کنون

دین مک درموت و توری اسپلینگ

“توری اسپلینگ” سه ماه پس از آشنایی در روز قبل از عید سال نو با “دین مک درموت” او را با یک کالسکه زیبا به گشت و گذار در یک مزرعه پرورش درخت کریسمس برد. با ورود آن ها به مزرعه، چراغ های چشمک زن زیادی روشن شدند و روی میز یک حلقه الماس و یاقوت قرار داشت و بدین ترتیب او از “توری اسپلینگ” خواستگاری کرد.

اِوا لونگوریا و جوزه انتونیو باستون

در دسامبر ۲۰۱۵ “ایوا لونگوریا” بازیگر سرشناس سریال های تلویزیونی با یک تاجر سرشناس به نام “خوزه آنتونیو” باستون نامزد شد. خواستگاری آن ها دقیقا وسط یک جزیره در سفر به دبی انجام شد. خواستگاری شان روی یک قالیچه ایرانی وسط شن های یک جزیره بود که فضای رمانتیکی را ایجاد کرده بود. “لونگوریا” در دبی با حلقه ای منقش به الماس و یاقوت از وی درخواست ازدواج کرد.


رویش مدیا 

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=23905

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها