داغ‌ترین‌ها

بیمارانی که ورزش برایشان واجب است نسبت و رابطه خانم بازیگر با همسر علی دایی ؟! آموزش شیرینی نخودچی بدون فر؛ راحت و فوری عکسی که بتازگی از همسر سروش صحت وایرال شده دیگه شکلات پذیرایی نخر؛ اینطوری تو خونه درست کن اثرات مخرب دیابت روی دهان و دندان شیرینی نخودچی عید، با روغن مایع و بدون استراحت بازیگران خانه به دوش در کنار همسر و خانواده شان افزایش گردش خون بدون دارو بدون رژیم ابراز دلتنگی نجم الدین شریعتی برای یک زن وسط برنامه! افطاری های خوشمزه ای که نیم ساعته آماده میشن تعداد واقعی فرزندان بنیامین بهادری لو رفت نخوردن غذای آماده چه فایده ای برامون داره؟ اسم عشق سابق بهنوش بختیاری لو رفت دستور پخت پاستای سبزیجات رژیمی بازیگر مرد معروف از همسرش کتک خورد! خواص باورنکردنی گیاه والک یا سیر وحشی عکس وایرال شده بازیگران دونگی در یک عروسی روز جهانی زن در صفحه حامد بهداد و دیگر بازیگران فندق افسونگر چیست و چه فواید درمانی زیبایی دارد؟

3

تولد چهره های مشهور ایرانی در ۶ مرداد

  • کد خبر : 24079
  • 08 مرداد 1400 - 11:04
تولد چهره های مشهور ایرانی در ۶ مرداد

هنرمندان مشهور ایرانی که در ۶ مرداد متولد شدند در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به ششمین روز از مردادماه رسیدیم. امروز ۶ مرداد سالروز تولد ۵ تن از چهره های مشهور ایرانی است که ما در این مطلب شما را با چکیده ای از بیوگرافی آنها آشنا میکنیم. اگر برایتان جالب است که بدانید […]

هنرمندان مشهور ایرانی که در ۶ مرداد متولد شدند

در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به ششمین روز از مردادماه رسیدیم. امروز ۶ مرداد سالروز تولد ۵ تن از چهره های مشهور ایرانی است که ما در این مطلب شما را با چکیده ای از بیوگرافی آنها آشنا میکنیم.

اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از چهره های مشهور ایرانی متولد ۶ مرداد هستند ادامه این مطلب از چهره های رویش را از دست ندهید.

اکرم محمدی

اکرم محمدی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۶ مرداد ۱۳۳۷ در تهران متولد شد.

اکرم محمدی

اکرم محمدی بازی در سینما را در سال ۶۸ با بازی در فیلم مادر علی حاتمی آغاز کرد. او حضور پررنگ تری در تلویزیون داشته است که یکی از معروف ترین آنها بازی در سریال پدرسالار بود.

حسن جوهرچی

زنده یاد حسن جوهرچی بازیگر کشورمان ۶ مرداد ۱۳۴۷ در تهران متولد شد.

حسن جوهرچی

حسن جوهرچی بازیگر کشورمان بازی در سینما را از سال ۶۸ با بازی در فیلم فیل در تاریکی آغاز کرد و در پناه تو از معروف ترین سریال های تلویزیونی اوست. این هنرمند کشورمان ۱۵ بهمن سال ۹۵ به دلیل ایست قلبی درگذشت.

سیدجواد رضویان

سیدجواد رضویان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۶ مرداد ۱۳۵۳ در قم متولد شد.

سیدجواد رضویان

سیدجواد رضویان بازیگری را از سال ۷۳ آغاز کرد و با مجموعه سیب خنده به تلویزیون آمد. این هنرمند در سریال های طنز دیگر همچون پاورچین ، باغچه مینو ، جایزه بزرگ و در حاشیه جلوی دوربین رفته است.

محمدرضا غفاری

محمدرضا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۶ مرداد ۱۳۶۴ در تهران متولد شد.

محمدرضا غفاری

محمدرضا غفاری بازی در سینما را با فیلم رویای خیس پوران درخشنده آغاز کرد و سریال آشپزباشی و سایه بان از جمله سریال های تلویزیونی او محسوب میشوند. این هنرمند یکی از بازیگران سریال ملکه گدایان در شبکه نمایش خانگی است.

بیشتر بخوانید
تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی در 5 دی

یغما گلرویی

یغما گلرویی ترانه سرا ، شاعر و نویسنده کشورمان ۶ مرداد ۱۳۵۴ در ارومیه متولد شد.

یغما گلرویی

از یغما گلرویی آثار متعددی از جمله شعر، داستان، ترجمه شعر، فیلم نامه و غیره منتشر شده و ترانه های او توسط خواننده های متعددی از جمله زنده یاد ناصر عبداللهی خوانده شده است.

رضا رفیع

رضا رفیع طنزپرداز کشورمان ۶ مرداد ۱۳۴۷ در تربت حیدریه متولد شد.

رضا رفیع

رضا رفیع یکی از طنزپردازان مشهور تلویزیون می باشد که اجرای برنامه قند پهلو یکی از آثار هنری او در تلویزیون است.

مریم مومن

مریم مومن بازیگر جوان کشورمان ۶ مرداد ۱۳۷۷ در مشگین شهر متولد شد.

مریم مومن

مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت است و این اولین تجربه بازیگری این بانوی هنرمند در تلویزیون است که حسابی توانست با نقش خود، هنر بازیگری اش را در معرض دید همگان قرار بدهد.

رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=24079

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها