داغ‌ترین‌ها

نسبت و رابطه خانم بازیگر با همسر علی دایی ؟! آموزش شیرینی نخودچی بدون فر؛ راحت و فوری عکسی که بتازگی از همسر سروش صحت وایرال شده دیگه شکلات پذیرایی نخر؛ اینطوری تو خونه درست کن اثرات مخرب دیابت روی دهان و دندان شیرینی نخودچی عید، با روغن مایع و بدون استراحت بازیگران خانه به دوش در کنار همسر و خانواده شان افزایش گردش خون بدون دارو بدون رژیم ابراز دلتنگی نجم الدین شریعتی برای یک زن وسط برنامه! افطاری های خوشمزه ای که نیم ساعته آماده میشن تعداد واقعی فرزندان بنیامین بهادری لو رفت نخوردن غذای آماده چه فایده ای برامون داره؟ اسم عشق سابق بهنوش بختیاری لو رفت دستور پخت پاستای سبزیجات رژیمی بازیگر مرد معروف از همسرش کتک خورد! خواص باورنکردنی گیاه والک یا سیر وحشی عکس وایرال شده بازیگران دونگی در یک عروسی روز جهانی زن در صفحه حامد بهداد و دیگر بازیگران فندق افسونگر چیست و چه فواید درمانی زیبایی دارد؟ چهره های مشهور ایرانی متولد و درگذشته ۱۸ اسفند

4

۱۰ اشتباه فاحش در استایل مردانه!

  • کد خبر : 23999
  • 04 مرداد 1400 - 13:27
۱۰ اشتباه فاحش در استایل مردانه!
درست است که صنعت مد در چند سال اخیر به‌سمتی پیش می‌رود که به افراد در انتخاب لباس‌هایشان آزادی عمل زیادی می‌دهد، اما هر استایلی قوانین مختص به خودش را دارد؛ به این معنی که هر لباسی را نمی‌توان با هر لباس دیگر ست کرد.

استایل مردانه

درست است که صنعت مد در چند سال اخیر به‌سمتی پیش می‌رود که به افراد در انتخاب لباس‌هایشان آزادی عمل زیادی می‌دهد، اما هر استایلی قوانین مختص به خودش را دارد؛ به این معنی که هر لباسی را نمی‌توان با هر لباس دیگر ست کرد.

شاید فکر کنید که قوانین مد در دنیای زنان دست‌وپاگیرتر است و آقایان در این میان آزادی بیشتری دارند. اما در دنیای استایل آقایان هم قوانین زیادی وجود دارد که عدم رعایت آن‌ها باعث می‌شود که از جذابیت ظاهریشان کم شده یا استایلشان را به استایل نوجوانانه نزدیک کند. باهم تعدادی از مهمترین اشتباهات استایل مردانه را که در بین عموم مردم زیاد دیده می‌شود، مطالعه می‌کنیم.

پوشیدن شلوار جین پاره

شاید با خود فکر کنید که شلوار جین پاره، این روزها مد شده و ترند محسوب می‌شود و با شما با پوشیدن آن، جذاب به‌نظر می‌رسید، اما واقعیت این است که شلوار جین کاغذی و پاره مناسب استایل مردانه نیست و بیشتر یکی از آیتم‌های استایل پسران نوجوان به‌شمار می‌آید. بنابراین اگر دوست دارید که استایلتان مانند مردان بزرگسال به‌نظر برسد، از پوشیدن شلوار جین پاره خودداری کنید.

شلوار پاره

انداختن پیراهن روی شلوار

پیراهن‌های رسمی مردانه، بلند دوخته می‌شوند تا درون شلوار پارچه‌ای و رسمی قرار بگیرند. شما هیچگاه نباید پیراهن را روی شلوار انداخت. اگر قصد دارید که استایل پیراهن روی شلوار داشته باشید، می‌توانید پیراهن‌های کژوآل یقه‌داری مثل پیراهن آکسفورد دکمه‌دار بپوشید و آن را روی شلوار بیندازید، اما هیچگاه روی آن کت رسمی یا کت تک نپوشید، نگر اینکه طول آن نهایتا تا میانه لگن باشد.

استفاده از اکسسوری زیاد

وقتی که پای استفاده از اکسسوری به‌میان می‌آید، آقایان باید حسابی حواسشان را جمع کنند. اگر قصد دارید که استایلی مردانه داشته باشید، نباید بیش از دو اکسسوری را بایکدیگر استفاده کنید؛ هرچند که یک آیتم بهتر است؛ البته در این میان حلقه ازدواجتان را می‌توانید مستثنی کنید. بهتر است که گوشواره به گوش نیندازید و از گردنبندهای آویز و بلند و طلایی استفاده نکنید.

بیشتر بخوانید
انواع موم اپیلاسیون و بهترین آنها برای پوست

دستبندتان نیز بهتر است از جنس چرم یا چوب یا نهایتا استیل باشد تا طلا. انگشتر هم ترجیحا باید در انگشت انگشتری یا نهایتا انگشت کوچک قرار بگیرد، نه انگشت شصت و سبابه.

اکسسوری زیاد

پوشیدن لباس‌هایی با طرح زیاد

یکی از ترندهای این چندسال، پیراهن‌ها و تیشرت‌های طرحدار هستند که جوانان به سمت آن جذب می‌شوند، اما اگر می‌خواهید که استایلی مردانه داشته باشید، بهتر است که نهایتا از یک لباس طرحدار استفاده کنید تا استایلتان شلوغ و شلخته به‌نظر نیاید.

استفاده از کمربندهای قدیمی و کهنه

کمربند یکی از اکسسوری‌های مهم و واجب مردانه به‌شمار می‌آید که در بسیاری از استایل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این آیتم، بسیار چشمگیر نیز هست و توجه‌ها را به‌سمت خود جلب می‌کند. بنابراین بهتر است که کمربند خود را هرچند وقت یکبار عوض کنید تا فرسوده و قدیمی به‌نظر نیاید و استایلتان را بهم نریزد.

کمربند قدیمی

پوشیدن کفش رسمی با شلوار جین یا کتانی با کت‌وشلوار

شما باید بدانید که هر آیتمی مختص استایل خاصی است؛ هرچند که در این میان آیتم‌هایی وجود دارند که می‌توان آن‌ها را همراه با چند استایل متفاوت پوشید؛ مثل شلوار جین که هم برای استایل کژوآل مناسب است و هم برای استایل اسمارت کژوآل، اما همین مسئله هم بستگی به سایر آیتم‌هایی دارد که با آن آیتم خاص ست می‌شود.

کفش‌ها نیز قوانین مختص خود را دارند، مثلا کتانی، اسنیکرز و کفش‌های شبیه به آن مخصوص استایل کژوآل و راحتی هستند و نباید آن‌ها را همراه با کت‌وشلوار که لباسی رسمی هستند، پوشید و ازطرفی کفش رسمی را نیز نباید با شلوار جین و درکل با استایل کژوآل یا حتی اسمارت کژوآل پوشید.

بستن کراوات‌هایی که نسبت به اندامتان پهن و بزرگ هستند

شاید تاکنون آقایانی را دیده باشید که با جثه ریز، کراوات‌های پهن بسته‌اند. این کار باعث می‌شود که این افراد، لاغرتر از آنچه که هستند، نشان بدهند؛ بنابراین بهتر است کراوات خود را مطابق با اندام خود انتخاب کنید؛ مثلا پهنای کراوات افراد لاغر اندام نباید بیشتر از ۵-۶ سانتی‌متر باشد و ازطرفی نیز بهتر است که افرا هیکلی که قفسه سینه پهنی دارند، کروات‌های پهنتر با پهنای حدود ۸ سانتی‌متر به بالا استفاده کنند.

پوشیدن لباس‌های چروک و اتو نشده

نیازی به گفتن نیست که پوشیدن لباس‌های چروک و اتو نشده، باعث می‌شود که شما فردی شلخته و نامنظم به‌نظر برسید. فرقی نمی‌کند که چه لباسی می‌پوشید، درهرصورت باید لباستان اتو داشته باشد. بهتر است که از پوشیدن لباس‌هایی که پارچه‌شان چروکدار است، خودداری کنید.

چروک بودن

پوشیدن شلوارهای بسیار بلند یا کوتاه

این مشکل نیز در میان تعداد زیادی از آقایان دیده می‌شود. اگر اندازه شلوارتان به‌قدری بلند باشد که روی کفشتان را بپوشاند، فردی نامنظم و شلخته به‌نظر می‌رسید و ازطرفی قدتان نیز کوتاهتر نشان داده می‌شود؛ بنابراین حتما باید طول شلوارتان تا روی مچ پا باشد و به‌هیچ عنوان روی کفشتان را نپوشاند. ازطرفی اندازه شلوار نباید به‌قدری کوتاه باشد که وقتی می‌نشینید، جوراب یا پایتان دیده شود.

شلوار بلند
شلوار کوتاه

بستن دکمه تا زیر گلو یا نبستن دکمه تا روی سینه

یادتان باشد که برای پوشیدن کت‌وشلوار رسمی، یک قانون کلی وجود دارد؛ همیشه دکمه بالایی کت را باز بگذارید و دکمه‌ها را تا زیر گلو نبندید؛ درمورد پیراهن نیز همینطور است. ازطرفی این را هم بدانید که باز گذاشتن زیادی دکمه‌ها هیچ جذابیتی به استایلتان نمی‌دهد و تنها در استایل‌های خاص و برخی خرده‌فرهنگ‌ها قابل قبول است و هیچ خانمی هم با دیدن سینه شما و دکمه‌های باز لباستان جذب شما نمی‌شود؛ بنابراین نه همه دکمه‌ها را ببندید و نه بیش از یک دکمه را باز بگذارید.

رویش مدیا

بیشتر بخوانید
لکه رنگ مو با چی از روی پوست پاک میشه؟
لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=23999

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها