داغ‌ترین‌ها

نسبت و رابطه خانم بازیگر با همسر علی دایی ؟! آموزش شیرینی نخودچی بدون فر؛ راحت و فوری عکسی که بتازگی از همسر سروش صحت وایرال شده دیگه شکلات پذیرایی نخر؛ اینطوری تو خونه درست کن اثرات مخرب دیابت روی دهان و دندان شیرینی نخودچی عید، با روغن مایع و بدون استراحت بازیگران خانه به دوش در کنار همسر و خانواده شان افزایش گردش خون بدون دارو بدون رژیم ابراز دلتنگی نجم الدین شریعتی برای یک زن وسط برنامه! افطاری های خوشمزه ای که نیم ساعته آماده میشن تعداد واقعی فرزندان بنیامین بهادری لو رفت نخوردن غذای آماده چه فایده ای برامون داره؟ اسم عشق سابق بهنوش بختیاری لو رفت دستور پخت پاستای سبزیجات رژیمی بازیگر مرد معروف از همسرش کتک خورد! خواص باورنکردنی گیاه والک یا سیر وحشی عکس وایرال شده بازیگران دونگی در یک عروسی روز جهانی زن در صفحه حامد بهداد و دیگر بازیگران فندق افسونگر چیست و چه فواید درمانی زیبایی دارد؟ چهره های مشهور ایرانی متولد و درگذشته ۱۸ اسفند

4

تسکین دردهای بدن در ۱ دقیقه

  • کد خبر : 24008
  • 04 مرداد 1400 - 16:30
تسکین دردهای بدن در ۱ دقیقه

تمرینی ساده و سبک برای تسکین سریع درد اگر در سالی که گذشت، کار خود را به خانه آورده اید و امور کاری تان را از خانه پیگیری کرده و انجام داده اید و در حالی که روی صندلی های میز نهارخوری نشسته اید؛ با شانه های قوز کرده به صفحه کامپیوتر خود خیره شده […]

تمرینی ساده و سبک برای تسکین سریع درد

اگر در سالی که گذشت، کار خود را به خانه آورده اید و امور کاری تان را از خانه پیگیری کرده و انجام داده اید و در حالی که روی صندلی های میز نهارخوری نشسته اید؛ با شانه های قوز کرده به صفحه کامپیوتر خود خیره شده اید؛ باید بگوییم شما اصلا تنها نیستید.

وضعیت همه گیری این ویروس بر زندگی همه ما تاثیر گذاشته است و این گونه فشار های وارده بر ستون فقرات را که منجر به درد، سفتی، و آسیب دیدن عصب میشود؛ خیلی از افراد تجربه کرده اند.

علاوه بر فعالیت بیشتر و پیاده روی روزانه، یکی از مطمئن ترین راه ها برای ایجاد عضلات و تقویت آن ها، داشتن روتین تمرینات شکمی_عضلانی در طول روز است. یک مربی فیتنس معروف میگوید:هشتاد درصد مردم در طول عمرشان، درد کمر را تجربه کرده اند. همچنین او به ما پیشنهاد می کند که بدون رفتن به باشگاه، با انجام یکسری از تمرینات روزانه ۱۵ دقیقه ای یا حتی کمتر از ۱۵ دقیقه، به بدنی که می خواهیم؛ برسیم.

چنانچه در این بخش از رویش اشاره شده است، او تمرینات زیر را به عنوان روشی سریع و فوق العاده برای ساخت عضلات و بهبود وضعیت بدنی پیشنهاد می کند. تمرینات کوتاه مدتی مانند این میتوانند تاثیر زیادی در کاهش و پیشگیری از کمر درد داشته باشند. این تمرینات به بهبود آمادگی جسمانی شما کمک میکنند و فعالیت های روزانه شما را آسان تر خواهند کرد.

کمردرد

تمرین پلانک ۱ دقیقه ای برای تسکین دردهای بدن

این تمرین ۱ دقیقه ای درد شما را تسکین داده و به شما قدرت بدنی می بخشد. این تمرینات اصلاحی نه تنها عضلات شما را تقویت می کنند، بلکه کیفیت زندگی شما را نیز افزایش خواهند داد. حتما این تمرینات را انجام دهید تا ببینید چگونه این روتین روزانه ۱۰ دقیقه ای به سرعت فرم بدنی شما را تغییر می دهد.

بیشتر بخوانید
دلیل اینکه نوجوونم بی اشتهاست چیه ؟

پلانک ساعد

در حالی که روی ساعد و انگشتان خود قرار گرفته اید؛ بدن تان را بالا آورده و کاملا صاف نگهدارید. این حالت را ۱۵ ثانیه حفظ کنید.

پلانک سمت چپ

به پهلوی چپ برگردید و ساعد تان را به عنوان تکیه گاه روی زمین قرار دهید؛ پاهای خود را روی هم گذاشته و سپس بدن تان را بالا بیاورید. این وضعیت را ۱۵ ثانیه حفظ کنید.

پلانک سمت چپ

پلانک سمت راست

به پهلوی راست برگردید و ساعد خود را به عنوان تکیه گاه روی زمین قرار دهید؛ پاهای تان را روی هم گذاشته و سپس بدن خود را بالا بیاورید. این وضعیت را ۱۵ ثانیه حفظ کنید.

پلانک مرد عنکبوتی

دست های خود را از قسمت مچ تا آرنج با زاویه ۹۰ درجه به عنوان تکیه گاه روی زمین قرار دهید و بدن تان را کاملا صاف بالا بیاورید؛ حالا در این وضعیت به طور متناوب پای راست خود را به بازوی راست و پای چپ را به بازوی سمت چپ خود نزدیک کنید. این حرکت را ۱۵ ثانیه انجام بدهید.

فواید پلانک ساعد

راز موفقیت در انجام این تمرین

اگر می خواهید که این تمرینات اصلاحی را شروع کنید؛ این نکته را در نظر داشته باشید که رمز موفقیت و نتیجه گرفتن شما تکرار این تمرینات است نه طول مدتی که این تمرینات را انجام می دهید. حتی می توانید این تمرینات را در ۶۰ ثانیه انجام بدهید.

شما می توانید دو یا سه بار در طول روز و چندین بار در طول هفته این تمرینات را انجام بدهید؛ تا متوجه تاثیر گذاری آن ها بر بهبود وضعیت بدنی خود شوید. همچنین از این موضوع که به هیچ تجهیزات خاصی برای انجام این تمرینات نیاز ندارید؛ خوشحال باشید زیرا آن ها در حرکت پلانک خلاصه شده اند که وسیله خاصی لازم ندارد. پلانک یک تمرین فوق العاده موثر است که بر خلاف بسیاری از حرکات شکمی (مثلا حرکت کرانچ ) هر سه قسمت جلو و میانی و پشت بدن تان را همزمان تحت تاثیر قرار می دهد.

بیشتر بخوانید
گیاهان انرژی زا؛ افزایش قدرت بدنی بدون دارو


رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=24008

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها