داغ‌ترین‌ها

ماسکی جادویی برای لایه برداری کامل پوست صورت راز تلخ زندگی نیوشا ضیغمی فاش شد سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی چرا کوبیده مرغ به سیخ نمیچسبه و به دست میچسبه؟ تیره ترین لک صورت را با آب پیاز درمان کنید + ماسک عذرخواهی آقای بازیگر بخاطر توهین زشت به زنان اصل ماجرای پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان + عکس جنجالی جوجه کباب رستورانی با چه موادی مزه دار میشه؟ داروهایی که افسردتون میکنن!! رازی که آناهیتا همتی درباره همسرش فاش کرد پیام احساسی نرگس محمدی برای تولد فریبا نادری علت بوی زهم تخم مرغ در املت و نیمرو + راه حل خطر عمل تغییر رنگ چشم؛ حقیقتی که نمیدونی عکس دیده نشده پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان آموزش پیتزا فوری بدون نیاز به خمیر و فر جواب رٌک نعیمه نظام دوست درباره دلیل ازدواج نکردنش راز سفت و خشک نشدن کوبیده مرغ رستورانی دلتنگی منوچهر هادی برای صاحب این عکس عاشقانه طرز تهیه دیزی سنگی لعاب دار خوشمزه روی گاز عکس ساختگی رضا داوودنژاد و عسل بدیعی

15

عکسهای جذاب الهام اخوان بازیگر سریال دودکش ۲

  • کد خبر : 24180
  • 12 مرداد 1400 - 19:14
عکسهای جذاب الهام اخوان بازیگر سریال دودکش ۲

عکس هایی از الهام اخوان بازیگر سریال دودکش ۲ الهام اخوان بازیگر ۳۳ ساله سینما و تلویزیون که با سریال باخانمان در سال ۱۳۹۹ فعالیت حرفه ای خود را در تلویزیون آغاز کرد. این روزها در نقش گندم گماسایی در سریال دودکش ۲ به هنرنمایی می پردازد. این بازیگر جوان کشورمان از ۱۶ سالگی وارد عرصه تئاتر […]

عکس هایی از الهام اخوان بازیگر سریال دودکش ۲

الهام اخوان بازیگر ۳۳ ساله سینما و تلویزیون که با سریال باخانمان در سال ۱۳۹۹ فعالیت حرفه ای خود را در تلویزیون آغاز کرد. این روزها در نقش گندم گماسایی در سریال دودکش ۲ به هنرنمایی می پردازد.

این بازیگر جوان کشورمان از ۱۶ سالگی وارد عرصه تئاتر شده و سالها به عنوان منشی صحنه در فیلم و سریال های بسیاری حضور داشت.

الهام اخوان برای اولین بار در فیلم دوزیست به کارگردانی برزو نیک نژاد در سال ۱۳۹۸ مقابل دوربین رفت و یک سال بعد در سریال باخانمان با همان کارگردان و نقش گوهر کنار شقایق دهقان و حسام محمودی وارد قاب تلویزیون شد.

این همکاری در سریال دودکش دو نیز ادامه داشته و الهام اخوان نقش مقابل امیرحسین رستمی را ایفا می کند.

الهام اخوان در فصل دوم دودکش با بازیگران مطرحی همچون هومن برق نورد، سیما تیرانداز، بهنام تشکر و نگار عابدی نقش آفرینی می کند.

در این بخش از رویش  عکس هایی از الهام اخوان را مشاهده می کنید.

الهام اخوان در دودکش2
محمدرضا شیرخانلو، امیرحسین رستمی و الهام اخوان در نمایی از سریال دودکش ۲ 
الهام اخوان
الهام اخوان
الهام اخوان
الهام اخوان
الهام اخوان
الهام اخوان و پژمان جمشیدی
الهام اخوان در اکران فیلم دوزیست
الهام اخوان
الهام اخوان در جشنواره فجر

رویش مدیا

بیشتر بخوانید
واکسن کرونا دروغی چیست؟
لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=24180

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها