داغ‌ترین‌ها

بیمارانی که ورزش برایشان واجب است نسبت و رابطه خانم بازیگر با همسر علی دایی ؟! آموزش شیرینی نخودچی بدون فر؛ راحت و فوری عکسی که بتازگی از همسر سروش صحت وایرال شده دیگه شکلات پذیرایی نخر؛ اینطوری تو خونه درست کن اثرات مخرب دیابت روی دهان و دندان شیرینی نخودچی عید، با روغن مایع و بدون استراحت بازیگران خانه به دوش در کنار همسر و خانواده شان افزایش گردش خون بدون دارو بدون رژیم ابراز دلتنگی نجم الدین شریعتی برای یک زن وسط برنامه! افطاری های خوشمزه ای که نیم ساعته آماده میشن تعداد واقعی فرزندان بنیامین بهادری لو رفت نخوردن غذای آماده چه فایده ای برامون داره؟ اسم عشق سابق بهنوش بختیاری لو رفت دستور پخت پاستای سبزیجات رژیمی بازیگر مرد معروف از همسرش کتک خورد! خواص باورنکردنی گیاه والک یا سیر وحشی عکس وایرال شده بازیگران دونگی در یک عروسی روز جهانی زن در صفحه حامد بهداد و دیگر بازیگران فندق افسونگر چیست و چه فواید درمانی زیبایی دارد؟

4

تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی در ۳ مرداد

  • کد خبر : 23925
  • 03 مرداد 1400 - 13:19
تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی در ۳ مرداد

سالروز تولد و درگذشت هنرمندان مشهور ایرانی در ۳ مرداد سومین روز از دومین ماه تابستان از راه رسید و تا چشم برهم بگذاریم تابستان هم جایش را به پاییز خواهد داد. امروز سوم مرداد همزمان با سالروز اتفاقات تلخ و شیرین زیادی در دنیاست و برای افراد زیادی یادآور اتفاقات خوب و بد است. […]

سالروز تولد و درگذشت هنرمندان مشهور ایرانی در ۳ مرداد

سومین روز از دومین ماه تابستان از راه رسید و تا چشم برهم بگذاریم تابستان هم جایش را به پاییز خواهد داد. امروز سوم مرداد همزمان با سالروز اتفاقات تلخ و شیرین زیادی در دنیاست و برای افراد زیادی یادآور اتفاقات خوب و بد است.

سومین روز مرداد همزمان با سالروز تولد و درگذشت چند تن از چهره های مشهور ایرانی است که در ادامه به معرفی بیوگرافی کوتاهی از آنها می پردازیم.

نیما رئیسی

نیما رئیسی گوینده ، دوبلور و بازیگر کشورمان ۳ مرداد ۱۳۵۴ در رشت متولد شد.

نیما رئیسی

نیما رئیسی تا دوران پیش از دانشگاه را در شهر ساری گذراند و با قبولی در دانشگاه به تهران آمد و کار دوبله ، گویندگی رادیو و بازیگری را آغاز کرد. سریال آنها در شبکه نمایش خانگی و سریال زندگی زیباست جدیدترین کار تلویزیونی اوست.

کورش سلیمانی

کورش سلیمانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ۳ مرداد ۱۳۵۲ در کرمانشاه متولد شد.

کورش سلیمانی

کورش سلیمانی فعالیت بازیگری خود در تئاتر و تلویزیون را از سال ۱۳۷۰ در زادگاه خویش و در سینما از سال ۱۳۷۸ با فیلم متولد ماه مهر آغاز کرد. سریال ایلدا و بچه مهندس۴ آخرین کارهای تلویزیونی این هنرمند هستند.

سامان جلیلی

سامان جلیلی خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان ۳ مرداد ۱۳۶۹ در کرج متولد شد.

سامان جلیلی

سامان جلیلی شهریورماه سال ۹۳ اولین آلبوم رسمی اش را روانه بازار موسیقی کرد و اولین بار اسفندماه همان سال روی صحنه رفت. تک آهنگ های بسیار سامان جلیلی با استقبال هوادارانش روبرو شده است.

بیشتر بخوانید
چهره های مشهور ایرانی متولد و درگذشته 18 اسفند

محمود استاد محمد

محمود استاد محمد نمایش نامه نویس ، کارگردان و بازیگر تئاتر کشورمان سال ۱۳۲۹ متولد و ۳ مرداد ۱۳۹۲ در تهران درگذشت.

محمود استاد محمد

محمود استاد محمد بازیگری را بازی در تئاتر آغاز کرد و پس از یک دوره مهاجرت دوباره فعالیت هنری را از سال ۷۷ در ایران آغاز کرد . او همسر آهو خردمند بازیگر کشورمان بود.


رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=23925

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها