داغ‌ترین‌ها

بیمارانی که ورزش برایشان واجب است نسبت و رابطه خانم بازیگر با همسر علی دایی ؟! آموزش شیرینی نخودچی بدون فر؛ راحت و فوری عکسی که بتازگی از همسر سروش صحت وایرال شده دیگه شکلات پذیرایی نخر؛ اینطوری تو خونه درست کن اثرات مخرب دیابت روی دهان و دندان شیرینی نخودچی عید، با روغن مایع و بدون استراحت بازیگران خانه به دوش در کنار همسر و خانواده شان افزایش گردش خون بدون دارو بدون رژیم ابراز دلتنگی نجم الدین شریعتی برای یک زن وسط برنامه! افطاری های خوشمزه ای که نیم ساعته آماده میشن تعداد واقعی فرزندان بنیامین بهادری لو رفت نخوردن غذای آماده چه فایده ای برامون داره؟ اسم عشق سابق بهنوش بختیاری لو رفت دستور پخت پاستای سبزیجات رژیمی بازیگر مرد معروف از همسرش کتک خورد! خواص باورنکردنی گیاه والک یا سیر وحشی عکس وایرال شده بازیگران دونگی در یک عروسی روز جهانی زن در صفحه حامد بهداد و دیگر بازیگران فندق افسونگر چیست و چه فواید درمانی زیبایی دارد؟

16

سریال دودکش۲ در ایستگاه پایانی

  • کد خبر : 24199
  • 15 مرداد 1400 - 10:01
سریال دودکش۲ در ایستگاه پایانی

عکسهای اختتامیه سریال دودکش ۲ سریال دودکش ۲ به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی یکی از سریال های پربیننده تلویزیون در سال ۱۴۰۰ شناخته شده و با استقبال فراوانی روبرو شد. تصویربرداری این سریال ۶ ماه به طول انجامید و بازیگران و عوامل آن در شرایط سخت کرونایی برای آماده شدن […]

عکسهای اختتامیه سریال دودکش ۲

سریال دودکش ۲ به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی یکی از سریال های پربیننده تلویزیون در سال ۱۴۰۰ شناخته شده و با استقبال فراوانی روبرو شد.

تصویربرداری این سریال ۶ ماه به طول انجامید و بازیگران و عوامل آن در شرایط سخت کرونایی برای آماده شدن سریال تلاش کردند.

دودکش ۲ که داستان خانواده فیروز مشتاق را از فصل اول ادامه می داد با حضور بازیگران اصلی فصل اول و اضافه شدن بازیگران جدید، لحظات طنز، احساسی و شیرینی را برای بینندگان رقم زد.

سریال دودکش 2

سیما تیرانداز با انتشار عکس زیر از ایستگاه اختتامیه سریال دودکش ۲ خبر داد و نوشت:

ایستگاه آخر دودکش…دلم برات تنگ میشه لعنتی…

سیما تیرانداز

پخش آخرین قسمت سریال دودکش ۲

 سریال تلویزیونی دودکش ۲، جمعه ۱۵ مرداد با پخش آخرین قسمت به پایان می رسد.

برزو نیک نژاد

هومن برق نورد، سیما تیرانداز، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی، نگار عابدی، الهام اخوان، یاس نوروزی، محمدرضا شیرخانو، حسین شهبازی و مریم سعادت در سریال دودکش ۲ نقش آفرینی کردند.

امیرحسین رستمی

رویش مدیا

بیشتر بخوانید
دریاچه مارمیشو جاذبه ای حیرت انگیز در ارومیه
لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=24199

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها