داغ‌ترین‌ها

کادو تولد جالب ستاره سادات قطبی برای خودش افشای راز تلخ زندگی ژیلا صادقی برای اولین بار تغییری تو بدنت که میگه مشکل تراکم استخوان داری شوخی بامزه علی صادقی با مسی تفریح جدید سارا نیکای پایتخت ادویه کباب تابه ای مجلسی؛ حتما امتحانش کن ماسکی جادویی برای لایه برداری کامل پوست صورت راز تلخ زندگی نیوشا ضیغمی فاش شد سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی چرا کوبیده مرغ به سیخ نمیچسبه و به دست میچسبه؟ تیره ترین لک صورت را با آب پیاز درمان کنید + ماسک عذرخواهی آقای بازیگر بخاطر توهین زشت به زنان اصل ماجرای پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان + عکس جنجالی جوجه کباب رستورانی با چه موادی مزه دار میشه؟ داروهایی که افسردتون میکنن!! رازی که آناهیتا همتی درباره همسرش فاش کرد پیام احساسی نرگس محمدی برای تولد فریبا نادری علت بوی زهم تخم مرغ در املت و نیمرو + راه حل خطر عمل تغییر رنگ چشم؛ حقیقتی که نمیدونی عکس دیده نشده پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان

2

چند پارامتر مهم در انتخاب گن لاغری

  • کد خبر : 23977
  • 04 مرداد 1400 - 12:29
چند پارامتر مهم در انتخاب گن لاغری

نقش پوشیدن گن لاغری در کاهش وزن گن ها از قدیم تاکنون، به عنوان یک پوشش محبوب و کاربردی شناخته شده اند که با جمع کردن چربی های اطراف شکم و پهلو، به بدن فرم زیبایی می بخشند و موجب زیبایی اندام در لباس، به خصوص لباس های مجلسی می شوند. در دهه ۱۹۸۰، گن […]

نقش پوشیدن گن لاغری در کاهش وزن

گن ها از قدیم تاکنون، به عنوان یک پوشش محبوب و کاربردی شناخته شده اند که با جمع کردن چربی های اطراف شکم و پهلو، به بدن فرم زیبایی می بخشند و موجب زیبایی اندام در لباس، به خصوص لباس های مجلسی می شوند.

در دهه ۱۹۸۰، گن ساعت شنی وارد بازار شد که هدف آن، باریک کردن کمر و فرم دادن به باسن بود. با گذشت سال ها، محققین دریافتند که گن برای افرادی که در ناحیه شکم خود، عمل جراحی انجام می دهند نیز کاربردی است. بر همین اساس، گن های طبی تولید شدند. این دسته از محصولات، برای بعد از عمل های جراحی مانند سزارین بسیار کاربرد دارند و روند بهبود یافتن زخم را سرعت می بخشند. علاوه بر آن، این گروه از گن ها، فرم مناسبی به ستون فقرات می دهند.

گن و چربی سوزی

با گسترش استفاده از گن ها، عده ای این نظریه را بیان کردند که پوشیدن گن های لاغری، به خصوص گن های ساعت شنی در هنگام ورزش، موجب افزایش چربی سوزی و کوچک شدن کمر می شود. این موضوع مورد استقبال افراد زیادی از جمله افرادی که به دنبال جایگزینی مناسب برای رژیم لاغری شکم و کاهش وزن بودند، قرار گرفت.

در ادامه قصد داریم در مورد فواید پوشیدن گن های لاغری و نکات مهم در هنگام خرید این محصولات، توضیح دهیم. پس اگر می خواهید بدانید برای خرید گن ساعت شنی و گن خوب برای شکم، باید چه نکاتی را در نظر داشت و برایتان سوال شده است که گن لاغری شکم و پهلو زنانه و گن مردانه از کجا بخریم، در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید
علائم و درمان شکستگی استخوان انگشت دست

آیا پوشیدن گن لاغری به صورت دائم، به بدن شما فرم می دهد؟

گن ساعت شنی در سال های اخیر، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به خصوص از زمانی که ستارگان اروپایی، با پوشیدن این نوع گن در زیر لباس و زیبایی اندامشان، توانستند توجه همگان را به خود جلب کنند.در این میان، برخی از مربیان ورزشی ادعا کردند که پوشیدن گن ساعت شنی در هنگام ورزش، به فرم گرفتن کمر و باسن کمک بسیاری می کند.

اما طبق اعلام هیئت جراحی زیبایی آمریکا (American Board of Cosmetic Surgery (ABCS))، گن لاغری شکل بدن شما را کاملا تغییر نمی دهد. حتی اگر از یک گن لاغری خوب استفاده کنید و بدن شما انعطاف پذیر باشد، این تغییر شکل، موقتی خواهد بود.

گن لاغری

آیا پوشیدن گن لاغری بر روی موارد زیر تاثیرگذار است؟

کاهش وزن

برخی افراد برای کاهش وزن از گن استفاده می کنند. این گروه از افراد، معتقدند که گن لاغری شکم و پهلو، به آب شدن چربی های دور شکم کمک می کند. ممکن است با استفاده از گن لاغری، سایز شکم و پهلوی شما تغییر کند، اما علت اصلی آن، عرق کردن و از دست دادن مایعات است.

پزشکان و محققین حوزه سلامت، بهترین و سالم ترین روش برای کوچک کردن شکم را ورزش و استفاده از رژیم لاغری می دانند.استفاده از گن لاغری شکم در هنگام ورزش، پیشنهاد نمی شود؛ زیرا بدن شما در هنگام ورزش، به اکسیژن نیاز دارد و استفاده از گن لاغری در هنگام ورزش، تنفس شما را محدود و ادامه انجام حرکات ورزشی را سخت می کند.

بیشتر بخوانید
برای زانو درد روغن کرچک رو امتحان کنید + روش

کاهش اشتها

ممکن است با پوشیدن گن لاغری، به دلیل فشرده شدن معده، حجم کمتری غذا بخورید و زودتر احساس سیری کنید. اما این روش صحیحی برای کاهش وزن نیست.استفاده از گن لاغری در شب، به راحت خوابیدن شما کمک می کند. اما پوشیدن بیش از حد آن، موجب ضعیف شدن عضلات و کمردرد می شود.

بنابراین اگر برای درد کمر یا بهبود زخم های عمل جراحی، تصمیم به پوشیدن گن دارید، باید زیر نظر پزشک خود از گن های طبی استفاده کنید.

پوشیدن مداوم و طولانی مدت گن، منجر به چه مشکلاتی می شود؟

آسیب های داخلی:

ممکن است کبد و کلیه شما به دلیل فشرده شدن، در موقعیت های غیرعادی قرار بگیرد. این موضوع در طولانی مدت، ممکن است بر جریان خون تاثیر گذاشته و در نتیجه، عملکرد اعضای بدن را دچار مشکل کند.

مشکلات تنفسی:

طبق اعلام هیئت جراحی زیبایی آمریکا، پوشیدن گن لاغری ظرفیت ریه شما را ۳۰ تا ۶۰ درصد کاهش می دهد. این امر موجب کاهش انرژی شما خواهد شد.

مشکلات گوارش:

پوشیدن گن لاغری، نه تنها پوست و چربی شما را فشرده می کند، بلکه قسمت هایی از سیستم گوارشی شما مانند مری و معده را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. با فشرده شدن معده، ممکن است اسید معده شما به مری وارد شده و این امر، موجب سوزش معده و رفلاکس شود.

استفاده از گن لاغری در چه شرایطی برای بدن مشکلی ایجاد نمی کند؟

شما می توانید از گن لاغری در زیر لباس خود استفاده کنید و آن را در حدی سفت کنید که تنفس شما دچار مشکل نشود. استفاده کوتاه مدت از این محصول در زیر لباس های مجلسی، برای فرم گیری بدن و زیباتر نشان دادن اندام، هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.

بیشتر بخوانید
هایفوتراپی صورت، جوانسازی پوست در یک جلسه !

نکات مهم در هنگام خرید انواع گن لاغری

وبسایت ها و فروشگاه های بسیاری در حوزه فروش انواع گن لاغری مردانه و گن ساعت شنی اصل فعالیت می کنند. گن یک پوشش مناسب موقتی برای فرم دادن به بدن است. اما همانند دیگر لباس ها، باید به اندازه و کیفیت آن دقت کنید تا بدن خود را در معرض آسیب یا مشکل قرار ندهید.

انواع گن لاغری

درست است که قیمت گن لاغری شکم و پهلو، تعیین کننده کیفیت آن نیست. اما در هنگام خرید، باید حتما به مواردی مانند کیفیت، اندازه و جنس این محصول دقت داشته باشید و فریب تبلیغات گن ساعت شنی ارزان قیمت را نخورید. 

رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=23977

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها