2

سالروز تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی در ۵ مرداد

  • کد خبر : 24029
  • 05 مرداد 1400 - 12:49
سالروز تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی در ۵ مرداد

هنرمندان مشهور ایرانی که در ۵ مرداد متولد شدند در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به پنجمین روز از مردادماه رسیدیم. امروز پن مرداد همزمان با سالروز تولد و درگذشت افراد زیادی در دنیاست که ما در این مطلب به معرفی چهره های مشهور ایرانی متولد امروز می پردازیم. اگر برایتان جالب است […]

هنرمندان مشهور ایرانی که در ۵ مرداد متولد شدند

در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به پنجمین روز از مردادماه رسیدیم. امروز پن مرداد همزمان با سالروز تولد و درگذشت افراد زیادی در دنیاست که ما در این مطلب به معرفی چهره های مشهور ایرانی متولد امروز می پردازیم.

اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از چهره های مشهور ایرانی امروز ۵ مرداد متولد شدند و درگذشتند، ادامه این مطلب از چهره های رویش را از دست ندهید.

داریوش ارجمند

داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان ۵ مرداد ۱۳۲۳ در مشهد متولد شد.

سالروز تولد داریوش ارجمند

داریوش ارجمند با بازی در فیلم ناخدا خورشید ساخته ناصر تقوایی به سینما آمد و با دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر در جشنواره فجر هنر بازیگری خود را به همه اثبات کرد. از بازی های ماندگار داریوش ارجمند در تلویزیون میتوان به نقش مالک اشتر در سریال امام علی (ع) اشاره کرد.

جعفر بزرگی

جعفر بزرگی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان سال ۱۲۹۶ در تهران متولد شد و ۵ مرداد ۱۳۸۵ درگذشت.

سالروز تولد جعفر بزرگی

جعفر بزرگی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان یکی از چهره های شناخته شده دنیای هنر بود. بازی در سریال هایی چون پدر سالار، زیر آسمان شهر، همسران، کیف انگلیسی، آژانس دوستی، پهلوانان نمی میرند، همسران، کهنه سوار و … را در کارنامه هنری اش دارد.

این پیشکسوت که در برنامه‌های کودک و نوجوان در قالب ترکیبی و نمایشی شبکه‌های سراسری و جام جم نیز فعال بود، اول تیر ماه ۱۳۸۵ با حضور در برنامهٔ رنگین‌کمان شبکهٔ تهران از خاطرات خود در برنامه‌های کودک سخن گفت.

بیشتر بخوانید
امجدی زیر خاکی کنار عشقش + عکس

جعفر بزرگی در تاریخ ۵ مرداد ۱۳۸۵ در ۸۹ سالگی به دلیل عارضه قلبی و کهولت سن درگذشت. پیکر او در ۶ مرداد ۱۳۸۵ در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=24029

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها