داغ‌ترین‌ها

افشای راز تلخ زندگی ژیلا صادقی برای اولین بار تغییری تو بدنت که میگه مشکل تراکم استخوان داری شوخی بامزه علی صادقی با مسی تفریح جدید سارا نیکای پایتخت ادویه کباب تابه ای مجلسی؛ حتما امتحانش کن ماسکی جادویی برای لایه برداری کامل پوست صورت راز تلخ زندگی نیوشا ضیغمی فاش شد سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی چرا کوبیده مرغ به سیخ نمیچسبه و به دست میچسبه؟ تیره ترین لک صورت را با آب پیاز درمان کنید + ماسک عذرخواهی آقای بازیگر بخاطر توهین زشت به زنان اصل ماجرای پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان + عکس جنجالی جوجه کباب رستورانی با چه موادی مزه دار میشه؟ داروهایی که افسردتون میکنن!! رازی که آناهیتا همتی درباره همسرش فاش کرد پیام احساسی نرگس محمدی برای تولد فریبا نادری علت بوی زهم تخم مرغ در املت و نیمرو + راه حل خطر عمل تغییر رنگ چشم؛ حقیقتی که نمیدونی عکس دیده نشده پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان آموزش پیتزا فوری بدون نیاز به خمیر و فر

4

درگذشت چهره های مشهور ایرانی در ۹ مرداد

  • کد خبر : 24092
  • 10 مرداد 1400 - 9:23
درگذشت چهره های مشهور ایرانی در ۹ مرداد

سالروز درگذشت چهره های مشهور ایرانی در ۹ مرداد در روزشمار تاریخ تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی به نهمین روز از مرداد ماه رسیدیم . اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از چهره های مشهور ایرانی در ۹ مرداد درگذشته اند ادامه این مطلب از چهره های رویش را از دست […]

سالروز درگذشت چهره های مشهور ایرانی در ۹ مرداد

در روزشمار تاریخ تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی به نهمین روز از مرداد ماه رسیدیم . اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از چهره های مشهور ایرانی در ۹ مرداد درگذشته اند ادامه این مطلب از چهره های رویش را از دست ندهید.

ما در این مطلب شما را با بیوگرافی کوتاهی از چهره های مشهور ایرانی درگذشته ۹ مرداد آشنا میکنیم.

محمد نوری

محمد نوری خواننده کشورمان سال ۱۳۰۸ در رشت متولد شد و ۹ مرداد ۱۳۸۹ در تهران درگذشت.

محمد نوری

محمد نوری از پیشکسوتان عرصه موسیقی است که سالهای زیادی از عمرش را در عرصه موسیقی گذراند و در سال ۸۵ عنوان چهره ماندگار موسیقی را از آن خود کرد. از برترین و مشهورترین آهنگ های محمد نوری می توان به سرزمین محبوب من ، جان مریم، ایران ایران و کهکشان عشق اشاره کرد.

هادی اسلامی

هادی اسلامی بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون سال ۱۳۱۸ متولد شد و ۹ مرداد ۱۳۷۲ در تهران درگذشت.

هادی اسلامی

هادی اسلامی بازیگری را از دوران نوجوانی آغاز کرد و در نمایش های بسیاری ایفای نقش کرد. این هنرمند درجه دکترای تئاتر را از آن خود کرد و جوایز متعددی کسب کرد.

بیشتر بخوانید
سریال شهباز؛ عکس بازیگران، داستان و ساعت پخش تکرار
لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=24092

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها