داغ‌ترین‌ها

بیمارانی که ورزش برایشان واجب است نسبت و رابطه خانم بازیگر با همسر علی دایی ؟! آموزش شیرینی نخودچی بدون فر؛ راحت و فوری عکسی که بتازگی از همسر سروش صحت وایرال شده دیگه شکلات پذیرایی نخر؛ اینطوری تو خونه درست کن اثرات مخرب دیابت روی دهان و دندان شیرینی نخودچی عید، با روغن مایع و بدون استراحت بازیگران خانه به دوش در کنار همسر و خانواده شان افزایش گردش خون بدون دارو بدون رژیم ابراز دلتنگی نجم الدین شریعتی برای یک زن وسط برنامه! افطاری های خوشمزه ای که نیم ساعته آماده میشن تعداد واقعی فرزندان بنیامین بهادری لو رفت نخوردن غذای آماده چه فایده ای برامون داره؟ اسم عشق سابق بهنوش بختیاری لو رفت دستور پخت پاستای سبزیجات رژیمی بازیگر مرد معروف از همسرش کتک خورد! خواص باورنکردنی گیاه والک یا سیر وحشی عکس وایرال شده بازیگران دونگی در یک عروسی روز جهانی زن در صفحه حامد بهداد و دیگر بازیگران فندق افسونگر چیست و چه فواید درمانی زیبایی دارد؟

4

تولد چهره های مشهور ایرانی در ۷ مرداد

  • کد خبر : 24085
  • 08 مرداد 1400 - 11:20
تولد چهره های مشهور ایرانی در ۷ مرداد

هنرمندان مشهور ایرانی که در ۷ مرداد متولد شدند روزها به سرعت درحال سپری شدن است و انگار همین دیروز بود که اولین روز از گرمترین فصل سال را آغاز کردیم . امروز هفتمین روز از مردادماه همزمان با سالروز اتفاقات تلخ و شیرین زیادی در دنیاست و برای خیلی از افراد یادآور خاطراتی است […]

هنرمندان مشهور ایرانی که در ۷ مرداد متولد شدند

روزها به سرعت درحال سپری شدن است و انگار همین دیروز بود که اولین روز از گرمترین فصل سال را آغاز کردیم . امروز هفتمین روز از مردادماه همزمان با سالروز اتفاقات تلخ و شیرین زیادی در دنیاست و برای خیلی از افراد یادآور خاطراتی است که این روز را ماندگار کرده است.

امروز ۷ مرداد همزمان با سالروز تولد افراد زیادی در دنیاست که ما در این مطلب به معرفی چهره های مشهور ایرانی متولد امروز اشاره میکنیم.

مسعود کیمیایی

مسعود کیمیایی کارگردان پیشکسوت کشورمان ۷ مرداد ۱۳۲۰ در تهران متولد شد.

مسعود کیمیایی و پسرش کارگردان

مسعود کیمیایی پدر پولاد کیمیایی بازیگر کشورمان است که از سال ۴۸ با ساخت فیلم قیصر نگرش تازه ای در سینما ایجاد کرد. فیلم های پرطرفداری چون گوزن ها، دندان مار، سلطان، حکم، جرم و قاتل اهلی را کارگردانی کرده است.

آناهیتا افشار

آناهیتا افشار بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۷ مرداد ۱۳۶۵ در تهران متولد شد.

آناهیتا افشار بازیگر

آناهیتا افشار بازی در سینما را از سال ۸۷ با فیلم زندگی با چشمان بسته آغاز کرد و سریال سایه بان، مدینه، زیر هشت، رستگاران و سه در چهار از معروف ترین سریال های تلویزیونی او است.

نوید فرح مرزی

نوید فرح مرزی بازیگر ،چهره پرداز و طراح لباس سینما و تلویزیون ۷ مرداد ۱۳۵۱ در تهران متولد شد.

نوید فرح مرزی

نوید فرح مرزی به عنوان چهره پرداز و طراح لباس در فیلم های زیادی حضور داشته است. به نظر میرسد اولین تجربه هنری او مربوط به سال ۷۷ است.

رهام هادیان

رهام هادیان خواننده گروه ماکان بند ۷ مرداد ۱۳۷۰ در تهران متولد شد.

رهام هادیان

رهام هادیان خواننده جوان گروه ماکان بند است که به همراه امیر مقاره با تشکیل گروه ماکان بند حسابی در دل مخاطبان جا باز کردند و آهنگ هر بار این درو یکی از معروف ترین آهنگ های این گروه است.

بیشتر بخوانید
اوضاع ناراحت کننده این روزهای مهراب قاسم خانی

رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=24085

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها