داغ‌ترین‌ها

نسبت و رابطه خانم بازیگر با همسر علی دایی ؟! آموزش شیرینی نخودچی بدون فر؛ راحت و فوری عکسی که بتازگی از همسر سروش صحت وایرال شده دیگه شکلات پذیرایی نخر؛ اینطوری تو خونه درست کن اثرات مخرب دیابت روی دهان و دندان شیرینی نخودچی عید، با روغن مایع و بدون استراحت بازیگران خانه به دوش در کنار همسر و خانواده شان افزایش گردش خون بدون دارو بدون رژیم ابراز دلتنگی نجم الدین شریعتی برای یک زن وسط برنامه! افطاری های خوشمزه ای که نیم ساعته آماده میشن تعداد واقعی فرزندان بنیامین بهادری لو رفت نخوردن غذای آماده چه فایده ای برامون داره؟ اسم عشق سابق بهنوش بختیاری لو رفت دستور پخت پاستای سبزیجات رژیمی بازیگر مرد معروف از همسرش کتک خورد! خواص باورنکردنی گیاه والک یا سیر وحشی عکس وایرال شده بازیگران دونگی در یک عروسی روز جهانی زن در صفحه حامد بهداد و دیگر بازیگران فندق افسونگر چیست و چه فواید درمانی زیبایی دارد؟ چهره های مشهور ایرانی متولد و درگذشته ۱۸ اسفند

7

گریم باورنکردنی بازیگر سریال ملکه گدایان

  • کد خبر : 23964
  • 03 مرداد 1400 - 21:30
گریم باورنکردنی بازیگر سریال ملکه گدایان

گریم عجیب و غریب آرمان درویش در فیلم سینمایی آرمان درویش یکی از چهره های جوان دنیای بازیگری است که توسط شهاب حسینی در سال ۱۳۹۴ وارد دنیای هنر شده و برای اولین بار مقابل دوربین فیلم چهارشنبه رفت با سریال ملکه گدایان در نقش البرز شمس به شهرت رسید. این هنرمند پس از فیلم چهارشنبه در فیلم های […]

گریم عجیب و غریب آرمان درویش در فیلم سینمایی

آرمان درویش یکی از چهره های جوان دنیای بازیگری است که توسط شهاب حسینی در سال ۱۳۹۴ وارد دنیای هنر شده و برای اولین بار مقابل دوربین فیلم چهارشنبه رفت با سریال ملکه گدایان در نقش البرز شمس به شهرت رسید.

این هنرمند پس از فیلم چهارشنبه در فیلم های مختلفی نقش آفرینی کرده و استعداد خود در بازیگری را با تلاش و پشتکار به نمایش گذاشته است. او در فیلم بازی های مردانه با گریم خاص و متفاوتی مقابل دوربین قرار گرفت که تاکنون نمایش آن به تعویق افتاده است.

آرمان درویش در فیلم بازی های مردانه

فیلم سینمایی بازی های مردانه به نویسندگی و کارگردنی امین تبار و تهیه کنندگی وحید رحمتی در سال ۱۳۹۶ ساخته شد و آرمان درویش بازیگر جوان و نوظهور کشورمان در آن به همراه نادرح فلاح و تورج الوند نقش آفرینی کرد.

فیلم بازی های مردانه در فضایی داستانی سورئال و در ستایش سینما ساخته شده و داستان آن درباره مردی بود که می مرد و دوباره زنده می شد و این اتفاق بارها تکرار می گشت.

آرمان درویش
گریم خاص آرمان درویش در نمایی از فیلم بازی های مردانه

این هنرمند در سال ۱۳۶۶ متولد شده و فارغ التحصیل رشته کارگردانی است. آرمان درویش تاکنون در فیلم هایی چون چهارشنبه، خورشید نیمه شب، بازی های مردانه، لابی، کمدی انسانی، لایه های دروغ، مقیمان ناکجا، سودابه، یلدا، پشت دیوار سکوت ، پسرکشی و موافقت اصولی به ایفای نقش پرداخته است.

رویش مدیا

بیشتر بخوانید
سارا رسول زاده از ازدواج و همسر آینده اش گفت
لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=23964

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها