داغ‌ترین‌ها

بیمارانی که ورزش برایشان واجب است نسبت و رابطه خانم بازیگر با همسر علی دایی ؟! آموزش شیرینی نخودچی بدون فر؛ راحت و فوری عکسی که بتازگی از همسر سروش صحت وایرال شده دیگه شکلات پذیرایی نخر؛ اینطوری تو خونه درست کن اثرات مخرب دیابت روی دهان و دندان شیرینی نخودچی عید، با روغن مایع و بدون استراحت بازیگران خانه به دوش در کنار همسر و خانواده شان افزایش گردش خون بدون دارو بدون رژیم ابراز دلتنگی نجم الدین شریعتی برای یک زن وسط برنامه! افطاری های خوشمزه ای که نیم ساعته آماده میشن تعداد واقعی فرزندان بنیامین بهادری لو رفت نخوردن غذای آماده چه فایده ای برامون داره؟ اسم عشق سابق بهنوش بختیاری لو رفت دستور پخت پاستای سبزیجات رژیمی بازیگر مرد معروف از همسرش کتک خورد! خواص باورنکردنی گیاه والک یا سیر وحشی عکس وایرال شده بازیگران دونگی در یک عروسی روز جهانی زن در صفحه حامد بهداد و دیگر بازیگران فندق افسونگر چیست و چه فواید درمانی زیبایی دارد؟

3

عادات بد و نقاط ضعف متولدین ماههای مختلف

  • کد خبر : 24072
  • 08 مرداد 1400 - 10:57
عادات بد و نقاط ضعف متولدین ماههای مختلف

عادات بد متولدین ماههای مختلف هیچ فردی کامل نیست و همه ما عادت های بدی داریم که گاهی خودمان هم از آنها بی خبریم و چشمان مان را روی ضعف های خود می بندیم. با آگاهی از نقاط ضعفمان و شناسایی آنها می توانیم اقدام به برطرف کردن آن ها نماییم و نقاط قوت مان […]

عادات بد متولدین ماههای مختلف

هیچ فردی کامل نیست و همه ما عادت های بدی داریم که گاهی خودمان هم از آنها بی خبریم و چشمان مان را روی ضعف های خود می بندیم. با آگاهی از نقاط ضعفمان و شناسایی آنها می توانیم اقدام به برطرف کردن آن ها نماییم و نقاط قوت مان را تقویت کنیم. برخی از عادت های بد در متولدین ماههای مختلف سال مشترک است. همانطور که متولدین ماههای مختلف خصوصیات خوب زیادی نیز دارند. اگر دوست دارید بارزترین نقاط ضعف خود را شناسایی کنید و بدانید که عادات بد متولدین ماههای مختلف چیست، با این بخش از سبک زندگی رویش همراه شوید.

عادت های بد متولدین فروردین ماه

تا به حال یک فروردینی مهربان را دیده اید، او به شدت مهربان است. اما امان از وقتی که باعث ناراحتیش شوید. او زود از کوره در می رود و با زبان تند و تیز منتقدان خود را سر جایشان می نشاند پس در رفتارتان با یک فروردینی دقت کنید.

فروردینی ها عاشق ریاست اند. افرادی مستقل و فعال هستند که به تنهایی از پس هر مشکلی بر می آیند. اما اگر در جایی مدیر و رئیس نباشند، ناامید و دلسرد خواهند شد.

متولدین فروردین ماه اگر برنامه هایشان به خوبی و سرعت پیش نرود، عصبانی شده و به دیگران می توپند. فروردینی های عزیز بهتر است در این مواقع قبل از هر اقدام کمی آب بنوشید و به صورت تان بزنید.

فروردینی ها دوست دارند که مدام از خود و توانایی هایشان حرف بزنند. زیرا آنها دوست دارند که مورد ستایش دیگران قرار گیرند.

عادات بد فروردینی ها

خصوصیات بد متولدین اردیبهشت

متولدین اردیبهشت افراد لجبازی هستند که تا رسیدن به هدف شان دست از تلاش بر نمی دارند، حتی اگر به ضررشان تمام شود. اردیبهشتی ها عقاید خاص خود را دارند که تغییر آن تقریبا غیر ممکن است. در صورت تصمیم گیری هر چند غلط کسی نمی تواند آنها را از تصمیم خود منصرف نماید.

اردیبهشتی ها منم منم های زیادی دارند که گاهی غیر قابل تحمل است چرا که آنها عقاید خودشان را بیش از هر چیز دیگری قبول دارند. اردیبهشتی های عزیز لجاجت را کنار بگذارید. دست از لجبازی بکشید و به مشورت با افراد دلسوزتان روی آورید.

عادات متولدین اردیبهشت

نقاط ضعف خرداد ماهی ها

همه ما انسان ها دو جنبه سیاه و سفید داریم اما این ویژگی و دو شخصیته بودن در خردادی ها شدیدتر است. خردادی ها گاهی عاشق یک نفر و گاهی فارغ می شوند، آنها حتی تکلیفشان با روابطی که با دیگران دارند، مشخص نیست.

نمی توان خیلی روی حرف خردادی ها حساب کرد. زیرا آنها غیر قابل پیش بینی هستند. گاهی با اینکه برای انجام کاری برنامه می چینند، اما در لحظه آخر آن را کنسل می کنند.

بیشتر بخوانید
نکات طلایی برای پیشگیری از سرطان

از دیگر خصوصیات نامطلوب خرداد ماهی ها شایعه پراکنی آن ها است. افراد متولد این ماه سکوت را دوست ندارند و دائما در محیط کار، محیط های دوستانه و … در حال شایعه پراکنی هستند. خردادماهی های عزیز در کنار ویژگی های خوبتان این جنبه منفی شخصیتتان را اصلاح کنید و بدانید گاهی سکوت بهتر از حرف زدن است.

عادت بد متولدین خرداد

عادت های بد متولدین تیرماه

در اطرافیان خود تیرماهی داشته اید، اگر پاسختان مثبت است باید بدانید تیرماهی ها گاهی انقدر منفی نگرند که ممکن است اعصاب خود و شما را به هم بریزند. آنها مثبت اندیش نیستند و به قضایا مثبت نگاه نکرده و به افکار منفی خود ادامه می دهند.

متولدین ماه تیر افراد احساساتی هستند، به همین دلیل تمام کارهایشان را از خرید لباس گرفته تا … محتاطانه انجام می دهند. گاهی آنقدر غرق احساسات شان می شوند که دیگر هیچ چیزی را نمی بینند.

آنها به خودشان ایمان نداشته و این نکته را نادیده می گیرند که بسیار باهوشند و می توانند به تنهایی نیز تصمیم بگیرند. پس به دلیل اعتماد بنفس ضعیف همیشه به فردی در کنارشان احتیاج دارند تا مراقب شان باشد و امنیت کارشان را تضمین کند.

آن ها افراد احساساتی هستند و گاهی آنقدر غرق احساسات شان می شوند که دیگر هیچ چیزی را نمی بینند. پیشنهاد ما به تیری ها این است که دید مثبت تری به زندگی داشته باشند و اعتماد به نفس خود را بالا ببرند و از لحظه لحظه زندگی شان استفاده کنند.

عادت های بد

مرداد ماهی ها و خصوصیات بدشان

مردادی ها دوست دارند همیشه در راس توجه همه قرار بگیرند و تمام نگاه ها را به سمت خودشان جلب کنند. اگر دیگران به آن ها توجه یا دقت نکنند، به شدت دلگیر و ناراحت می شوند.

مردادی ها افرادی حساسند، اگر دوستان، خانواده یا اطرافیان به دیگران بیش از آن ها توجه کنند، آنها حسادت کرده و برای جلب توجه، گریه می کنند. مردادی های باهوش لطفا به عادت های بدتان توجه کنید و انقدر حساس نباشید.

مرداد ماهی ها

نقاط ضعف شهریورماهی ها

در مطلب خصوصیات شهریور ماهی ها در بخش قبلی رویش خواندید که شهریوری ها مدام در حال سرزنش خود هستند. زیرا آنها همیشه از اشتباه فراری بوده و اگر اشتباه کنند، به جای اندیشیدن و درس گرفتن از اشتباه تنها غصه خورده و خود را نقد منفی می کنند.

شهریوری ها همیشه مسئولیت های زیادی روی دوش شان است. گاهی به دلیل اینکه آنها به شدت مسئولیت پذیرند و برای دیگران هم بهترین ها را می خواهند، دوستانشان سوء استفاده کرده و مسئولیت خود را روی دوش آنها می اندازند.

بیشتر بخوانید
چند ترفند برای درمان وسواس فکری و عملی

شهریوری های عزیز در صورت اشتباه کردن، خود را سرزنش نکنید. به فکر راهی برای رشد و پیشرفت خود باشید و از شکست برای رسیدن به موفقیت استفاده کنید.

عادت بد شهریوری ها

مهرماهی ها افرادی مقید و دودل

مهرماهی ها افراد دودلی هستند که همیشه بین دو راهی گیر افتاده اند. آنها در این شرایط نمی توانند خود تصمیم بگیرند و استرس تصمیم گیری را به جان بخرند، بلکه همیشه در این موقعیت ترجیح می دهند که دیگران به جای آن ها تصمیم بگیرند.

از دیگر عادات بد مهر ماهی ها روابط اجتماعی بیش از حدشان است. آنها به هر جایی که قدم می گذارند، دوستان جدیدی پیدا می کنند و حتی با افرادی که اصلا نمی شناسند، سر صحبت را باز می کنند و در مورد زندگی با دوستان شان صحبت می کنند.

مهرماهی ها انعطلاف پذیر نیستند و دوست دارند که دنیا همیشه روی تعادل باشد و تا شرایط ذره ای تغییر می کند، گیج و دودل می شوند. عزیزان مهر ماهی در زندگی انعطاف داشته باشید. خودتان تصمیم بگیرید. به هر کسی اعتماد نکنید، زیرا همه لایق دوستی نیستند.

عادات مهر ماهی ها

آبانی های دمدمی مزاج

آبانی ها افراد خسیسی هستند که تا وقتی پای پول خرج کردن به میان می آید پا پس می کشند.

از دیگر خصوصیات بد آبانی ها دمدمی مزاج بودن آنهاست، در مدت زمان کوتاهی می توانید رفتار های مختلف و عجیب و غریبی را از آن ها ببینید.

آبانی ها افراد رکی هستند. اما هرگز بی ادبی نمی کنند. آنها نمی توانند اشتباهات دیگران را بپذیرند و اگر در جمع کسی اشتباهی را مرتکب شود، برای اصلاح آن درنگ نمی کنند.

متولدین آبان باید بیشتر مراقب رفتارهایشان باشند تا با خسیسی و دمدمی مزاجی و رک گویی دوستان شان را از دست ندهند.

متولدین ماه های مختلف

آذرماهی ها بی تفاوت ترین انسان ها

اگر دوست آذرماهی داشته اید، حتما می دانید که آنها همراه خوبی برای نوشیدن یک فنجان قهوه نخواهند بود و دوست ندارند که اخبار ناراحت کننده، جزییات یک رابطه عاطفی یا دردودل های عاشقانه دیگران را بشنوند.

آذری ها اصلا احساساتی نیستند بلکه بسیار بی تفاوتند و احساسات دیگران نیز برایشان مهم نیست.

آذری ها خیلی اهل برنامه ریزی نبوده و بی گدار به آب می زنند و تنها حرکت کردن به سمت جلو را دوست داشته که البته گاهی عواقبی را به دنبال دارد. آنها بدون فکر کردن به خطرهای سر راه خود به دنبال ماجراجوییند. اگر با آذر ماهی ها آشنا باشید حتما دیده اید که آنها از یک جا نشستن و فکر کردن، بیزارند و بدون برنامه ریزی به مسافرت می روند.

بیشتر بخوانید
مزایا فعالیت داوطلبانه در زندگی

متولدین آذر پیشنهاد می کنیم قبل از انجام کارها به عواقب آن بیاندیشید. بی گدار به آب نزنید و کمی هم احساسات به خرج دهید.

متولدین ماههای مختلف

عادت های بد متولدین دی ماه

دی ماهی ها اغلب احساسات شان را کنترل می کنند به طوری که اطرافیانشان آنها را به سردمزاجی می شناسند اما در واقع آنها بی تفاوت نیستند و اهمیت زیادی برای اطرافیان شان قائل اند اما اعتقاد دارند برای رسیدن به موفقیت باید رفتار بی تفاوت تری داشته باشید.

متولدین ماه دی افراد با دانشی هستند، مدام دیگران را به دلیل کمبود اطلاعات سرزنش می کنند. اگر در بحث های گروهی، فردی حرف شان را متوجه نشود عصبانیت آنها را بر خواهد انگیخت.

پیشنهاد ما به دی ماهی ها این است که همیشه احساسات خود را کنترل نکنند. بلکه گاهی احساسشان را نشان دهند و برای از دست ندادن دوستانشان آنها را هر طور که هستند، بپذیرند.

متولدین دی ماه

نقاط ضعف متولدین بهمن

بهمنی ها به شدت خیالپردازند به حدی که به دنیای واقعی توجه زیادی نمی کنند و همین موضوع موجب ناراحتی و عصابیت اطرافیان شان می شود.

بهمنی ها همیشه کارهایشان را نیمه رها می کنند. آنها ایده های زیادی در ذهن دارند و گاهی ایده های خود را تا مرحله ای عملی کرده اما نیمه رها به سراغ موضوع بعدی می روند.

متولدین بهمن به سادگی ذهن شان آشفته می شود و دچار گیجی می شوند و به این خاطر از ادامه راه منصرف خواهند شد.

بهمنی های عزیز اگر از هدف تان متوقف شدید، نگران نباشید، شما با سخت کوشی و پافشاری می توانید به اهداف خود برسید.

عادت بد متولد هرماه

اسفند های احساساتی و عاشق پیشه

اگر دوست اسفند ماهی داشته اید، همیشه از یک ویژگی او گله دارید. این ویژگی وقت نشناسی اسفند ماهی هاست. اسفندماهی ها همیشه بر سر قرار دیر حاضر شده و نمی توانند زمان شان را به خوبی برنامه ریزی کنند و زمان کم می آورند.

اسفندماهی ها برای دیگران ارزش قائلند و زندگی خودشان را فدای دیگران می کنند، آن ها درد و رنج های دیگران را درک می کنند و از رنج اطرافیان به شدت ناراحت می شوند و غصه می خورند.

اسفندی ها عاشق پیشه هایی هستند که به باطن فرد بیش از ظاهر توجه دارند و از ظاهر عبور می کنند و در عمق غرق می شوند. ممکن است ته تغاری های سال در راه عشق مرارت های فراوان را تحمل کنند.

عزیزان اسفندی مهربانی و احساسات نیز اگر از حد خود خارج گردد برایتان دردسر می شود پس برای یک زندگی بهتر، به خودتان توجه بیشتری کنید و تنها زندگی خود را وقف دیگران نکنید.

رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=24072

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها